K&N is 4life en schuimfilter gooi je normaal na enkele wasbeurten weg.bansheefreak schreef:en hoeveel ben je dan kwijt.........
een schuimfilter koop je voor iets van 20 euro(hooguit) en je wast hem om de maand.
Powerlid met schuimfilter?
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
bansheefreak
- Quadrunner

- Berichten: 576
- Lid geworden op: zo 01 jun, 2003 10:51
-
Rik350
- Quadracer

- Berichten: 1413
- Lid geworden op: di 14 jan, 2003 01:05
- Locatie: Hagestein
- Contacteer:
ik heb bij monteren van me k&n en outerwear eerst de boel onder de kraan gehouden(moet toch testen he
) en er kwam geen druppel door dus ik vertrouw blind op k&n + outerwear
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Water kan er mss niet zo snel door, maar kan iemand ook eens een emmertje (fijn) zand er over gieten ?
Want ik sta voor een dilemma, langs de ene kant zijn het de mensen van dit forum die masaal voor de K&N gaan, en langs de andere kant hebben alle piloten wat ik ken uit de cross een Twin Air
Ik kan eerlijk gezegd ook niet geloven dat je veel verschil zou voelen tussen de twee genoemde filters...
Verschil zit m meer in kap eraf halenMika schreef:Water kan er mss niet zo snel door, maar kan iemand ook eens een emmertje (fijn) zand er over gieten ?Want ik sta voor een dilemma, langs de ene kant zijn het de mensen van dit forum die masaal voor de K&N gaan, en langs de andere kant hebben alle piloten wat ik ken uit de cross een Twin Air
Ik kan eerlijk gezegd ook niet geloven dat je veel verschil zou voelen tussen de twee genoemde filters...
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
Rik350
- Quadracer

- Berichten: 1413
- Lid geworden op: di 14 jan, 2003 01:05
- Locatie: Hagestein
- Contacteer:
Kan ook he alles kan maar maximale flow haal je toch met k&n zelf weten. misschien bied twinair betere bescherming in de woestijn van afrika daar met fijn zand. "Who gives a fuck ik kom daar nooit!!!"
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
En rijd je met deksel erafcraptor schreef:ieder zijn eigen meening maar ik blijf erbij een schuimfiter en de
juiste olie is voor mij het beste
het zand blijft er beter aanplakken
spreek uit ervaring hans vooral op zandbaan
DE LUCHTFILTER IS HET HART VAN DE MOTOR dus schoonhouden![]()
ride hard
En zo ja heb je deze dan vervangen door een andere filter of gebruik je gewoon een twinair filter en verder niets als bescherming
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Ik zou zeggen en je met LID erop rijd met een aangepaste snorkel zoals ik heb je amper iets van vuil in,ecth waar.
Gans den dag in hondapark gereden en geen korreltje zand in echt waar.
En heb beter resultaat met die snorkel dan lid eraf dus alleen maar voordelen voor mij en heb zelfs geen Pre-filter-Outerwear voor het moment en filter eraf gedaan en ook geen stofke te zien
Gans den dag in hondapark gereden en geen korreltje zand in echt waar.
En heb beter resultaat met die snorkel dan lid eraf dus alleen maar voordelen voor mij en heb zelfs geen Pre-filter-Outerwear voor het moment en filter eraf gedaan en ook geen stofke te zien
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!



