Zelf gemaakte Skidplate
@Sg6 heb je er niet aangedacht op meteen A arm beschermingen bij te maken als je toch aan het laseren en plooien gaat
Dit is het model voor de Z-400 van AXP racing
Kost blijkbaar maar 46€ staan ook te koop voor deze prijs bij www.tibermont.be
Is hopelijk wel de prijs per paar
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
van mijn a-armen heb ik eigenlijk niet zoveel schrik. Het is meer de onderkant die van belang is en de achterkant waar het tandwiel en remschijf zich bevindt.Bartie schreef:@Sg6 heb je er niet aangedacht op meteen A arm beschermingen bij te maken als je toch aan het laseren en plooien gaat
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
Voila deze namiddag technische tekening maken van de tweede editie (kleine verbeteringen) en dan door faxen en maandag ga ik dan weten wat het me ongeveer zal kosten. Indien de prijs meevalt zou ik dan van iedereen die er 1 wenst een voorschot vragen, zo weet ik precies hoeveel ik er nodig heb. Indien ze dan volledig klaar zijn kan je die komen afhalen of verzend ik die dan (transportkost voor eigen rekening). Op het werk mag ik die gerust plooien, ze maken er geen pb van.
Wat zal het pakket omvaten:
- Afgewerkte skidplate (zonder gaten voor olieverversing)
- Bevestigings platen (3 in totaal, gemaakt van 5mm alu)
- Al de nodige verzonken vijzen (gegalvaniseerd geen inox)
- Zal proberen beschermingstrips op plakken van polyuerethaan ter bescherming van het chasis tegen krassen, dit is heeeeeeel hard maar soepel (hangt ervan af hoeveel ik er nodig heb, dit is redelijk duur)
Wat moet er dan nog gebeuren indien in het bezit:
Origineel beschermstuk verwijderen en aluminium skidplate plaatsen en al de bouten met Loctite bevestigen zodat dees niet los trillen.
Nu nog wachten achter de richtprijs en hopelijk valt die mee.
Greetzzz.
- Zal proberen beschermingstrips op plakken van polyuerethaan ter bescherming van het chasis tegen krassen, dit is heeeeeeel hard maar soepel (hangt ervan af hoeveel ik er nodig heb, dit is redelijk duur)
Origineel beschermstuk verwijderen en aluminium skidplate plaatsen en al de bouten met Loctite bevestigen zodat dees niet los trillen.
Greetzzz.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
- Quadrider
- Contacteer:
Is dit ook voor een Warrior of niet?Sg6 schreef:Indien de prijs meevalt zou ik dan van iedereen die er 1 wenst een voorschot vragen, zo weet ik precies hoeveel ik er nodig heb.
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
Dat ziet er zeer goed uit als de prijs nu ook eens zo goed meevaltSg6 schreef:Voila deze namiddag technische tekening maken van de tweede editie (kleine verbeteringen) en dan door faxen en maandag ga ik dan weten wat het me ongeveer zal kosten. Indien de prijs meevalt zou ik dan van iedereen die er 1 wenst een voorschot vragen, zo weet ik precies hoeveel ik er nodig heb. Indien ze dan volledig klaar zijn kan je die komen afhalen of verzend ik die dan (transportkost voor eigen rekening). Op het werk mag ik die gerust plooien, ze maken er geen pb van.
Greetzzz.
Dat die skidplate geen gaten heeft voor olie verversing is dat een groot nadeel of is het niet zo veel werk om de plaat te lossen als er een olie verversing moet gebeuren?
Ik hoop ook dat die beschermingstrips van polyuerethaan mogelijk is want dat vind ik toch een groot voordeel ten opzichte van diegene die zo verkrijgbaar zijn in de handel.
LTR-450
Goes 520 max
Goes 520 max
Voila heb de prijs voor het totaal pakket. Ik denk dat dit een beetje gaat tegenvallen.
150 euro voor het uitsnijden, plooien, bevestigingen en bescherming meegeleverd. Denk dat de prijs een beetje te hoog zal zijn. Dat was ik ook niet te verwachten. Ik moet wel min 5personen hebben om aan dit tarief te kunnen genieten, indien meer personen zoveel te beter dan zal dit waarschijnlijk goedkoper worden dan.
Al de mensen die er ene willen laat mij meer weten vanaf wanneer we met 5 personen zijn ga ik dan een voorschot vragen en dan kan ik die laten maken.
greetzzz
150 euro voor het uitsnijden, plooien, bevestigingen en bescherming meegeleverd. Denk dat de prijs een beetje te hoog zal zijn. Dat was ik ook niet te verwachten. Ik moet wel min 5personen hebben om aan dit tarief te kunnen genieten, indien meer personen zoveel te beter dan zal dit waarschijnlijk goedkoper worden dan.
Al de mensen die er ene willen laat mij meer weten vanaf wanneer we met 5 personen zijn ga ik dan een voorschot vragen en dan kan ik die laten maken.
greetzzz
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u