Turboy6 schreef:Als je 70 uur per week werkt dan verdien je wel iets als chauffeur anders niet hoor, het uurloon ligt vrij laag
ja dat weet ik wel dat wou ik bedoelen dat vrachtwagenchauffeurs veel uren kloppen en daardoor veel centjes verdienen
ik zit in de logistiek en ik zie alle dagen chauffeurs!
Vandaag bij DBM geweest om stuurdemper en kettingkit (15/36) te monteren. Moet zeggen dat het heel wat scheelt. Stuurdemper doet goed zijn werk door de bolle scooterbanden was dit wel een gepaste aanpassing die moest gebeuren, de quad zocht teveel ne kant, door de stuurdemper is dat probleem nu ook van de baan. Door de baanbanden was tandwiel 15 (vooraan) en 36 (achteraan) ook wel nodig want moest ni anders doen dan schakelen. Nu kan ik veel langer in dezelfde versnelling blijven, top zou rond de 140 km/u liggen en is meer dan voldoende
Kan het zijn dat met het verlagen de wielen naar binne zijn gekomen.
Dan bedoel ik nie het schuin staan, maar echt naar binne gedraaid zoals ge met u stuur draait.
ja maar met rijder der op u spoor meten en het stuur recht zetten, dan met rol meter tussen de wielen voorkant van de voorste wielen en achterkant van de voorste wielen meten en dit moet dan de zelfde afstand zijn zo doe ik het en geen problemen
Turboy6 schreef:Vandaag bij DBM geweest om stuurdemper en kettingkit (15/36) te monteren. Moet zeggen dat het heel wat scheelt. Stuurdemper doet goed zijn werk door de bolle scooterbanden was dit wel een gepaste aanpassing die moest gebeuren, de quad zocht teveel ne kant, door de stuurdemper is dat probleem nu ook van de baan. Door de baanbanden was tandwiel 15 (vooraan) en 36 (achteraan) ook wel nodig want moest ni anders doen dan schakelen. Nu kan ik veel langer in dezelfde versnelling blijven, top zou rond de 140 km/u liggen en is meer dan voldoende
die stuurdemper was echt wel nodig eh bij u
en dat die KW's maar vlug binnen zijn dan zal em nog lekkerder zijn
De veren waren vandaag ook aangekomen en heb ze samen met Raptorke660 gemonteerd, hij had het al eens gedaan bij de zijne dus wisten we hoe we te werk moesten gaan. Hij ligt heel laag nu maar wel nog in de reden, het fungehalte is gebleven en zo wou ik het ook, moet ni te erg oppassen bij bulten en zo. Stuurdemper doet ook goed zijn best.
Zo nu nog wachten op de Leovince demper en powercommander en dan zijn de grote kosten voorbij, daarna beginnen we aan de styling
turboy!
machtig gewoon dat was wat hij nog mankeerde!
ik begin meer en meer zin te krijgen om aan de mijne te beginnen!
maar ik moet doorbijten tot deze winter