Pagina 3 van 14
Geplaatst: vr 15 jun, 2007 21:15
door airwolf
Turboy6 schreef:Als je 70 uur per week werkt dan verdien je wel iets als chauffeur anders niet hoor, het uurloon ligt vrij laag
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_wenen.gif)
ja dat weet ik wel dat wou ik bedoelen dat vrachtwagenchauffeurs veel uren kloppen en daardoor veel centjes verdienen
ik zit in de logistiek en ik zie alle dagen chauffeurs!
Geplaatst: za 16 jun, 2007 14:15
door Turboy6
Vandaag bij DBM geweest om stuurdemper en kettingkit (15/36) te monteren. Moet zeggen dat het heel wat scheelt. Stuurdemper doet goed zijn werk door de bolle scooterbanden was dit wel een gepaste aanpassing die moest gebeuren, de quad zocht teveel ne kant, door de stuurdemper is dat probleem nu ook van de baan. Door de baanbanden was tandwiel 15 (vooraan) en 36 (achteraan) ook wel nodig want moest ni anders doen dan schakelen. Nu kan ik veel langer in dezelfde versnelling blijven, top zou rond de 140 km/u liggen en is meer dan voldoende
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Geplaatst: di 19 jun, 2007 08:06
door Raffa
Hallo,
Heb je na het lager leggen van u machien hem ook laten uitlijnen?
MVG Raf.
Geplaatst: di 19 jun, 2007 12:13
door raptorke660
nee das gene auto eh je moet juist kijken dat je wielen recht staan qua spoor
Geplaatst: di 19 jun, 2007 12:25
door Raffa
Ja dit bedoelde ik.
Kan het zijn dat met het verlagen de wielen naar binne zijn gekomen.
Dan bedoel ik nie het schuin staan, maar echt naar binne gedraaid zoals ge met u stuur draait.
MVG Raf.
Geplaatst: di 19 jun, 2007 12:28
door raptorke660
dat kan zijn ja maar dit kan je snel zelf oplossen
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_knipoog.gif)
Geplaatst: di 19 jun, 2007 12:33
door Raffa
Met die stangskes zeker?
En dan opt oog rechtzetten met de achterwielen of?
Sorry voor de off topic.
Geplaatst: di 19 jun, 2007 12:54
door raptorke660
ja maar met rijder der op u spoor meten en het stuur recht zetten, dan met rol meter tussen de wielen voorkant van de voorste wielen en achterkant van de voorste wielen meten en dit moet dan de zelfde afstand zijn zo doe ik het en geen problemen
Geplaatst: di 19 jun, 2007 12:57
door Raffa
THX kerel.
Terug on topic.
Geplaatst: di 19 jun, 2007 13:01
door raptorke660
Turboy6 schreef:Vandaag bij DBM geweest om stuurdemper en kettingkit (15/36) te monteren. Moet zeggen dat het heel wat scheelt. Stuurdemper doet goed zijn werk door de bolle scooterbanden was dit wel een gepaste aanpassing die moest gebeuren, de quad zocht teveel ne kant, door de stuurdemper is dat probleem nu ook van de baan. Door de baanbanden was tandwiel 15 (vooraan) en 36 (achteraan) ook wel nodig want moest ni anders doen dan schakelen. Nu kan ik veel langer in dezelfde versnelling blijven, top zou rond de 140 km/u liggen en is meer dan voldoende
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
die stuurdemper was echt wel nodig eh bij u
en dat die KW's maar vlug binnen zijn dan zal em nog lekkerder zijn
![Rock :rock:](./images/smilies/icon_rock.gif)
Geplaatst: di 19 jun, 2007 19:20
door Turboy6
Geplaatst: di 19 jun, 2007 21:51
door the dogg raptor
echt prachtig man word een echte topquad.
![Duimend Knikken :knikduim:](./images/smilies/icon_knik_goed.gif)
Geplaatst: di 19 jun, 2007 22:02
door Raffa
Man man man !
Gewoon pattat hè.
Blijft men numero uno.
Hoeveel is die vanachter gezakt?
Greetz raf.
Geplaatst: di 19 jun, 2007 22:33
door airwolf
Geplaatst: wo 20 jun, 2007 07:31
door JR
ziet er echt vet uit !
Die hyperpro stuurdemper komt ook wel sterk op.