Warrior Quad-Racerrr [Fout op p17] - Vervolg URL:
passen die?
iig daar moet ik nog eens voor kijken. wil sowieso 2dehands kappen. deze worden dan gespoten.
en dalijk komt jenzie de km teller brengen
en hem dan erop leggen
Dus strax Update!
see you then
UPDATE!!!!!!
ja mensen hier is ie dan de Vapor KM teller met dank aan jenzie!!!
bedankt kerel!
maar dat is niet alles. heb net een nieuw filmpje gemaakt
alleen het geluid hoor je hier jammer genoeg niet hard klinken zoals hij normaal is
Enjoy!
de foto's van de vapor
de video!
http://img532.imageshack.us/my.php?imag ... 021sg5.flv
laat maar wat horen
iig daar moet ik nog eens voor kijken. wil sowieso 2dehands kappen. deze worden dan gespoten.
en dalijk komt jenzie de km teller brengen
en hem dan erop leggen
Dus strax Update!
see you then
UPDATE!!!!!!
ja mensen hier is ie dan de Vapor KM teller met dank aan jenzie!!!
bedankt kerel!
maar dat is niet alles. heb net een nieuw filmpje gemaakt
alleen het geluid hoor je hier jammer genoeg niet hard klinken zoals hij normaal is
Enjoy!
de foto's van de vapor
de video!
http://img532.imageshack.us/my.php?imag ... 021sg5.flv
laat maar wat horen
kost ongeveer 140 euro. wat versta je onder crossbestendig? modder grind enz? zou wel wat moeten kunnen hebben behalve kleine steentjes want dan raakt hij beschadigd...
Maar nu komt minder goed nieuws
jenzie was wat met het wiel bezig maar ontdekte dat er speling op mijn a armen waren. dus moet gaan kijken voor nieuwe rubbers... iemand enig idee wat die kosten?
Maar nu komt minder goed nieuws
jenzie was wat met het wiel bezig maar ontdekte dat er speling op mijn a armen waren. dus moet gaan kijken voor nieuwe rubbers... iemand enig idee wat die kosten?
hey quad-racerrr/Jenzie het kabeltje van de toerenteller (denk dat het tachkabel noemt niet zeker) waar heb je dit aangesloten ?
Heb bij mezelf op de bombine gezet maar toeren komen toch niet overeen met hetgeen het zou zijn , heb nogal mensen gehoord dat zelfde probleem hebben
kan je eens uitleggen of fototje plaatsen waar dat bevestigd is bij jouw want in je filmpje werkt dat uitstekend
thx
ps: mooie update man
Heb bij mezelf op de bombine gezet maar toeren komen toch niet overeen met hetgeen het zou zijn , heb nogal mensen gehoord dat zelfde probleem hebben
kan je eens uitleggen of fototje plaatsen waar dat bevestigd is bij jouw want in je filmpje werkt dat uitstekend
thx
ps: mooie update man
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
hey.
het is ook dat ik maar goed opgelet heb wat jenzie deed zonder hem zou ik niet eens verder zijn gekomen dan de km meter op het stuur ofzo te plaatsen
maar deze moet om de bougie kabel. en dan ongeveer 5x eromheen naast elkaar. dus zeg halverwegen de bougie kabel stop je. draai je de kabel 5 kaar naast elkaar eromheen en afplakken zodat het blijft zitten en klaar is kees.
voor verdere uitleg moet je ff met jenzie spreken weet trouwens niet of ik het zo precies goed heb gezegt.
Tevens weet iemand waar ik rubbertjes kan halen voor mijn a armen en wat deze per setje van??? kosten?
het is ook dat ik maar goed opgelet heb wat jenzie deed zonder hem zou ik niet eens verder zijn gekomen dan de km meter op het stuur ofzo te plaatsen
maar deze moet om de bougie kabel. en dan ongeveer 5x eromheen naast elkaar. dus zeg halverwegen de bougie kabel stop je. draai je de kabel 5 kaar naast elkaar eromheen en afplakken zodat het blijft zitten en klaar is kees.
voor verdere uitleg moet je ff met jenzie spreken weet trouwens niet of ik het zo precies goed heb gezegt.
Tevens weet iemand waar ik rubbertjes kan halen voor mijn a armen en wat deze per setje van??? kosten?
Update!
net weer de kappen erop gezet en toen maar even bougie en lucht bak gecontroleerd.
de bougie dan maar eerst.
deze was helemaal WIT heeft zaterdag de laatste keer gelopen.
kan zelf nou niet kijken of hij een andere kleur heeft na het rijden want dat mag/kan ik nog niet.
de foto.
dan de luchtfilterbak. hier zat toch wel een laagje olie in. wil hem sowieso meer pit geven hoe moet ik dat dan met de luchtfilterbak doen? kap eraf? of wat?
foto
net weer de kappen erop gezet en toen maar even bougie en lucht bak gecontroleerd.
de bougie dan maar eerst.
deze was helemaal WIT heeft zaterdag de laatste keer gelopen.
kan zelf nou niet kijken of hij een andere kleur heeft na het rijden want dat mag/kan ik nog niet.
de foto.
dan de luchtfilterbak. hier zat toch wel een laagje olie in. wil hem sowieso meer pit geven hoe moet ik dat dan met de luchtfilterbak doen? kap eraf? of wat?
foto
-
- Quadracer
in dit topic staat onderaan een lijst van all-balls daar kan je zien wat je nodig hebt vor je a-armen de nummers staan erbij en stuur daarna een mailtje naar quadfun die kunnen dit allemaal leveren.
ik stel wel voor dat je misschien direct alles controleert en waar speling op zit ook mee bestellen dan heb je alles direct in 1 keer.
http://www.demodderberen.be/forum//view ... highlight=
ik stel wel voor dat je misschien direct alles controleert en waar speling op zit ook mee bestellen dan heb je alles direct in 1 keer.
http://www.demodderberen.be/forum//view ... highlight=
raptor 660 power