Blaster 500. YFZ Replica. Project
Die schakel ken ik, ik heb hem wel es gezien met die Furia van FURIaal als ik me niet vergis.
----->kawasaki klf 300 B<-----
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... cle&CID=41
----- MH RYZ Enduro------
Bidalot HMR/2 Doppler Krukas Dellorto 17,5MM
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... cle&CID=41
----- MH RYZ Enduro------
Bidalot HMR/2 Doppler Krukas Dellorto 17,5MM
ja dat klopt, furiaal (roy) is een 'vriend' van me.klf300 schreef:Die schakel ken ik, ik heb hem wel es gezien met die Furia van FURIaal als ik me niet vergis.
jahoor.spoor! schreef:mag ik vragen wat je voor die voorrem betaald hebt?
daar heb ik 120 euro voor betaald, maar daar kwam nog 50 euro verzend kosten bij.
deze set is echt nog in top staat, ik denk dat er 3 keer mee geremt is.
op ebay.com zijn er wel meerdere, denk dat je er nog wel goedkopere vind.
-
- Quad Expert
- Contacteer:
OpticalNicolas schreef:idd, op ebay, kan je veel koopjes doen. zowel nieuw als gebruikt.
ja enige nadeel is dat ik als nederlander (ik weet niet hoe dat bij belge is) invoersrechte moet betalen.
kwam nog 30 euro bij. mja. hier in nederland kan je zulke dinge gewoon niet kopen.
kan iemand mij vertellen hoe dat bij jullie belge is, of jullie ook invoersrechte moete betalen van ge-importeerde spulle uit amerika ?
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Quad Expert
- Contacteer:
ja, helaas gaat het niet zo snelairwolf schreef:ja dazoe eigenlijk heb je groot gelijk het is hier maar heel stillekesDaZoe schreef:als blaster bezitter ben ik wel curieus naar het resultaat
waar blijven die foto's
ik ben net terug van een vakantie, ik ben me rijbewijs kwijt geraakt, dmv te hard rijde met me auto.
en heb het aardig druk op me werk.
al met al hoop ik eind deze week een update te hebben, dit mbt tot het motorisch gedeelte.
nog eventjes geduld
die jonge van het forum, met die lekkere reet