Pagina 3 van 5
Geplaatst: vr 15 jun, 2007 19:37
door Mr Didus
start pilot? ken ik ook nie
wat is dit en hoe werkt het?
Geplaatst: vr 15 jun, 2007 19:39
door OpticalNicolas
is spray die je in de luchtinlaat spuit, als ie dan direkt aanslaat, weet je dat het van de carburator komt,
idd die bourge kan je ook is controleren
liever hetzelf oplossen voor niets, als laten oplossen en veel voor betalen
Geplaatst: vr 15 jun, 2007 19:43
door Mr Didus
ah, ja ik weet het. ben ook alle opties af aant gaan. maar ik ben ook maar een gewone jongen, ben ook geen specialist in quads
Geplaatst: vr 15 jun, 2007 19:45
door OpticalNicolas
hier op forum leer je heel snel bij
Geplaatst: vr 15 jun, 2007 19:47
door Mr Didus
zolang er mensen zoals gij opzitten toch
Geplaatst: vr 15 jun, 2007 19:48
door OpticalNicolas
heb het zelf ook allemaal van hier
Geplaatst: vr 15 jun, 2007 19:49
door Robby
die startpilot is wel niets steeds goed voor de motor... gebruik je enkel als je de wanhoop nabij bent... carbu al eens grondig gekuist en de gaatjes van de sproeiers eens doorgedaan met een fijn ijzerdraadje? Hoe is je filter ingesmeerd?
Geplaatst: vr 15 jun, 2007 19:51
door OpticalNicolas
nee idd, maar je weet wel heel snel waar je probleem zich situeert.
en voor die 1ne keer zal dat wel geen kwaad kunnen.
Geplaatst: vr 15 jun, 2007 19:51
door Mr Didus
carburator is pas grondig gekuist, en met hoe is filter gesmeerd? bedoel je luchtfilter?
Geplaatst: vr 15 jun, 2007 20:10
door Robby
Te vettige filter kan een probleem zijn... maar dan zou hij meer het gevoel geven van verzuipen
bourage en reedvalve chekken...
greetz
Geplaatst: za 16 jun, 2007 01:38
door Mr Didus
ok, zal deze 2 dingen eens nakijken, merci voor de tips
Geplaatst: ma 25 jun, 2007 23:40
door Mr Didus
Heb de quad binne gedaan in de quadshop, en het was toch de carburator, ze hebbe m daar goed afgesteld en nu start hij veel beter.
hopen dat het zo blijft nu.
Geplaatst: do 28 jun, 2007 18:57
door Mr Didus
Ik had terug wat probleme bij het starten, nu is het mij opgevallen dat dit gebeurt als ik in reserve sta. Hoe zou dit komen? hoe ziet de binnekant van zo een naftbak er uit? mss dak het zelf kan oplossen...
Geplaatst: do 28 jun, 2007 18:58
door OpticalNicolas
zij 2 'staven' die op je naftkraantje staan, de korte is de reserve en de lange is de on.
je swithct gewoon tussen die 2.
Geplaatst: do 28 jun, 2007 19:05
door Mr Didus
ah, k dacht wel dat het zo iets was
Maar hoe kan het dan da als ik m tijdens het rijden omschakel naar reserve en daarna stop en m stilleg dat hij daarna niet meer goed start, heb m daarna terug vol gedaan en start weer goed. rara wat kan het zijn