ik ben het helemaal beu dat onze sport keer op keer NEGATIEF IPV POSITIEF in het nieuws komt
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Wordt een leuke cheque denk ik , gisteren weer Euro 500,- voor KiKa mogen ontvangen.
En Rick is weer thuis ( daar is het eigenlijk om begonnen ).
Groetsels Erik
www.hofmannetjes.nl
www.allroad-actions.nl
Top wat er nu allemaal staat te gebeuren.
En Rick is weer thuis ( daar is het eigenlijk om begonnen ).
Groetsels Erik
www.hofmannetjes.nl
www.allroad-actions.nl
Top wat er nu allemaal staat te gebeuren.
One life-Live it !
-
- Toeschouwer
super bezig mannen, en vrouw
ik ben het helemaal met die rit eens doen we , als ik het allemaal goed begrijp is de datum dus 14 oktober en inschrijfkosten zijn 15 euro. Wat mij betreft zou de prijs ook omhoog mogen naar 20 euro per quad? des te meer geld hoe beter, en 20 euro lijkt mij normaal, maar dit zien we over een paar dagen wel. Zijn er nog vrijwilligers die bijvoorbeeld eten en drinken willen halen, en nog belangrijker zijn er genoeg mensen die mee rijden, de bedoeling is echt dat het een grote rit word met veel aandacht van de media en niet te vergeten ons doel: kika
ik ben het helemaal met die rit eens doen we , als ik het allemaal goed begrijp is de datum dus 14 oktober en inschrijfkosten zijn 15 euro. Wat mij betreft zou de prijs ook omhoog mogen naar 20 euro per quad? des te meer geld hoe beter, en 20 euro lijkt mij normaal, maar dit zien we over een paar dagen wel. Zijn er nog vrijwilligers die bijvoorbeeld eten en drinken willen halen, en nog belangrijker zijn er genoeg mensen die mee rijden, de bedoeling is echt dat het een grote rit word met veel aandacht van de media en niet te vergeten ons doel: kika
-
- Quadracer
Euh doen we ? Volgens mij snap je het niet helemaal spoor.spoor! schreef:super bezig mannen, en vrouw
Dit is wat Erasmus Nederland gaat organiseren voor Kika,
We willen jou steunen met jouw project maar dat heeft niets te maken met De Erasmus Kika rit.
Ik gaf de 14de hier aan als datum voor het Erasmus Event zodat we niet tegelijk iets organiseren.
Als je nu gewoon deel wilt nemen aan het evenement , prima maar alle inhoudelijke beslissingen worden genomen door Erasmus aangezien wij ook de volledige verantwoording dragen voor hetgeen wat we gaan organiseren.
Graag wil ik in contact met je komen om het e.e.a. te bespreken.
knap idee mannen
ben pas nieuw op dit forum maar ben zeker en vast geintresseerd daar naar toe te komen !
je kan misshien oproep doen aan ondernemers (ben zeker dat er meer als 1 op dit forum zit) voor eventuele sponsering in ruil voor bv. een plaatsje advertentie op het parcours of affiches ...
ben zelf ondernemer en krijg meermaals telefoon voor zulke projectjes ...
just a thought
Grtz
ben pas nieuw op dit forum maar ben zeker en vast geintresseerd daar naar toe te komen !
je kan misshien oproep doen aan ondernemers (ben zeker dat er meer als 1 op dit forum zit) voor eventuele sponsering in ruil voor bv. een plaatsje advertentie op het parcours of affiches ...
ben zelf ondernemer en krijg meermaals telefoon voor zulke projectjes ...
just a thought
Grtz
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
-
- Toeschouwer
re
sign me up ik rij zeker mee !
beetje positieve publiciteit zal ni slecht zijn voor ons quadrijders
grtz BaD HaBbItS
beetje positieve publiciteit zal ni slecht zijn voor ons quadrijders