ja even opletten hij woont niet in Zuid Limburg maar in Noord-Hollandbarossa chetaa schreef:waar woon je dan ong ik woon ook in zuid limbrugTiesko schreef:Hey, zou je mij misschien die crossbanen die je in kaart hebt gebracht kunne opsturen? dat lijkt me wel eens handig, een lijst met crossbanen in Nederland. Ik woon zelf in Zuid-Limburg namelijk, en de dichtsbijzijnde crossbaan voor mij is in Warsage, maar die is prive geloof ik...Denus schreef:Ik denk dat je wel moet beseffen dat ik in Noord-Holland woon, en niet in Limburg of Zeeland: dat maakt heel veel uit.
Ik heb al gezocht, en heb alle bekende terreinen in kaart gebracht: deze zijn bijna allemaal gesitueerd in het zuiden.
Er is wel een baan in Tessel, maar ik weet nog niet of je daar ook met een quad mag rijden.
Nederland is dan wel klein, maar 200 of 300 km rijden om even lekker te kunnen crossen is nou niet echt handig.
Mijn volgende optie zal zijn een aanhangwagen zodat ik mijn quad met de auto naar de locaties kan brengen...
Voorlopig rij ik af en toe lekker op de kleine wegen door de dorpjes: geen offroad maar wel gezellig.
Groeten!
en gaa tot nu toe nog naar genk , want weet geen anderen crossbanen op het moment
en op internet vind je heel veel crossbanen