Aanschaf Yamaha Raptor 660r
-
- Quadrunner
-
- Quad Expert
Dan heb ik je wel gezien, maar verder niet opgelet, maar je zult me er waarschijnlijk nog wel vaker kunnen zienRandy Yamaha schreef:haha ik stond bij wil zelf ja , me piston pen is waarschijnlijk stuk maar moet nog effe kijke wat het percies was
zijn maaier kappe niet goedkooper dan de origineele?
Ik heb geen idee wat het precies kost... kan het ook niet echt vinden op internet. Weet nu wat in ongeveer kost,
en dat is wel op te brengen. Ik hoor het wel wat ze precies kosten.
Heb je een link voor die maaier? kappen?
No Can't Do!
-
- Quadracer
-
- Quadrunner
http://www.maier-mfg.com/shop.cfm?actio ... lyear=2003
moet je deze link maar effe kijken ik geloof als je het hiero ergens in nederlands bestelt dat je voor 200 euro een setjes heb
moet je deze link maar effe kijken ik geloof als je het hiero ergens in nederlands bestelt dat je voor 200 euro een setjes heb
-
- Quad Expert
Bedoel je bij een leverancier in NL of vanuit NL besteld?Randy Yamaha schreef:http://www.maier-mfg.com/shop.cfm?actio ... lyear=2003
Thanx Whaaaaaaaaaaah is er ook in het roze Val ik iedergeval op
Ik rij zaterdag nog wel ff langs bij Wil v/d Laan. Is makkelijker als ze gewoon een blauwe raptor heeft!
En anders ff kijken of het niet voordeliger is om het via hen te bestellen ofzo, en dan niet blauw maar
dan iets van oranje/geel ofzo
Full Bore platics is ook nog een leverancier van platic zooi
No Can't Do!
-
- Quadrunner
-
- Quadrunner
onzin, en ganse set voor 200€ardkapteijn schreef:Bedoel je bij een leverancier in NL of vanuit NL besteld?Randy Yamaha schreef:http://www.maier-mfg.com/shop.cfm?actio ... lyear=2003
Thanx Whaaaaaaaaaaah is er ook in het roze Val ik iedergeval op
Ik rij zaterdag nog wel ff langs bij Wil v/d Laan. Is makkelijker als ze gewoon een blauwe raptor heeft!
En anders ff kijken of het niet voordeliger is om het via hen te bestellen ofzo, en dan niet blauw maar
dan iets van oranje/geel ofzo
Full Bore platics is ook nog een leverancier van platic zooi
daar heb je nog geen frontfender voor jongens, de prijzen staan toch bij maier zelf op de site?
lees aub eens voor men willekeurige dingen gaat posten, voor een goed setje ben je al snel 550 a 600 euro kwijt, ik heb mijn set, weliswaar de carbonlook 660€ betaalt en dit was met een korting!
maar goed, als jullie denken aan 200 euro een setje te kunnen kopen dan bestel er mij ook maar een set of 10, k betaal ze cash!
...DONT EVER TAKE MY KINDNESS FOR WEAKNESS...
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
-
- Quad Expert
Kwam op marktplaats een advertentie tegen van een raptor 660 voor 2400 euro... (vertrouw het niet maar uit nieuwsgierigheid toch maar mailtje gestuurd)
Reactie terug gekregen:
"Ik heb een paar foto's van de quad bijgedaan.
Deze quad is in perfecte staat,altijd dealer onderhouden, onderhoudsboekjes ter inzage.
Ik ben in Engeland met de quad, dit is geen enkel probleem.
Ik kan de quad naar je toezenden, je hebt 5 dagen om de quad te testen, voordat ik m'n geld krijg.
De prijs van deze quad is 2.400 euro, en de verzendkosten zijn 200 euro (ik betaal de helft van de verzendkosten)
De prijs incl verzendkosten zijn 2.500 euro.
Ik verkoop het voor een zeer lage prijs omdat ik naar het buitenland moet vertrekken voor mijn werk.
Als je enige vragen hebt stuur een e-mail.
PS: Please reply me in english, because I don't know to write dutch. Only my wife write dutch and she will leave the country tomorrow
Kind Regards,
Fernando"
Laat me raden... oplichter zeker?
Reactie terug gekregen:
"Ik heb een paar foto's van de quad bijgedaan.
Deze quad is in perfecte staat,altijd dealer onderhouden, onderhoudsboekjes ter inzage.
Ik ben in Engeland met de quad, dit is geen enkel probleem.
Ik kan de quad naar je toezenden, je hebt 5 dagen om de quad te testen, voordat ik m'n geld krijg.
De prijs van deze quad is 2.400 euro, en de verzendkosten zijn 200 euro (ik betaal de helft van de verzendkosten)
De prijs incl verzendkosten zijn 2.500 euro.
Ik verkoop het voor een zeer lage prijs omdat ik naar het buitenland moet vertrekken voor mijn werk.
Als je enige vragen hebt stuur een e-mail.
PS: Please reply me in english, because I don't know to write dutch. Only my wife write dutch and she will leave the country tomorrow
Kind Regards,
Fernando"
Laat me raden... oplichter zeker?
No Can't Do!
-
- Quadrunner