Kick-Ass Quadclub Erasmus live on TV!
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer:
thx voor de positieve reacties.
Maar vooral nog meer bedankt als we duizenden en duizenden dopjes mogen komen afhalen!
Ik ben nr die school geweest en ik ben zeker dat 90% het ermee zou eens zijn: die kids hebben zo'n zaken nodig!
We weten soms niet wat een geluk dat we hebben met alleen al gezond te zijn!
Dus bij deze nogmaals: Verzamelen mannen! Het kost niks en we beloven het jullie: het zal deugd doen als we ze gaan afleveren. En bij deze nodigen we zelfs iedereen uit om mee met de quad nr die school te gaan!
We organiseren dan nadien wel een rondritje ofzo, dat zien we dan nog wel.
please support those kids!
Maar vooral nog meer bedankt als we duizenden en duizenden dopjes mogen komen afhalen!
Ik ben nr die school geweest en ik ben zeker dat 90% het ermee zou eens zijn: die kids hebben zo'n zaken nodig!
We weten soms niet wat een geluk dat we hebben met alleen al gezond te zijn!
Dus bij deze nogmaals: Verzamelen mannen! Het kost niks en we beloven het jullie: het zal deugd doen als we ze gaan afleveren. En bij deze nodigen we zelfs iedereen uit om mee met de quad nr die school te gaan!
We organiseren dan nadien wel een rondritje ofzo, dat zien we dan nog wel.
please support those kids!
Erasmus all the way!
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Voila ze zijn bezorgd. 4 big bags vol dopjes! Ze keken efkes toen we aankwamen . Maar de kids en de verantwoordelijken waren er superblij mee. Wetende dat de dopjes geschonken aan de school, zullen gebruikt worden om speelgoed of protheses te vervaardigen voor de desbetreffende school. Dus een mooie schenking!
Iedereen die meehielp aan deze actie:BEDANKT!
Hoe het allemaal begon(Hilarisch om uw eigen kop op tv nog eens te zien, ik kan het gewoon nie meer aanzien tjeezus! ):
http://nl.youtube.com/watch?v=woVAVRBq9Hs
de pics:
Iedereen die meehielp aan deze actie:BEDANKT!
Hoe het allemaal begon(Hilarisch om uw eigen kop op tv nog eens te zien, ik kan het gewoon nie meer aanzien tjeezus! ):
http://nl.youtube.com/watch?v=woVAVRBq9Hs
de pics:
Erasmus all the way!
-
- Quadracer
zoals ik al zei manne super actie
eens wat anders als telkens een slechte naam
eens wat anders als telkens een slechte naam
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer: