Is wel mooi dat ze op terrein mooi presteren enz.
Maar ik denk niet dat iemand met een nagel nieuwe jeep even het bos in gaat ofzo , langs de takken door met risico op krassen enz. (alé ik zou dat nooit doen).
Dan zou ik eerder zo'n daktari jeep ofzo voor gebruiken ipv de nagel nieuwe.
Tegenwoordig zijn het bijna geen auto's meer , het zijn bijna spaceschuttles , knopje hier , hendeltje daar , lampje daar, het mankeert nog dat de auto zelf beslist waar hij naar toe rijd. Maar als 1 elektronika deeltje het laat afweten , dan staan ze in de garage voor helemaal uit elkaar te halen (omdat ze kweet niet wat allemaal moeten los halen om eraan te komen) over de rekeningen van tegenwoordig te zwijgen
. Je mag tegenwoordig nog niet eens zelf beslissen of ge u gordel (veiligheidsriem) aan doet
. Elektronika is mooi zolang het werkt maar als het eens niet meer werkt amai.
En ze vinden maar dikke motoren uit enz , maar in de dag van vandaag wilt ge die prijzen helemaal niet meer weten om zo'n auto in te scrhrijven.
Het voordeel van de hedendaagse auto's zijn natuurlijk niet weg te laten , het confort dat is niet meer normaal(door de elektronika) , het uitzicht is prachtig , enz.
JULLIE MOETEN MIJ NIET VERKEERD BERGIJPEN : Het is niet dat ik iets tegen hedendaagse auto's heb , HELEMAAL niet he, maar als je het bekijkt worden de auto's van tegenwoordig gebouwd dat de garage's er kweet niet hoeveel werk aan hebben voor dat ze iets los hebben , en dus een lange en gepeperde rekening kunnen voor leggen. Maar dat is natuurlijk goed voor de garage's maar niet voor ons als burger.
Geef mij maar een DODGE W200 1976 5.2l , deze moet ge nog met een versnellingshendel in 4X4 zetten , en helemaal geen luxe in , dat is mijn goesting :
greetz