Beslissing permanente terreinen West-Vlaanderen !
Gisteren alle in aanmerking komende terreinen gezien. In Jabbeke is 65 ha voorzien, waarvan +/- 10 a 15 ha rechtstreeks zou mogen gebruikt worden in de aanvangfaze. Ieper is ook zowat 55 ha, maar daar ligt middenin een Common Welt kerkhof, wat natuurlijk voor aardige problemen zorgt. Poperinge ziet er ook niet onaardig uit en is ook ergens rond de 50 ha. Egem is het kleinste en heeft ook geen uitbreidingsmoglijkheden maar is het enigste terrein met relief. Ongeveer de helft van de punt kan hier maar in aanmerking komen omdat er anders te dicht bij de behuizing zou gereden worden. Als de Vlaamse regering en de gemeenten het snel goedkeuren, als de Vl regering snel werk maakt van wie de eigenaar van de grond zou worden en wie zou uitbaten, kunnen de plannen worden opgemaakt en ter goedkeuring worden voorgelegd. En dan zijn we reeds minsten 2 a 3 jaar verder vooraleer de terreinen zouden kunnen gebruikt worden.
Tevens zou het in de toekomst ook verder mogelijk blijven om buiten deze terreinen te rijden op tijdelijke parkoers. ( dit zou eerst verboden worden, maar daar blijkt nu verandering in te komen) Aldus blijven er toch nog een aantal andere mogelijkheden open.
Tevens zou het in de toekomst ook verder mogelijk blijven om buiten deze terreinen te rijden op tijdelijke parkoers. ( dit zou eerst verboden worden, maar daar blijkt nu verandering in te komen) Aldus blijven er toch nog een aantal andere mogelijkheden open.
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Het tegenargument van Ieper wat betreft het kerkhof vind ik maar niets. Aan de andere kant van de weg ligt ook een oorlogskerkhof midden de industriezone. Als je trouwens wat schuift kan je toch zorgen dat het kerkhof niet in de zone van 15 ha ligt (totaal is toch +/- 60 ha)
Voor van Ieper vind ik ook dat er nog een (kleine) helling op het terrein zit. Is goed voor de aanleg van het terrein en voor de afwatering.
Voor van Ieper vind ik ook dat er nog een (kleine) helling op het terrein zit. Is goed voor de aanleg van het terrein en voor de afwatering.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Easy Quadrider
-
- Easy Quadrider
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
heyblack warrior schreef:ik ben benieuwd, ik hoop dat het niet te ver is van bij mij, hier in mijn buurt is veld genoeg! en hier woont ook bijna geen kat
er is een onderzoek bezig voor een terein naast de E40 tussen boutersem en bierbeek is 30 hectare groot
ik zie er al naar uit
Enjoy Enjoy Enjoy Enjoy
-
- Easy Quadrider
Heb gelezen in de krant dat Jabbeke een probleem zal worden.
De inwoners en de burgemeester dienden al een klacht in.
Goed Bezig Brugge !!!!
Allé Moenaert word eens wakker !!!!
Waar blijven die parcours in onze streek !!!
Steve Ramon is van onze streek dus wij verdienen toch een deftig parcour.
Als ze zo verder doen met klagen amai niks mag er de dag van vandaag.
T'is altijd iets tegen die quads en motocrossers.
De inwoners en de burgemeester dienden al een klacht in.
Goed Bezig Brugge !!!!
Allé Moenaert word eens wakker !!!!
Waar blijven die parcours in onze streek !!!
Steve Ramon is van onze streek dus wij verdienen toch een deftig parcour.
Als ze zo verder doen met klagen amai niks mag er de dag van vandaag.
T'is altijd iets tegen die quads en motocrossers.
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Heb vorige week nog iemand gezien van de provincie die er mee bezig is. Jabbeke gaat er waarschijnlijk niet door geraken wegens te veel protest. Ieper is er nog weinig of geen protest, al is de burgemeester niet echt pro. Die wil liever meer industriezone op die plaats. Wat betreft termijn : maak je geen illusies, zal zeker nog 2-3 jaar duren.
Voorlopig wordt het voor de west-vlamingen dus nog een tijdje Komen of Duinkerke.
Voorlopig wordt het voor de west-vlamingen dus nog een tijdje Komen of Duinkerke.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be