Ik wil een hardere sound!

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
fille
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door fille »

ik zoek ne db killer voor mijne lzr 450 , niemand ene teveel :oops:

Toegevoegd na 19 seconden:

ik zoek ne db killer voor mijne ltr 450 , niemand ene teveel :oops:
fastrogeke
Quadrider
Quadrider

Bericht door fastrogeke »

quad-racerrr schreef:nee als het goed is blijft alles het zelfde.

db killer zorgt er alleen voor dat het geluid stiller is.
Dit is zeer zeker niet waar.De DB killer dempt zoals de naam het al zegt het geluid. Daarbij zorgt hij ook nog eens dat er geen vonken de uitlaat verlaten(Engelse benaming= spark arrestor volgens het service boekje). En tevens zorgt hij voor een tegendruk in de uitlaat. Als je de DB killer eruit laat zal de motor makkelijker zijn uitlaatgassen kwijt kunnen. Dit is hier al meerder keren de reveue gepasseerd. De ene zegt dat het geen kwaad kan en de andere zegt juist weer van wel.zelf denk ik dat je op korte termijn geen problemen gaat krijgen,maar wel op langere termijn. Dan ff iets over het geluid. Persoonlijk vind ik teveel herrie behoorlijk storend. Of het nu een (vracht)auto-brommer-motor of quad is,maakt niks uit. Het grote probleem is dat KEES in nederland woont wat behoorlijk achter loopt op quad gebied. Dus als je hier rijdt met een quad die teveel herrie maakt lopen ze gelijk te piepen van die quads maken teveel kabaal. Want het is iets wat je niet dagelijks tegenkomt. En omdat hier niet dagelijks quads ziet rijden is de kans ook nog eens groter dat blauwe mannen je extra in de gaten houden(zie wegmisbruikers/raptor 700). Daarbij is het zelfs zo dat je op de meeste crossbanen in nederland niet eens de baan op mag als je teveel herrie maakt. heb zelf een nieuwe uitlaat onder de 450 en weet nu al dat ik niet de baan op mag vanwege teveel herrie.
maar het grootste probleem is dat als iemand rijd met een quad die teveel herrie maakt gelijk een naam drukt op alle quadrijders.
zo is het met de enduro-motorcross-autocross gegaan en nu begint het zelfs al met quad rijden.
Dus laten we de eer houden aan ons zelf
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=404

http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=408

mijn vriendin zei,de quad eruit of ik. soms mis ik haar

voor de MODS, kijk maar ff in de garage
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door WJB#222 »

fille schreef:ik zoek ne db killer voor mijne lzr 450 , niemand ene teveel :oops:

Toegevoegd na 19 seconden:

ik zoek ne db killer voor mijne ltr 450 , niemand ene teveel :oops:
mijne wilde je toch niet kopen omdat je hem bij je dealer voor 10 euro kon krijgen :?
en nu zoek je er nog eentje nou je weet mijn pm te vinden he :wink:
2017 raptor 700 SE
Plaats reactie