E-ATV
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Op een kort parcours met weinig lange stukken kan ik mij inbeelden dat een goede rijder op een 250 de E-atv kan bijhouden.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quadracer
over die testrit zal er een model met duimgas beschikbaar zijn ? want ik zie dat wel zitten om er eens mee te rijden als ik de mogelijkheid heb om dan te komen
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
evo staan nog altijd boven aan me lijstje, heb in helmond bij ronny smiths cup op zon e-atv gezeten, vond het niet egt gemakkelijk zitten, maar wil er wel een keer op rijden, ben wel benieuwd hoe zon machiene rijdbertmat schreef:Inderdaad, op 11 en 12 augustus zijn er opendeurdagen bij E-ATV met mogelijkheid tot testrit ter plaatse.
Ikzelf ben er normaalgezien ook met m'n machine.
Groeten, Bert.
Ps @peterrrrr: toch geen evo kopen dan?
een quad voor iemand die een goede conditie geeft...heb er mee gereden maar ging er meer aan dan er mee te kunnen rijden ik denk voor een goede piltoot met enige conditie dat dit een super quad is...en zeeeeeeker een van de rapste ...
Toegevoegd na 1 minuten:
Toegevoegd na 1 minuten:
een goede rijder kan elke quad bijhouden zeker....No Limit YFZ schreef:Op een kort parcours met weinig lange stukken kan ik mij inbeelden dat een goede rijder op een 250 de E-atv kan bijhouden.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Hallo,
Even een klein foutje rechtzetten..., de opendeurdagen bij E-ATV zelf zijn blijkbaar niet het ganse weekend maar enkel op zaterdag 11 augustus, mijn excuses voor de verkeerde berichtgeving.
Wat wel correct is is dat de E-ATV hier in België kan getest worden tijdens het ganse weekend van de ERASMUS-cross te Zarlardinge.
C U there!
Groeten, Bert.
Even een klein foutje rechtzetten..., de opendeurdagen bij E-ATV zelf zijn blijkbaar niet het ganse weekend maar enkel op zaterdag 11 augustus, mijn excuses voor de verkeerde berichtgeving.
Wat wel correct is is dat de E-ATV hier in België kan getest worden tijdens het ganse weekend van de ERASMUS-cross te Zarlardinge.
C U there!
Groeten, Bert.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Hallo,
Bij deze laat ik gewoon eens weten dat we met de E-ATV deze winter regelmatig aanwezig zulen zijn op het parcours van Loon plage.
Wie in het zand eens een testrit wil doen kan me contacteren voor een afspraak via PM, bertmat@telenet.be of op 0032 473 69 63 62.
Groeten, Bert.
Bij deze laat ik gewoon eens weten dat we met de E-ATV deze winter regelmatig aanwezig zulen zijn op het parcours van Loon plage.
Wie in het zand eens een testrit wil doen kan me contacteren voor een afspraak via PM, bertmat@telenet.be of op 0032 473 69 63 62.
Groeten, Bert.
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Er gaat iemand met mij mee naar Spanje voor de sierra y Ramblas rally. Diegene rijdt met een E-atv.
Heeft er al eerder een rally ermee gereden, en volgens mij naar volle tevredenheid.
Plaatje op www.allroad-actions.nl
La B.
Heeft er al eerder een rally ermee gereden, en volgens mij naar volle tevredenheid.
Plaatje op www.allroad-actions.nl
La B.
One life-Live it !