Rood met witte linten zal wel off the road route zijn en zwart met wit 4x4 route.
Net als vorig jaar! Toen was rood met wit off the road en volgens mij geel met zwart 4x4 route
Je moet gewoon laarzen kopen, is veel veiliger (voor altijd)! maar voor de cross zijn er volgens mij nog meer verplichtingen...
Het is het geld zeker waard!
Boncari schreef:Je moet gewoon laarzen kopen, is veel veiliger (voor altijd)! maar voor de cross zijn er volgens mij nog meer verplichtingen...
Het is het geld zeker waard!
jaja, ben druk opzoek!
kill-swith heb k al besteld, verder heb k alles al
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
Was gisteren eens een kijkje gaan nemen bij de Quad-Day locatie...,
---->> ff checken waar we de Ramp kunnen zetten en waar de landings-bult gemaakt moet worden enzz
----->> is weinig plaats voor de FREESTYLER's (vindt ik...niet slecht bedoelt hoor )
------>> er is zoveeel tedoen op Quad-day dat we niet het perfecte plaatsje kunnen vinden (+/- 75 x 4 mtr nodig)
------->> het nadeel van freestyle is dat je een perfecte ondergrond moet hebben b.v asvalt / klinkers / beton enzz -------->> als je in de mulle-zand wil aanrijden.., kom je op de koffie.., omdat je je snelheid niet kan Tymen!!!! ---------->> Hopelijk vinden ze een Vrachtwagen/tractor die +/- 250kub kan kiepen op de plaats van bestemming ----------->> HOE MEEER (zand voor de landing) HOE BETER!!!!!!! ------------>> want we hebben een plekje gevonden op de parkeer-plaats van de KART-baan -------------->> Hopelijk gaat de Organisatie akkoord met onze wensen anders....,, ---------------->> zullen we niet kunnen JUMPEN (morgen krijg ik meer INFO - houdt jullie op de hoogte )
Dus als iemand een Vrachtwagen/tractor met kieper kan regelen ..
laat het me ff weten (op tijd) !!!!