Foto's Show Quad's
@ Kevin raptor: Je moet eens kijken bij Superbiker in Mettet en de andere 'echte' supermotard quads, die hun armen staan allemaal horizontaal. Weet ook niet hoe het komt maar blijkbaar is da zo.
Laatst gewijzigd door Turboy6 op di 29 mei, 2007 18:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik denk niet dat het een geschreven regel is, het is meer een kwestie van smaak en daarover valt niet te discussiëren.Turboy6 schreef:
Zoals je zegt moeten de onderste a-armen horizontaal staan, is het mooiste en zo hoort het éénmaal in de supermotardwereld
Persoonlijk vind ik het ook het mooist als de a-armen niet in een negatieve hoek staan, dus maximum horizontaal.
Greetz,
D.
-
- Quadverslaafde
-
- Quad Master
- Contacteer:
allemaal perfect horizontaal
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
-
- Quadverslaafde
-
- Quadracer
-
- Quadverslaafde
als het om de wedstrijden gaat zal het wel een goede reden hebben dat die horizontaal staan,die mannen moeten truwens ook stukken onverhard doen en dan constant in het zand bijten is niet die hun bedoeling,zal ook wel iet te maken hebben met de slijtage van de kogellagers als ge die paraplu ziet staanKEVIN-RAPTOR #6 schreef:dat denk ik dus ook niet dat het een "regel" is .
Deel ook wel uw mening hoor, slijtage zal groter zijn ook206dbdragger schreef:als het om de wedstrijden gaat zal het wel een goede reden hebben dat die horizontaal staan,die mannen moeten truwens ook stukken onverhard doen en dan constant in het zand bijten is niet die hun bedoeling,zal ook wel iet te maken hebben met de slijtage van de kogellagers als ge die paraplu ziet staanKEVIN-RAPTOR #6 schreef:dat denk ik dus ook niet dat het een "regel" is .
-
- Quadverslaafde
Ik heb het eens bekeken en de onderste armen van Kevin zijn quad staan lichtjes negatief ( ongeveer 1 cm ). Maar ja hij heeft ook maar een vrije bodemruimte van 4 cm en 7 mm. De foto's van de quads hierboven staan ook iets hoger.
Nu zijn we met het idee aan het spelen om scooter banden te zetten, en deze zijn veel lager dan de banden die er nu opzitten. Dus zullen we hem iets hoger moeten zetten waardoor de armen terug horizontaal zullen komen en toch blijft de quad op zich even laag liggen.
Maar ja de ene ziet liever scooter banden en de ander weer niet. Ieder mag er natuurkijk zijn mening over hebben en we verwachten ook niet dat iedereen hem mooi gaat vinden. Dit is niet mogelijk want dan zou het de perfecte quad zijn en dat bestaat niet.
We zijn er trouwens zelf nog niet helemaal uit wat we gaan doen piekeren en nadenken en maar weer nadenken en kijken. Ik denk dat ik gewoon eens 1 wiel een scooterband opzet en de ander niet en ze dan allebei bekijken terwijl ze erop staan.
Ik denk dat het dan voor ons duidelijker gaat worden en makkelijker een beslissing kunnen maken, hopen we toch
Maar we hebben nog zo enorm veel plannen dat we een keuze moeten maken welke we eerst doen
We zullen wel zien wat het gaat worden
Nu zijn we met het idee aan het spelen om scooter banden te zetten, en deze zijn veel lager dan de banden die er nu opzitten. Dus zullen we hem iets hoger moeten zetten waardoor de armen terug horizontaal zullen komen en toch blijft de quad op zich even laag liggen.
Maar ja de ene ziet liever scooter banden en de ander weer niet. Ieder mag er natuurkijk zijn mening over hebben en we verwachten ook niet dat iedereen hem mooi gaat vinden. Dit is niet mogelijk want dan zou het de perfecte quad zijn en dat bestaat niet.
We zijn er trouwens zelf nog niet helemaal uit wat we gaan doen piekeren en nadenken en maar weer nadenken en kijken. Ik denk dat ik gewoon eens 1 wiel een scooterband opzet en de ander niet en ze dan allebei bekijken terwijl ze erop staan.
Ik denk dat het dan voor ons duidelijker gaat worden en makkelijker een beslissing kunnen maken, hopen we toch
Maar we hebben nog zo enorm veel plannen dat we een keuze moeten maken welke we eerst doen
We zullen wel zien wat het gaat worden
Die ronde voorlichten behoren in Duitsland volgens mij tot de wettelijke kit.Turboy6 schreef:In Duitsland steken ze da allemaal, die mannen zijn daar nog iets voor op ons, maar we zijn aant inhalen evanpee jelle schreef:die eerste zijn lichten zijn gewoon prachtig dat zou ik nog willen steken op de mijne.
Ik vind ze wel mooi en heb er ook al aan gedacht van die te steken, maar
de originele lichten hier vind ik ook wel mooi.
Greetz,
D.