Pagina 3 van 3

Geplaatst: do 07 aug, 2008 17:50
door sjmallie94
OpticalNicolas schreef:die moeren op je as mag je redelijk vastzetten, alletwee, als deze te los staan = kans op kapotte lagers
hier mag je gerust op sleuren.
dat ie afremt en veel toeren maakt zal zijn omdat je een heel kleine tandwielverhouding hebt
probeer zoals yamahakoppel zegt, eerst achteraan eens een 38tands tandwiel te steken, vooraan kan je nog altijd vergroten als je dan nog niet genoeg snelheid hebt.
hoe kan het in godnaam zijn dat er opeens pim bam 2 er bij zijn of er af bijv !
hij heeft er eerst wel op gereden en deed het perfekt en nu niet met de zelfde tandwielen, hier geloof ik de ballen van eerlijk gezegt

Geplaatst: do 07 aug, 2008 18:05
door OpticalNicolas
13/40 is standaard tandwielverhouding.
en dat je achterwielen niet lang draaien als je ze van de grond zet is normaal.

@quad racer, wat is je bandemaat van de banden achteraan?

Geplaatst: do 07 aug, 2008 18:08
door sjmallie94
raar die van mij kan ik uren lang draaien . ik denk dat het de moer is , of ketting

Geplaatst: do 07 aug, 2008 18:47
door Haagje
banden maat achter weet ik niet. maxxis crossbandjes.

Tevens staat hij achter dik aangedraaid.
achteraf gezien kan dit nooit goed zijn. omdat de motor zijn power niet kwijt komt.
( waardoor hij waarschijnlijk ook nerveus loopt in zijn 1 t/m 3 op 30km/u )

ik laat hem morgen eens ff nakijken en hopelijk is dan alles goed :)

Geplaatst: ma 11 aug, 2008 14:20
door Haagje
probleem is zo goed als opgelost.

dus mag dicht. lag aan de tandwiel verhouding, en het afremme is gewoon zo bij een warrior.

Geplaatst: ma 11 aug, 2008 14:53
door sjmallie94
raar dat die dat eerst niet deed erg raar :?

Geplaatst: ma 11 aug, 2008 15:11
door Haagje
naja zoals ik al gezegt heb, in het begin kon ik daar niet veel mee rijden ( en al helemaal niet dik door trekken )
en nu kan ik soms tot 70/80 door trekken maar door de hoge toeren valt hij zo flink terug.

Geplaatst: ma 11 aug, 2008 15:16
door sjmallie94
azo dat verklaard meer :D ;)