Ik ben zo kwaad!

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

.
Laatst gewijzigd door Charger69 op ma 22 mar, 2010 05:06, 1 keer totaal gewijzigd.
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door OpticalNicolas »

en welke straf hebben die buurtjongens nu?
want hier in belgie mag je NIETS, schiet je een crimineel af, wel dan draai jij de bak in.
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

.
Laatst gewijzigd door Charger69 op ma 22 mar, 2010 05:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Yamaha Grizzly 700
Quad Master
Quad Master

Bericht door Yamaha Grizzly 700 »

tering leiers die dieven :hot: gelukkig heb je het kunnen voorkomen...
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light

RHINO 660
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Kees,

Ik weet het, het is dweilen met de kraan open.
Als ze je moeten hebben dan lukt het toch.
Precies zoals gezegd, wat doe je als ze een geweer in je gezicht duwen?

Wat ik wel wil zeggen is, pas op met de info die je op internet zet.

Je quad staat hier in de garage op het forum.
Ik heb 5min op google geklikt en ik weet je 06-nummer en het dorp waar je woont...
Dan is het nog maar een kleine moeite om in het dorp even wacht te houden om te kijken in welke garage je je quad parkeert...

Natuurlijk wil dit niets zeggen.
Misschien zijn ze je gewoon gevolgd of hebben ze via via gehoord dat er een quad staat.
Maar...you can never be too carefull...

Dit geldt ook voor andere forumgebruikers, ik zie ook regelmatig fotos met nummerplaten en al erop...
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
coolboyke
Quadracer
Quadracer

Bericht door coolboyke »

jammer van dat zadel :o
Laatst gewijzigd door coolboyke op zo 29 jul, 2007 11:41, 1 keer totaal gewijzigd.
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer :p;), maar dan zonder sirene ;)
DaZoe
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door DaZoe »

coolboyke schreef:hopelijk proberen ze de mijne nooit te pikken :x
want de mijne is helemaal niet beveiligd :| :roll:
ook slim om hier op internet te zetten coolboyke ...
zou effe op de edit knop drukken man je weet maar nooit wie hier ook komt kijken :idea:
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
AlfA
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door AlfA »

@Kees, hier net 't zelfde, quad lag ook aan de ketting, hebben ze niet mee kunnen pakken, dus het zadel ook weg. hele buurt afgezocht, maar ook niets gevonden...

@de anderen die denken dat HUN dat niet overkomt :
Als ze willen, lukt het toch... Met van die middeltjes houd je de gelegenheidsdieven tegen, maar degene die dit echt "voor de kost" doen. nemen er zich de tijd voor, en slaan toe als je 't niet verwacht, of met geweld. Hier dacht ik ook dat ze niet ongemerkt, zouden binnen komen. voordat je achter bent, moet je langs mijn auto door-wringen, omdat die bewust de doorgang verspert. tegen dat je achter bent zijn er al 3 grote lampen aangegaan, waarvan één bij m'n slaapkamer-raam staat, dat zi ik onmiddlijk als die aanspringt. én degene die er nooit geweest zijn, vinden de quad nie zo snel, de plaats waar ie staat valt helemaal niet op.
Dit wil dus zeggen dat ze goed voorbereid tewerk gaan, en toeslaan op 'n onbewaakt moment. Jullie quads zullen niet 24/24 zo bewaakt zijn, er zijn altijd momenten dat ze onbewaakt staan, of even niet op slot ofzo. je kan wel zeggen dat dit niet zo is, maar houd jezelf maar eens in de gaten. en zo'n momenten wachten ze af...

Kijk maar naar David & Kim. 1x quad gestolen, daarna beide quads goed beveiligd in een loods gezet. Maar soms, als ze gaan rijden, worden de quads de zaterdagavond verplaatst naar een andere garage, om zo de eigenaar van de loods niet wakker te moeten maken. quads zit ook alarm op, schijfremslot, noem maar op... maar nog zijn ze 'n 2de keer gestolen, op 't moment dat ze in de garage stonden. dit wil dus zeggen dat de dieven perfect wisten wat er elke week met de quads gebeurd, enz...

Zeg dus NOOIT dat 't jou niet overkomt... Ik dacht dat ook...
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

.
Laatst gewijzigd door Charger69 op ma 22 mar, 2010 05:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

ik weet een ding... ze komen levend binnen maar komen NIET meer buiten... Ik heb een steekschup en op minder dan 15min kan ik nen diepe put spitten zelle. zonder dat men geburen iets gehoord hebben of iets gezien hebben. Als ze vragen hebben: heb 2 vierkante meter geverticulteerd :)
Ik kan me er ook enorm in opwinden, ma ben er vrij zeker van da als er nog maar iets van geroezemoes in men huis of garage is, mag eender wie zijn, ver gaan doet hij niet en kan rap lopen :)
greetz
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cd_BE »

op minder dan 15min je hebt het al een paar keer gestest of wat? :lol:

Uwe ligt al vol met quad dieven 8)
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Tja, opzich kan je er weinig tegen doen. Als je er op schiet met een geweer, word je veroordeeld tot 8 jaar wegens verboden wapenbezit en (poging tot) moord. Dat is het mij toch ook niet waard...
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cd_BE »

Spijtig dat ze die wet hebben aangepast, maar tot voor enkele jaren mocht je iemand neerschieten als hij op privé terrein is.

Nu mag je je belager enkel verjagen of verwonden als de wapens gelijk zijn. Trek me daar niet zo veel van aan.

Een paar maanden geleden is er iemand die bij mij op de kamer inbreekt, lag in mijn bed te slapen. Heb ook geen minuut nagedacht over wat ik ging doen en of het wel mocht.
Paar keer opgeslagen, de trap afgesmeten en buitengegooid.

Moesten er iemand komen voor mijn quad te nemen, geen genade afmaken die handel. :verymad:
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
DaZoe
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door DaZoe »

Charger69 schreef:Ronduit gezegd de wereld is een soep, en wij zijn de balletjes :wink:

HaHa subliem ! :lol: :knikduim:
Tis toch Royco soep hé :wink:
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
Tramonto
Quadracer
Quadracer

Bericht door Tramonto »

@ cd_be: was dat een dakloze ofzo, ffe in je bed slapen haha wel grappig eigenlijk:D. En slagen mag zeker :duivel3: :duivel3:
Plaats reactie