Polaris Ranger RZR besteld !
-
- Quadfanaat
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Bumpers voor en achter niet, alu velgen 12" en voor zover ik weet met gat in 't midden om te balanceren maar zo niet direct opgelet.the old magician schreef:Bumpers v + a ?
Alu velgen 12'' of beter 14 ''? en zit er een gat midden in de velg om makkelijk te kunnen balanceren.
Morgen al rijden , das snel. Duurt hier minstens 5 tot 10 werkdagen eerdat ze hier de papieren vrijgeven.
Stiekem rijden met garage platen, papieren zijn er nog niet, zal voor in de loop van volgende week zijn.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Nu enkel nog de pitspoezen en we kunnen vertrekkenJR schreef:'t zal dus zowel een pimp als pitsmobiel worden
-
- Quadfanaat
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Zonet 30 km achter de rug en moet zeggen, ben zwaar onder de indruk ! Loopt met verwijderde ristricties al 90 km per uur, als ik vario ring nog uithaal haalt ie zeker de 100 ! Was nat dus lekker sideways gaan. Is wel compleet andere rijstijl dan quad, meer te vergelijken met auto. Moet dringend slipcursus volgen want al paar keer ferm verrast geweest.
Nu vlug nog wat ombouwen, later foto's en updates.
Nu vlug nog wat ombouwen, later foto's en updates.
-
- Quadfanaat
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Nog wat tips voor mensen die toebehoren kopen :
- het polaris plastic dak is heel mooi gevormd en past perfect
- de light bar voor het dak komt onvoldoende hoog in combinatie met het plastic dak, wel op te lossen met spacers (foto volgt). Bovendien moet je stukje uit je dak halen om te kunnen plaatsen.
- misschien is het optie om lichten rechstreeks op het dak te plaatsen, maar denk dat je toch metalen plaat gaat moeten onder steken die verbonden is met rolkooi om trillingen te vermijden
- ik blijf kiezen voor de light bar, mits modificatie omdat die makkelijke te kantelen/verwijderen is en dat nodig is om in bestelwagen te rijden
- het verwijderen van de motorbeperkingen is heel werk, je moet bak achteraan demonteren (schat 15-tal vijzen en bouten...) om aan de verkleining van luchtinlaat te kunnen. Er zit in de uitlaatcollector een soort catalysator. Deze is bijna niet te verwijderen, wij hebben de colletor moeten open zagen om eruit te krijgen. Dus beter uitlaatcollector bestellen bij Polaris US. Naar het schijnt voorhoogt de catalysator ook de motortemp, dus toch beter uithalen.
- de homologatiekit is echt perfect uitgevoerd, op één punt na : als je groot licht op zet gaat dim licht uit. Moet bekabeling nog eens uitzoeken om dit aan te passen.
- bij de homologatie kit zit geen stekker om aanhangwagen aan te sluiten, ook geen trekbol, wel een voorziening voor 'hitch receiver', dus dit moet je bij kopen : http://www.mooseutilities.com/products. ... up_id=5889
- de voeding is slechts voldoende voor 2 extra lichten. Wil je meer dan plaats je best extra batterij zoals Optima met isolator tussen. Op die manier gebruik je standaard batterij voor motor en standaard lichten. Al de rest van extra lichten, winch,... steek je op tweede batterij. Op deze manier wordt hoofdbatterij nooit leeg getrokken want door de injectie is het met platte batterij onmogelijk om te starten zonder jumpstarter!
Ik beloof straks foto's
- het polaris plastic dak is heel mooi gevormd en past perfect
- de light bar voor het dak komt onvoldoende hoog in combinatie met het plastic dak, wel op te lossen met spacers (foto volgt). Bovendien moet je stukje uit je dak halen om te kunnen plaatsen.
- misschien is het optie om lichten rechstreeks op het dak te plaatsen, maar denk dat je toch metalen plaat gaat moeten onder steken die verbonden is met rolkooi om trillingen te vermijden
- ik blijf kiezen voor de light bar, mits modificatie omdat die makkelijke te kantelen/verwijderen is en dat nodig is om in bestelwagen te rijden
- het verwijderen van de motorbeperkingen is heel werk, je moet bak achteraan demonteren (schat 15-tal vijzen en bouten...) om aan de verkleining van luchtinlaat te kunnen. Er zit in de uitlaatcollector een soort catalysator. Deze is bijna niet te verwijderen, wij hebben de colletor moeten open zagen om eruit te krijgen. Dus beter uitlaatcollector bestellen bij Polaris US. Naar het schijnt voorhoogt de catalysator ook de motortemp, dus toch beter uithalen.
- de homologatiekit is echt perfect uitgevoerd, op één punt na : als je groot licht op zet gaat dim licht uit. Moet bekabeling nog eens uitzoeken om dit aan te passen.
- bij de homologatie kit zit geen stekker om aanhangwagen aan te sluiten, ook geen trekbol, wel een voorziening voor 'hitch receiver', dus dit moet je bij kopen : http://www.mooseutilities.com/products. ... up_id=5889
- de voeding is slechts voldoende voor 2 extra lichten. Wil je meer dan plaats je best extra batterij zoals Optima met isolator tussen. Op die manier gebruik je standaard batterij voor motor en standaard lichten. Al de rest van extra lichten, winch,... steek je op tweede batterij. Op deze manier wordt hoofdbatterij nooit leeg getrokken want door de injectie is het met platte batterij onmogelijk om te starten zonder jumpstarter!
Ik beloof straks foto's
-
- Quadfanaat
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Zo te zien wel dat hij zijn RZR nog niet heeft
Om je wat te kalmeren zet ik er vlug even de derde PIAA lamp op en neem paar foto's
Om je wat te kalmeren zet ik er vlug even de derde PIAA lamp op en neem paar foto's
-
- Quadfanaat
Nee, totaal gene stress. Ik ben gewoonweg erg benieuwd en mijn geduld word erg op de proef gesteld.Quickly schreef:mannekes[
heela TOM edde gij stress soms
PETER.
over de mijne nog geen uitsluitsel, dus moet ik het met slechts een fotoke doen. nie erg, maar het fotoke wil nie komen. Ik zou zo graag de velgen zien
TOM.
zo zie de me wel en zo zie de me nie