Pagina 3 van 9

Geplaatst: do 13 mei, 2004 19:52
door No Limit W-tec
Ik wil wel eens pictures zien van je YFZ !

Mijn Dyna FS CDI is net binnen !!!!

Veren worden zeker Reiger, heb goede contacten daar en prima service ook !

Geplaatst: do 13 mei, 2004 19:54
door No Limit W-tec
Mika schreef:
No Limit YFZ schreef:Ben in onderhandeling met Xavier Rouchouse om Alu gegoten A-armen te testen. www.quadzila.com
Die, by the way niet zo mooie armen, kosten €1753 :?
Ik vind ze zeker niet lelijk en ze zijn superlicht en dat is het belangrijkste. En wat betreft die prijs : wees maar gerust, ik knabbel er een stuk vanaf, zodat ze gelijk komen aan de gekende merken en betere kwaliteit zijn.

Geplaatst: do 13 mei, 2004 20:09
door seatec
No limit. ik heb een paar photos op deze forum gepost.
http://www.exriders.com/vbb/showthread. ... number=256

Die van mij is de witte met de K&K vlammen.

Geplaatst: do 13 mei, 2004 20:18
door Skicks
FUCK man, ZALIGE quad!!!!

wa heb je voor die velgen betaald?

Geplaatst: do 13 mei, 2004 20:39
door Fré
schitterende quad!

de graphics zijn enorm mooi!

Geplaatst: do 13 mei, 2004 20:57
door seatec
Bedankt Mannen. De velgen zijn Carbon FIber Hipers
http://www.hiper-technology.com

Ik heb ze een beeje goedkoper gekregen. Ze waren ongevee $750.
De achter wielen zijn 9x9 met 20x11x9 RazrII and de voor wielen zijn 10x5 met 10x7x5 RazrII. Heb deze wielen voornamelijk voor XC gekocht. i do the standard wielen erop als ik MX do.

ik heb een hele lijst met spullen die ik erop gedaan hebt. als je de lijst will zal ik posten als dat mag.

Geplaatst: do 13 mei, 2004 21:04
door Wå®®iør
Damn :shock: Das echt wel een super mooie qaud! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :wink:

Geplaatst: do 13 mei, 2004 21:11
door seatec
Af en toe vraag ik me af of het waard is. Al dat geld. Je kunt bijna een kleine auto kopen for what ik in die quad heb maar dan rip door de bossen en opeens weet ike het weer. lol :D

Van avond moet ik heel wat werk doen om ze gereed te krijgen voor de race dit weekend. Olie and filter, nieuwe brake pads voor en achter.

Nieuwe HMF pijp erop zetten (ben niet kapot van de GYTR pijp). alles in vetten.

Geplaatst: vr 14 mei, 2004 07:09
door No Limit W-tec
Ik heb dezelfde velgen als de jouwe seatec, wel met blauwe ring. Je moet zeker eens de Kenda Klaw testen, ben er veel meer tevreden van dan van de Razr. Denk dat onze quads in een even ver stadium getuned zijn. Ik durf intussen ook al de rekening niet meer maken van wat er op zit, maar zo weten we weer voor wat gewerkt.

Ben nog aan het twijfelen om Metalcraft A-armen te steken, ben nog aan het onderhandelen voor een goede prijs. Anders worden het Alu a-armen, iets nieuw uit Frankrijk, maar voorlopig nog niet als Long Travel verkrijgbaar. www.quadzila.com

Geplaatst: vr 14 mei, 2004 12:48
door seatec
No Limit. The Kendas zijn heel erg goed. Misschien beter dan the RazrII. Een maat van mij heeft gisteren de nieuwe Holeshot HD op z'n achter velgen gelegd en die pakken echt heel goed. Misschien een beetje te goed. het is moeielijk om the achter kant the laten uitzwaaien in de bochten.

Hoeveel wijder will je gaan met je A-Armen?

Geplaatst: vr 14 mei, 2004 14:13
door No Limit W-tec
Over de Kenda's : ik vind het zalige banden. Juist voldoende grip en ook niet te veel. Je kan voor de bocht je quad mooi 'zetten', en terug vol gas door de bocht

Over de A-armen
+2" en Long Travel met Reiger veren http://www.reigersuspension.com/site/in ... ce=motoren

Voor de A-armen twijfel ik tussen Metal Craft http://metalcraftracing.com/ en een Frans product http://locloisirs.free.fr/pages/pieces3pag.html in gegoten alu.

Voor de alu armen ben ik nog onderhandeling omdat ze ze niet standaard hebben in Long Travel en ik zou die dan voor het bedrijf testen. Anders zijn ze niet betaalbaar, +/- 1700 €.

Walsh en Roll Design zijn ook schitterende armen, maar eveneens te duur voor mijn budget.

Geplaatst: vr 14 mei, 2004 14:27
door No Limit W-tec
Nog een vraagje Seatec :

Zou jij Long Travel A-arms aanraden of standaard verbrede ? Wij doen hier maar een fractie van de jumps die jullie doen moet je weten.

Nikolas

Geplaatst: vr 14 mei, 2004 15:18
door seatec
Wel, long travel heeft een voordeel. De shock fabricakant heeft meer ruimte om met de setup te werken en dat doet wonderen. het is niet zo veel de extra travel dat je hebt maar de ruimte for de shock te werken en bettere plaatsing in de "stroke". In kort. met long travel arms and shocks ben je beter af maar is wel wat duurder.

http://www.elkasuspension.com/english/products.html

Die elkas zijn echt te gek man. alsi ik niet al mijn eiegen had revalved dan had ik belist de elkas gekocht.

Het is belangrijk om naar je rear shock linkage te kijken. daar zijn ook wat onwikkelingen aan het voorgaan. lees the elka website info and "Be in the Know dude" lol hoop dat ik je voldoende geantwoord hebt.

Geplaatst: vr 14 mei, 2004 15:21
door Ralph
Als Nikolas Elka's neemt lach ik mezelf in 6 stukken :lol:

Geplaatst: vr 14 mei, 2004 15:25
door seatec
Ralph schreef:Als Nikolas Elka's neemt lach ik mezelf in 6 stukken :lol:
Waarom? am i missing something? :?:
Ik meende niet voor hem om deze te kopen. ik denk dat Elka goed information heeft. dat is alles. ik denk dat het beter is om iets te kopen dat dicher bij huis is ookal is Elka ook in Frankrijk geloof ik.