Pagina 3 van 5

Geplaatst: di 05 aug, 2008 15:55
door BuLLeT
zou het nu nog aangeraden zijn om een nieuwe ltz 400 te kopen maar dan gewoon model 2008? Of is het afgeraden omdat de waarde te hard zou zakken?

Geplaatst: di 05 aug, 2008 16:06
door ICHE
als je hem koopt om hem erna te verkopen is het af te raden, maar als je er veel mee rijd en hem lang hebt zou ik gewoon kopen, EFI zal wss ook duurder zijn in aankoop dus...

Geplaatst: di 05 aug, 2008 16:11
door BuLLeT
zou hem willen gebruiken voor mee op de baan te rijden aangezien je toch bijna nergens nog moogd krossen

Geplaatst: di 05 aug, 2008 16:15
door ICHE
dan kan je evengoed nu kopen , ik heb ook een Z400 , nu al meer dan 2 jaar en ben hem nog helemaal niet moe, heb pas een 434cc kit + nog wat oderdelen erin gestoken en heb power zat nu :applaus:
sta er nog telkens van te kijken hoeveel koppel hij nu heeft :bier2:


grtz

Geplaatst: di 05 aug, 2008 17:47
door nickon
zou de komst van het model 2009 de aankoopprijs van de 2008 (nieuw) niet sterk laten dalen? ik ben allessinds benieuwd

Geplaatst: di 05 aug, 2008 19:59
door BuLLeT
ja daar ben ik ook heel benieuwd naar

Geplaatst: di 05 aug, 2008 21:24
door Boncari
Ik verwacht dat de prijzen van de oude z400s sterk zullen dalen... :wink:

Geplaatst: di 05 aug, 2008 21:26
door BuLLeT
enig idee of dat snel zal zijn?

Geplaatst: di 05 aug, 2008 21:55
door Boncari
Ik denk een sterke daling als de nieuwe uit is en in de aanloop daar naartoe al een kleine daling van de prijzen.

Geplaatst: di 12 aug, 2008 00:13
door baleno
kan ook prijzen blijven of zelfs stijgen als nieuwprijs stuk duurder word en er de eerste ziektes opkomen... vergeet niet steek computer in zoals bij je auto ! Hoeveel hebben al van die lampjes zien oplichten van 'check engine' of een motorblok symbooltje, er scheelt tegenwoordig regelmatig aan al die nieuwe motoren !

Vergeet ook niet dat iedere wijziging negatief zal beoordeeld worden door de Ecu (computer)

Voordeel is dat je later zal kunnen chippen, maar hoe gaat de motor erop reageren als ze ook zuiger en aanverwanten lichter of berekent op maat gemaakt hebben ?

Neen geef maar liever en carburator, kan je me spelen... met injectie is wat lastiger

trouwens wat zou zo een Ecu kosten of een sensor ?

Heb gewerkt bij suzuki (auto's) en de prijzen van een sensortje... 300 euro en ecu ... rond de 1000 tot 1500 euro.

Geplaatst: di 12 aug, 2008 08:25
door kefke 11
BuLLeT schreef:enig idee of dat snel zal zijn?
meestal moet je de prijzen in het oog houden vanaf eind augustus tot einde voorraad want als de stock op is van model 2008 ist fini :wink:

prijzen zijn het laatste jaar al gedaald

Geplaatst: di 12 aug, 2008 21:53
door brumm
Snap het niet, het is nog nooit zo voordelig geweest om een LTZ 400 op kenteken te kopen. Nieuw rond de € 7000,- incl NL kenteken. Vroeger zaten ze rond de € 10.000,- net of dat iedereen dat is vergeten.

LTZ 400 2009 zal wel even duren schijnt nogal voorraad 2008 te zijn plus het feit dat of Suz nu in valenti uitvoering zijn en deze eerst echt op moeten.

Geplaatst: di 12 aug, 2008 21:57
door kefke 11
mja das nederland eh moatjen hier in den belgique koopte ze nu al met belgisch kenteken vo 6500 :spieren:

Geplaatst: di 12 aug, 2008 22:03
door Boncari
baleno schreef:kan ook prijzen blijven of zelfs stijgen als nieuwprijs stuk duurder word en er de eerste ziektes opkomen... vergeet niet steek computer in zoals bij je auto ! Hoeveel hebben al van die lampjes zien oplichten van 'check engine' of een motorblok symbooltje, er scheelt tegenwoordig regelmatig aan al die nieuwe motoren !
Ik snap wel dat sommigen liever een carburator hebben, maar injectie en carburator hebben beiden voor en nadelen :wink: .

Ik heb weinig over problemen gehoord met de raptor/grizlly 700 ipv de 660, dit kan bij suzuki ook zo zijn...

Correct me if i'm wrong :)

Geplaatst: wo 13 aug, 2008 13:39
door fokkert
kheb al gehoord van ne motorhandelaar dat daar klanten van hem injectie der volledig af hebben gehaald en da ze gewoon terug carburator hebben gemonteerd, op de testbank +4pk da gaat hier nu wel over ne Ltr 450 dacht ik. Gewwon bij carburator houden denk ik. Veel betrouwbaarder. Toch wil ik dieje nieuwe Z ook wel is teste. Slechter kan da volgens mij ni zijnals den oude. Kzen benieuwd!