bla bla bla
- yamahakoppel
- Quad GOD

is er nog plaats?
wij hebben 2 quads een raptor 700 en een warrior als die voldoet aan de eisen wil tijgetje haar quadje daar ook graag zetten.
kijk maar in de garage voor foto's
wij hebben 2 quads een raptor 700 en een warrior als die voldoet aan de eisen wil tijgetje haar quadje daar ook graag zetten.
kijk maar in de garage voor foto's
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
YannickSantermans
- Quadrider

Tuningsalon
@ Charger
Tot mijn grote spijt ga ik mijn deelname moeten afzeggen.
Aangezien mijn quad voor die dag wrs al verkocht is.
Gaat verdomme hard zeer doen
Zijn wat zaken veranderd thuis op bedrijf, d.w.z. dat mijn auto geen bedrijfswagen meer is, en dat ik zelf een auto privé moet kopen.
Ik kan ze allebei houden, maar dat is gekkenwerk, dan ga ik me in de problemen werken.
Ik heb de keuze tss auto en quad voor de moment, en als ik echt MOET kiezen
, ga ik toch voor de auto gaan aangezien ik dit het hele jaar door gebruik, en een quad in de zomermaanden.
Hoe moet ik nu mijn deelname annuleren? Zorg jij hiervoor of moet ik zelf opnieuw een faxke doen?
Grtzzzz
Gaat verdomme hard zeer doen
Zijn wat zaken veranderd thuis op bedrijf, d.w.z. dat mijn auto geen bedrijfswagen meer is, en dat ik zelf een auto privé moet kopen.
Ik kan ze allebei houden, maar dat is gekkenwerk, dan ga ik me in de problemen werken.
Ik heb de keuze tss auto en quad voor de moment, en als ik echt MOET kiezen
Hoe moet ik nu mijn deelname annuleren? Zorg jij hiervoor of moet ik zelf opnieuw een faxke doen?
Grtzzzz
Oei Yannick spijtig om te horen dat je je beest gaat verkopen.YannickSantermans schreef:@ Charger
Gaat verdomme hard zeer doen![]()
Ik heb de keuze tss auto en quad voor de moment, en als ik echt MOET kiezen, ga ik toch voor de auto gaan aangezien ik dit het hele jaar door gebruik, en een quad in de zomermaanden.
Grtzzzz
Maarja, soms moet een mens keuzes maken en zijn ze niet altijd even makkelijk.
Maar na enige tijd zal er waarschijnlijk wel terug eentje komen.
Greetz,
D.
Toegevoegd na 36 seconden:
Moet mijn papier ook nog doorfaxen voor dat weekend.
Hopelijk is er nog plaats.
Greetz,
D.
-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

-
zilladude
- Pro Quadrider

als geoffrey nu de papiere ni kwijt was dan was alles in orde he !
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;