Pagina 3 van 3

Geplaatst: di 25 mei, 2004 19:09
door Obsession
sdsracer schreef:bij viertakt niet natuurlijk, de temperatuur ligt stukken hoger. Meeste buizen die je koopt zij gechromeerd of blank gelaten. Bij 2-takt gaat het, misschien juist aan het teutje beneden dat het wat afgaat, maar het houd wel goed ze. Anders blank schuren en oppolieren, ben je wel even aan bezig, maar mooi resultaat, en dan kruipolie erop en ze word mooi blauw.
domme vraag ma wa is oppolieren en hoe doe je dat ???

Geplaatst: di 25 mei, 2004 19:11
door Robby
heb wel 32mm mikuni steken, en jetting staat ok met een 180. Dus naar de 300??? heb twin air steken en men uitlaat is een kamer uit + andere demper. plus daar men porting nog is bij en men 220cc ipv 198cc
greetz

Geplaatst: di 25 mei, 2004 19:30
door Ralph
Je carberateur blank schuren :?: :!:

Geplaatst: di 25 mei, 2004 19:38
door elsinore
sdsracer schreef:heb wel 32mm mikuni steken, en jetting staat ok met een 180. Dus naar de 300??? heb twin air steken en men uitlaat is een kamer uit + andere demper. plus daar men porting nog is bij en men 220cc ipv 198cc
greetz

NEE, NEE, 300 is voor een 26 mm standaard mikuunietje voor blaster.
ik wist niet dat er 32 mm op zit, als 180 dan goed verbrandt is het toch ok?.

Geplaatst: di 25 mei, 2004 22:05
door Robby
ja maar wat als ik er men deksel nu aflaat, men deksel staat er nu nog op. Hoeveel zou ik ongeveer nodig hebben om zonder deksel te rijden, want nu als ik het deksel eraflaat dan kan ik nog geen half gas geven of hij valt stil.
wel oppolieren is afschuren met een zacht schuurpapier en dan met een polijstborstel en polijstpasta erop gaan dan krijg je een chromé effect. goede tip: doe dit alema met een boormachine of speciale schuurmachine, gaat veel rapper.
groetjes

Geplaatst: di 25 mei, 2004 22:26
door Ralph
Niet aan de binnenkant doen hoor!

Geplaatst: di 25 mei, 2004 22:27
door Robby
tgaat over de uitlaat hoor ralph, niet over de carbu.
greetz

Geplaatst: di 25 mei, 2004 23:01
door Ralph
Oh ik was al bang :D

Geplaatst: di 25 mei, 2004 23:36
door Domi
ik zou eigelijk ook eens willen weten welke sproeier ik erin moet duwen als ik de luchtfilterdeksel eraf laat. Heb een volledig andere uitlaat en al een grotere sproeier,wat moet ik nog meer dan als ik die deksel er nu pas afhaal?

Geplaatst: wo 26 mei, 2004 07:09
door elsinore
voorzichtig eens proberen..........luchtschroef halve slag in en rijden maar, zodra ie warm is ff naar je bougietje kijken dat ie niet te wit wordt. en vanuit daar verder gaan.
voordeel van blaster is dat je in "10"seconden een sproeiertje wisselt.

doei doei