Barossa 250 twin
Honda 300 blok is wel zo verouderd als maar zijn kan he, maar dit even terzijde.
Bovendien is die 250 wel een 2cilinder, en ik kan me voorstellen dat daar flink meer uit te halen is als hij eenmaal goed in- en uit kan ademen.
Toch vind ik 135 wel heel erg hard, en ik zou het dan ook graag in real life eens testen/zien.
Bovendien is die 250 wel een 2cilinder, en ik kan me voorstellen dat daar flink meer uit te halen is als hij eenmaal goed in- en uit kan ademen.
Toch vind ik 135 wel heel erg hard, en ik zou het dan ook graag in real life eens testen/zien.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quadracer
- Berichten: 1413
- Lid geworden op: di 14 jan, 2003 01:05
- Locatie: Hagestein
- Contacteer:
het is geen honda motor het is een honda licentie motor dat zou jij moeten weten. Dus een motor naar voorbeeld van honda onder licentie naebouwd dit is niet het zelfde als een honda motor.Linhai schreef:Dus de Honda motor heeft een mindere naam dan Yamaha ?
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
De 2 takt olie wordt steeds beter en minder schadelijk voor het millieu, mengverhoudingen worden steeds lager. Zo kan je nu bijvoorbeeld de olie van Castrol 1:50 smeren, er zijn quad rijders die het zelfs tot 1:90 smeren. Geen vieze blauwe rookpluimen meer, scooters met 2 takt inspuiting. Er zit best wel een toekomst in 2 takt, de vraag is of de bedrijven er in willen investeren of liever een makkelijke/goedkope overstap maken op 4 takt.
-
- Quad Expert
- Berichten: 2209
- Lid geworden op: zo 15 feb, 2004 23:20
- Locatie: ternat
- Contacteer:
viertakt bij scooters, zou ik dan toch niet kopen, met welk toerental gaan ze de vario doen opengaan? Zie ik niet zitten. Ok bij een dax ofzo, maar dit zijn half automaten 3vitessen, om de snelheid te kunnen ophalen als viertakt, een 4-takt scooter gaat belange niet hard gaan hoor. ook als je brokken hebt bij je viertakt scooter, begin maar te sleutelen, met die 2-takt blokjes erin is het al zo moeilijk om aan sommige types scooter te werken, wat als er dan is een enorm 50cc viertaktblok inzit.Linhai schreef:Naar hetgeen ik verneem eerder het laatste Ralph, zo spreken ze van te starten bij de scooters waar het allemaal 4-takt worden.
greetz
4takt is vet, ook bij 50cc.
Hebben lekker beel trekkracht, je moet in Griekenland en Spanje maar eens gaan kijken, daar knorren ze allemaal op 4taktjes rond.
Ze hebben dan meestal versnellingen en gaan echt wel goed vooruit.
Zeker met de moderne technieken is het goed mogelijk om power uit een 4takt te halen, bovendien zijn ze schoner en is het geluid minder storend. (vind ik dan)
Hebben lekker beel trekkracht, je moet in Griekenland en Spanje maar eens gaan kijken, daar knorren ze allemaal op 4taktjes rond.
Ze hebben dan meestal versnellingen en gaan echt wel goed vooruit.
Zeker met de moderne technieken is het goed mogelijk om power uit een 4takt te halen, bovendien zijn ze schoner en is het geluid minder storend. (vind ik dan)
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"