Pagina 3 van 4
					
				
				Geplaatst: vr 26 okt, 2007 15:59
				door tommi
				zijn er mensen die ervaring hebben met uitlaten van WRP?
zou zo één willen zetten op mijn nieuwe
grtzzz
			 
			
					
				
				Geplaatst: zo 28 okt, 2007 20:52
				door andy;
				
zou er niets in die aard bestaan voor de ltr450
mvg  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: za 03 nov, 2007 09:09
				door Charger69
				Even opletten ! 
In Duitsland zijn de dubbele uitlaten meestal een dummy. Deze 2de uitlaat dient als ruimte om een gevarendriehoek en verbandsdoos in te steken wat in Duitsland verplicht is om bij te hebben.
Dus op enkele uitzonderingen van quads na, gaat het hier meestal over een dummy uitlaat.
Voor de quads waar het standaard mogelijk is om 2 uitlaten te zetten, is het wel mogelijk om duals voor te kopen ook.
Om het voorbeeld van ICHE te nemen. Bij de firma FOURTEC hebben ze dus voor diverse quads deze dummy uitlaten.
Dus als ge iets besteld, even goed opletten wat erbij staat en dat het niet om een dummy gaat. Dit gewoon om teleurstellingen te voorkomen hé  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: wo 21 nov, 2007 16:14
				door BJ
				Heeft er iemand misschien ervaring met een DG Bullet uitlaat?
Ik had er laatst zo één gezien en die klonk el mooi vond ik
gr BJ
			 
			
					
				
				Geplaatst: wo 21 nov, 2007 21:23
				door cobby
				Ik heb hier nog niet veel gelezen over de rino
Die is toch ook niet slecht.
http://www.youtube.com/watch?v=jX3WG-f7SNc 
			 
			
					
				
				Geplaatst: wo 21 nov, 2007 21:52
				door Moorverken
				Ik heb net een Akrapovic Racing line laten plaatsen op mijn Raptor 350.
Dit is het resultaat: 
http://www.youtube.com/watch?v=VJTDWTeNUh4 
			 
			
					
				
				Geplaatst: do 22 nov, 2007 16:05
				door cobby
				Moorverken da klinkt goed  
 
En de power is die ook een beetje meer?
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: do 22 nov, 2007 18:42
				door Moorverken
				Hij heeft iets meer power nu. Maar het verschil is toch net iets minder dan verwacht.
			 
			
					
				
				Geplaatst: do 22 nov, 2007 18:46
				door OpticalNicolas
				luchtfilterdeksel eraf, ow wat bewerken en dan voel je het pas egt goed (natuurlijk afstelling aanpassen.)
			 
			
					
				
				Geplaatst: do 22 nov, 2007 18:50
				door cobby
				Zo'n luchtdeksel, moest ik dat afhalen bij die van mij dan kan ik er de kortste keren bloemen in planten.
Hoe kan je zoiets aanpassen en het toch waterdicht houden.
Deze vraag omdat ik denk dat moorverken een beetje hetzelfde rijgedrag heeft als ik  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: do 22 nov, 2007 19:45
				door Moorverken
				Ja zoals Cobby al schreef: Het luchtfilterdeksel verwijderen zie ik niet zitten.
Cobby die kan dan bloemen planten en ik kan het gras maaien. 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: do 22 nov, 2007 19:51
				door L crosser
				je zou kunne doen met gaas der over en dan luchtfilter in spuiten met waterafstotend spul  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: vr 23 nov, 2007 11:46
				door Mika
				Bij mijn Warrior had ik een paar ronde gaten in het airboxlid gemaakt. Samen met volledige FP, grotere diameter carb en een hogedruk zuiger ging dat heel goed voor zo'n blokje.
			 
			
					
				
				Geplaatst: vr 23 nov, 2007 19:25
				door flyingquad
				tommi schreef:zijn er mensen die ervaring hebben met uitlaten van WRP?
zou zo één willen zetten op mijn nieuwe
grtzzz
ik heb een van hasselt en is qua looks hetzelfde enkel een ander stickertje.
zeer tevreden van, onderin massa's power.
in 4de whielies zonder problemen laats demper bij gevuld en en zelfs in 5de vitesse.
één nadeel je moet hem redelijk vlug wol bijvullen.
kostprijs 279euro enkel demper. 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: do 29 nov, 2007 00:08
				door FlangleR
				hier enen dat standaard niet op ne 660 past en zeker niet op deze plaats
tis gewoon een kwestie van de juiste binnendiameter en afstand te respecteren,het moeten daarom niet steeds de gekende uitlaten zijn voor de quads hoor
en tis in carbon zie je ook al niet veel
geluid weet ik nog niets van dat zal ik nog weten te zeggen
