Pagina 3 van 3
Geplaatst: za 13 okt, 2007 23:31
door BULLET-PROOF
Geplaatst: zo 14 okt, 2007 01:16
door Charger69
Idd mooie kleurcombinatie
en wat die prestaties betreft, voorlopig niet van wakker liggen en eerst op een deftige manier inrijden
Dit is toch wel een zeer belangrijk punt naar mijn mening. En of hij al dan niet zal moeten onderdoen voor de blaster dat zal zich op tijd en stond wel uitwijzen.
In ieder geval voor op de baan rijd een 4 takt veel gemoedelijker dan een 2 takt. Het is natuurlijk te zien voor wat deze hoofdzakelijk gebruikt gaat worden natuurlijk.
Het is nu éénmaal zo dat het tijdperk van de 2 takt motor stilaan verdwijnt door die emissie normen die ze tegenwoordig hanteren
Het gaat nog zover gaan komen dat de mensen die een 2 takt hebben, een quad hebben die tot een uitstervend ras behoren en hem nog gaan koesteren tot en met
Straks of morgen komen ze nog af dat de resterende 2 takts meer wegenbelasting mogen gaan betalen omdat het zogezegd grotere vervuilers zijn
In ieder geval wens ik u er veel plezier en rijgenot mee
Geplaatst: zo 14 okt, 2007 09:55
door Teunie
Wat de 250 kwa performance achterblijft op de Blaster zal hij denk ik goed maken in handling.
Geplaatst: vr 19 okt, 2007 10:01
door kawa-freak
Smaken verschillen misschien he maar geef mij kwa uitzicht ma de Blaster, kvind er niks aan dienen 250