De wie of wat irriteert je topic? (met of zonder motivatie)

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
DaZoe
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door DaZoe »

QuadGirl schreef:
DaZoe schreef:ok effe een update na vandaag 3 uur in de fille te staan op de E313 :x

ik haat FILES lol :lol:
en vooral mensen die tijdens de fille over de pechstrook iedereen voorbijsteken :verymad:

wat een miserie op die autostrades vandaag :|
HEhe, ik stond er ook in. Waar ik normaal halfuurke over doe, heb ik nu 2u10min over gedaan.
En achter mij stonden er die dan naar rechts, dan naar links, dan naar rechts... gingen om toch maar 1 plaats meer naar voor te kunnen :s
indeed ! vul dat ook maar in :p
ik haat mensen die tijdens de file constant van rijstrook veranderen :p :lol:
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
tim1988
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door tim1988 »

van die onvriendelijke wandelaars die graag in natuurgebieden komen terwijl ik daar liever zou door vlammen
Kortvrint
Quadrider
Quadrider

Bericht door Kortvrint »

-IK haat het om in de spoed toe te komen om 16u met een gebroken kaakbeen en er maar buiten geraken om 22u en het enige dat ze zeggen is, ja manneke veel kunnen we nie doen da moe vanzelf terug aan elkaar groeien... en o ja die wonde in u gezicht mag een jaar lang geen zon zien! :hot:
-HONDA TRX250r
Een vette 2-takt met veel te veel mods!
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

yamaha tri-z schreef:haten kan ik het niet noemen.
maar ik heb een ongelofelijke hekel aan alles wat er voor zorgt dat ik m'n leven niet kan leiden zoals ik het zelf wil.
Idd, dat is eigenlijk de enige nuttige zin in dit topic.

Maar ik wil wel ff klagen hoor, alleen sta ik niet in voor de gevolgen: :p

Van die kutlijers die alles overhoop halen in de winkel waarin ik werk en waar je alles achter die kutgasten achter hun reet kan gaan opruimen. Staat er soms turk op me voorhoofd?
(Sorry even afreageren want heb een kutdag gehad)

Voor de rest alleen wat Yamaha Tri-Z al schreef :)
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
Tom#11
Quad Master
Quad Master

Bericht door Tom#11 »

kortvrint, wat had je gedaan dan?
Kortvrint
Quadrider
Quadrider

Bericht door Kortvrint »

Blaster 200 schreef:kortvrint, wat had je gedaan dan?
Welja ik heb hier een klein schuurtje met enkel 2 deuren in, dus ik wil er een garagepoort insteken...
Alles was klaar (het gat gemaakt, lateien gestoken,poort gekocht en geplaatst) maar dan moest het mechanisme er nog in om de poort te doen kantelen en daar liep het dus een beetje mis ==> m'n broer kwam juist toe en kvroeg om effe te helpen en na 10 min zat alles mooi op z'n plaats maar langs weerszijden zat een bout er langs de verkeerde richting in waardoor de poort maar half open kon, dus de ene kant moeiteloos kunnen draaien, maar langs de andere kant toen we bezig waren schoot de veer die geheel opgespannen was los (hoe dit gebeurd is weet ik echt niet :duimlaag: ) en het ijzer die er aan vast hangt vloog recht in mijn gezicht, hupla ik langs de grond k'dacht echt dat ik al m'n tanden kwijt was...en nu heb ik nog wat extra vakantie he. :roll:
-HONDA TRX250r
Een vette 2-takt met veel te veel mods!
tointjuh
Quadracer
Quadracer

Bericht door tointjuh »

treinen.
Plaats reactie