Pagina 3 van 4
Geplaatst: vr 31 aug, 2007 19:44
door coolboyke
dank u , ja ik denk dat we beter een nieuw kader gaan halen , we zijn al aan het kijken en prijzen aan het vragen voor a-armen , frame en achter velg...
maar het zal een tijdje duren eer hij hersteld zal zijn , want mijn pa heeft niet veel tijd ...
grtz
wesley
Geplaatst: vr 31 aug, 2007 19:46
door OpticalNicolas
dit kan je best zelf hoor, als je alles rustig doet en veel foto's neemt zodat je weet waar alles vandaan komt.
plus, je leert je quad kennen, en jebt er kweetnie hoeveel lol in
Geplaatst: vr 31 aug, 2007 19:48
door coolboyke
OpticalNicolas schreef:dit kan je best zelf hoor, als je alles rustig doet en veel foto's neemt zodat je weet waar alles vandaan komt.
plus, je leert je quad kennen, en jebt er kweetnie hoeveel lol in
ja maar mijn pa heeft niet zo graag dat ik aan de quad pruts , zonder dat hij erbij is , want als er dan iets kapot is , is het mijn schuld
en zelf heeft ie deerste maanden geen tijd (zelfstandige)
Geplaatst: vr 31 aug, 2007 21:19
door rappy 700 rijder
ik zou toch niet meer op die quad durven rijden maarja je moet het zelf weten
Geplaatst: za 01 sep, 2007 09:12
door coolboyke
rappy 700 rijder schreef:ik zou toch niet meer op die quad durven rijden maarja je moet het zelf weten
hoe bedoel je , niet meer durven rijden ? als hij hersteld is , is dat toch geen probleem
Geplaatst: za 01 sep, 2007 09:23
door rappy 700 rijder
ik zou niet op een quad durven rijden die zo in de puin heeft gelegen al is hij nog zo mooi gerepareerd hij is aan alle katen ontwricht
mij niet gezien
Geplaatst: za 01 sep, 2007 09:26
door WHITE Z400
zo denk ik er ook over maar doet moet iedereen natuurlijk voor zichzelf uitmaken.
Geplaatst: za 01 sep, 2007 09:38
door cobby
Waarom zou je der niet meer durven op rijden?
Als die scheeftrekt is hij niet goed gemaakt!
Ben je bang dat hij bij de volgende aanrijding uit elkaar valt? De kans is groot dat die anders ook naar de zak is.
Als deze terug goed in elkaar steekt kan je het verschil nauwelijks zien laat staan voelen.
Het is geen auto die de klap moet opvangen bij een aanrijding waar je niet uitkan.
Het is een quad die vanonder je kont schuift bij een aanrijding dus zou ik niet weten waarom je er nier meer durft op te rijden.
Hij moet alleen zien dat ze de quad niet met velpon bij elkaar lijmen als je begrijpt wat iki bedoel.
Maar ik persoonlijk zie geen probleem in een degelijk herstelde quad.
En zeker niet als die dient voor offroad.
Ma da is mijn bescheiden mening
Geplaatst: za 01 sep, 2007 10:37
door Blaster-boy
Geplaatst: za 01 sep, 2007 11:47
door Tom#11
Ik deel de mening van cobby, als je hem goed hersteld is er toch niets mis mee..
Geplaatst: za 01 sep, 2007 12:13
door WHITE Z400
ik zeg toch toch dat iedereen dat voor zichzelf moet uitmaken. Zeg alleen dat ik hem zou wegdoen
Geplaatst: za 01 sep, 2007 12:29
door OpticalNicolas
als dat allemaal deftig gemaakt is is dat evensterk als nieuw, las er gussets in en het is nog is zo sterk.
stel nou dat ze het kader maken, en ik denk dat zijn pa wel zeer goed kan lassen, dan is er geen probleem.
of je nou tegen 50peruur op een auto knald met een nieuwe, of met een gemaakte, je zal evenveel pijn hebben, en je quad zal evenveel schade hebben.
Geplaatst: za 01 sep, 2007 12:36
door FLIPmode
WHITE Z400 schreef:ik zeg toch toch dat iedereen dat voor zichzelf moet uitmaken. Zeg alleen dat ik hem zou wegdoen
Als hij een nieuw kader gebruikt en alles ombouwt is die quad nieuw.
Geplaatst: za 01 sep, 2007 12:58
door WHITE Z400
in geval van nieuw kader wel maar in geval van teruglassen en plooien niet. Dan blijven er zwakke plekken.
Geplaatst: za 01 sep, 2007 13:14
door FLIPmode
WHITE Z400 schreef:in geval van nieuw kader wel maar in geval van teruglassen en plooien niet. Dan blijven er zwakke plekken.
Iedere las is een zwakke plek. Ook int origineel, daar komen de eerste scheurtjes. Zoals hier al gezegd herstellen en gussets en dan no problem.(Heb aan de mijne veel ingrijpender gewerkt en der ligt ne zwaardere blok in).Ge maakt dat zo sterk als ge zelf wilt.