KFX 700
Aaaaaah, vandaag eindelijk mijn papierkes in mijn handen. Maandag gaan we alles in orde brengen zodat ik kan bollen.
Er staan binnenkort ook nieuwe bandjes, velgen en spacers op het menu.
Binnen 400 km ga ik mijn eerste onderhoud laten doen en onmiddelijk ook de nieuwe sloefen laten plaatsen.
Over de velgen ben ik nog niet zo zeker wat te nemen. Maar de bandjes worden al zeker spears van maxxis.
Er staan binnenkort ook nieuwe bandjes, velgen en spacers op het menu.
Binnen 400 km ga ik mijn eerste onderhoud laten doen en onmiddelijk ook de nieuwe sloefen laten plaatsen.
Over de velgen ben ik nog niet zo zeker wat te nemen. Maar de bandjes worden al zeker spears van maxxis.
-
- Quadrider
Da was ook mijn eerste gedacht. Zo van die Douglas red velgen, vind ik wel mooi.mr. frauley schreef:misschien zijn douglas velgen wel iets voor jou
veel plesier nog
Maar ze rade mij dat eigenlijk wel af als je er ook offroad mee gaat. Velgen durven wel is krom trekken bij springen of zwaar offroad gebruik. Het is namelijk ook een zware sportquad, 240 kg eigen gewicht.
-
- Quadrider
Ik gaan vaak rijden aan de kanten van Werchter (achter rock-werchter onder andere), Haacht, Tremelo, Boortmeerbeek, Rijmenam. Veel schoon spoorkes te vinden .
@DaZoe Ah, sint-katelijne waver, ben daar naar de nayer geweest .
@ Mr. Frauley Daar hebbek ook al aan gedacht, mijn crossbandjes op stalen velgjes leggen, en baanbandjes op mijn ITP velgskes.
@ Mr. Frauley Daar hebbek ook al aan gedacht, mijn crossbandjes op stalen velgjes leggen, en baanbandjes op mijn ITP velgskes.
hehe de nayer dan zult ge wel ne slimme zijn ik ben opgefokt in de TSM lols in MechelenLucifer schreef:Ik gaan vaak rijden aan de kanten van Werchter (achter rock-werchter onder andere), Haacht, Tremelo, Boortmeerbeek, Rijmenam. Veel schoon spoorkes te vinden .
Awel al veel aan gedacht om is in Haacht te gaan zien achter crossterrein , men nichten wonen daar en zeiden dat daar regelmatig gecrossed word in de buurt ...
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
-
- Quadrider