Pagina 3 van 9
Geplaatst: zo 25 nov, 2007 13:12
door zilladude
very nice , die demper is wel BIG precies
Geplaatst: zo 25 nov, 2007 20:31
door SlOoT
Geplaatst: zo 25 nov, 2007 20:35
door zilladude
haha nice gedaan !
Geplaatst: zo 25 nov, 2007 21:23
door airwolf
ja schoon werkje die uitlaat!
laat ons dat maar eens horen als hij draait!
en alweer je befaamde tanden

Geplaatst: ma 26 nov, 2007 16:42
door ProBlaster
ziet er weer goed uit

Geplaatst: za 01 dec, 2007 22:12
door SlOoT
Geplaatst: za 01 dec, 2007 22:16
door BULLET-PROOF
super bezig sloot

doe zo door

Geplaatst: zo 02 dec, 2007 00:20
door JohnBeton
pretty impressive zou ik zo zeggen

.
Die puntjes in je cilinderkop komen volgens mij door stukjes van je piston of segmenten.
Of door stukje dat van bougie gesprongen is.
Geplaatst: zo 02 dec, 2007 00:30
door zilladude
amaai ! goed bezig man !
gij hebt wel shiek materiaal bij de hand precies !
ik denk ook dat da van en stuk sigment ofzo is , kzou ni in zien van wat het anders kan zijn
Geplaatst: zo 02 dec, 2007 00:38
door kane
mooi projeckt
Geplaatst: zo 02 dec, 2007 03:04
door airwolf
nog altijd heel goe bezig slootje!
t'gaat een pracht machine worden!

Geplaatst: zo 02 dec, 2007 08:59
door mx jake
wat meet je met dat klokje?
Geplaatst: zo 02 dec, 2007 09:55
door SlOoT
Ik plaats een gradenwiel op de krukas en met behulp van dat klokje kan ik precies zien wanneer de klep omlaag gaat. Ik moet dan de graden opscrijven wanneer de klep precies 1mm gezakt is en als de klep weer omhoog gaat en dan ook weer precies op -1mm staat. Met die 2 waarden moet je dan ff een beetje rekenen (staat in handleiding) en dan weet je de timing.
Ik heb de zuiger en zuigerveren gecontroleerd maar niks aan kunnen zien. Maar wel vervangen voor nieuwe.

Ook de boegie zag er prima uit...
Geplaatst: zo 02 dec, 2007 14:01
door ProBlaster
goe bezig sloot doe zo voort

Geplaatst: za 08 dec, 2007 22:23
door SlOoT