Pagina 3 van 6
Geplaatst: do 05 jun, 2008 20:14
door the old magician
Bumpers v + a ?
Alu velgen 12'' of beter 14 ''? en zit er een gat midden in de velg om makkelijk te kunnen balanceren.
Morgen al rijden , das snel. Duurt hier minstens 5 tot 10 werkdagen eerdat ze hier de papieren vrijgeven.
Geplaatst: do 05 jun, 2008 21:14
door No Limit W-tec
the old magician schreef:Bumpers v + a ?
Alu velgen 12'' of beter 14 ''? en zit er een gat midden in de velg om makkelijk te kunnen balanceren.
Morgen al rijden , das snel. Duurt hier minstens 5 tot 10 werkdagen eerdat ze hier de papieren vrijgeven.
Bumpers voor en achter niet, alu velgen 12" en voor zover ik weet met gat in 't midden om te balanceren maar zo niet direct opgelet.
Stiekem rijden met garage platen, papieren zijn er nog niet, zal voor in de loop van volgende week zijn.
Geplaatst: do 05 jun, 2008 21:43
door JR
't zal dus zowel een pimp als pitsmobiel worden
Geplaatst: vr 06 jun, 2008 19:36
door No Limit W-tec
JR schreef:'t zal dus zowel een pimp als pitsmobiel worden
Nu enkel nog de pitspoezen en we kunnen vertrekken
Geplaatst: vr 06 jun, 2008 20:30
door the old magician
waar blijven de foto's en het testverslagske?
TOM.
Geplaatst: vr 06 jun, 2008 20:57
door airwolf
Geplaatst: za 07 jun, 2008 06:05
door Charger69
Geplaatst: za 07 jun, 2008 11:55
door No Limit W-tec
Zonet 30 km achter de rug en moet zeggen, ben zwaar onder de indruk ! Loopt met verwijderde ristricties al 90 km per uur, als ik vario ring nog uithaal haalt ie zeker de 100 ! Was nat dus lekker sideways gaan. Is wel compleet andere rijstijl dan quad, meer te vergelijken met auto. Moet dringend slipcursus volgen want al paar keer ferm verrast geweest.
Nu vlug nog wat ombouwen, later foto's en updates.
Geplaatst: ma 09 jun, 2008 20:37
door the old magician
waar blijven die foto's?? ik word ongeduldig
Geplaatst: di 10 jun, 2008 02:01
door Charger69
Ja dat zal idd een andere ervaring zijn dan met de quad, maar moet volgens lijn ook super plezant zijn
Ben eens benieuwd naar de foto' binnenkort
Geplaatst: di 10 jun, 2008 08:53
door No Limit W-tec
Nog wat tips voor mensen die toebehoren kopen :
- het polaris plastic dak is heel mooi gevormd en past perfect
- de light bar voor het dak komt onvoldoende hoog in combinatie met het plastic dak, wel op te lossen met spacers (foto volgt). Bovendien moet je stukje uit je dak halen om te kunnen plaatsen.
- misschien is het optie om lichten rechstreeks op het dak te plaatsen, maar denk dat je toch metalen plaat gaat moeten onder steken die verbonden is met rolkooi om trillingen te vermijden
- ik blijf kiezen voor de light bar, mits modificatie omdat die makkelijke te kantelen/verwijderen is en dat nodig is om in bestelwagen te rijden
- het verwijderen van de motorbeperkingen is heel werk, je moet bak achteraan demonteren (schat 15-tal vijzen en bouten...) om aan de verkleining van luchtinlaat te kunnen. Er zit in de uitlaatcollector een soort catalysator. Deze is bijna niet te verwijderen, wij hebben de colletor moeten open zagen om eruit te krijgen. Dus beter uitlaatcollector bestellen bij Polaris US. Naar het schijnt voorhoogt de catalysator ook de motortemp, dus toch beter uithalen.
- de homologatiekit is echt perfect uitgevoerd, op één punt na : als je groot licht op zet gaat dim licht uit. Moet bekabeling nog eens uitzoeken om dit aan te passen.
- bij de homologatie kit zit geen stekker om aanhangwagen aan te sluiten, ook geen trekbol, wel een voorziening voor 'hitch receiver', dus dit moet je bij kopen :
http://www.mooseutilities.com/products. ... up_id=5889
- de voeding is slechts voldoende voor 2 extra lichten. Wil je meer dan plaats je best extra batterij zoals Optima met isolator tussen. Op die manier gebruik je standaard batterij voor motor en standaard lichten. Al de rest van extra lichten, winch,... steek je op tweede batterij. Op deze manier wordt hoofdbatterij nooit leeg getrokken want door de injectie is het met platte batterij onmogelijk om te starten zonder jumpstarter!
Ik beloof straks foto's
Geplaatst: wo 11 jun, 2008 11:51
door the old magician
5 juni ---morgen zeker foto's en verslag eerste ritje
7 juni ---nu vlug nog wa ombouwen, later wa foto's
10 juni---ik beloof straks foto's
nu 11 juni 13.00 uur---- ik uwe kodak kapot?
Ik kan het nie meer volgen
Geplaatst: wo 11 jun, 2008 12:56
door Quickly
mannekes[
quote="the old magician"]5 juni ---morgen zeker foto's en verslag eerste ritje
7 juni ---nu vlug nog wa ombouwen, later wa foto's
10 juni---ik beloof straks foto's
heela TOM edde gij stress soms
PETER.
Geplaatst: wo 11 jun, 2008 13:00
door No Limit W-tec
Zo te zien wel dat hij zijn RZR nog niet heeft
Om je wat te kalmeren zet ik er vlug even de derde PIAA lamp op en neem paar foto's
Geplaatst: wo 11 jun, 2008 14:45
door the old magician
Quickly schreef:mannekes[
heela TOM edde gij stress soms
PETER.
Nee, totaal gene stress. Ik ben gewoonweg erg benieuwd en mijn geduld word erg op de proef gesteld.
over de mijne nog geen uitsluitsel, dus moet ik het met slechts een fotoke doen. nie erg, maar het fotoke wil nie komen.
Ik zou zo graag de velgen zien
TOM.