Pagina 3 van 3

Geplaatst: do 11 sep, 2008 18:46
door Dutje#82
~JoAcHiM~ schreef:Misschien houden ze rekening met andere velgen met een iets andere offset waardoor er ruim 1cm kan bijkomen per kant?
dat is het.. je kan daarmee al veel berijken.. nu wachten op arfter market wie er als eerst afkomt met spullen
zou leager ook terug chasis voorzien ? zoals voor de KFX.. ? of is die kader geen leager van cyril enzo ?

Geplaatst: do 11 sep, 2008 19:01
door No Limit W-tec
In de VS mag je max 50" hebben, dus als ze 48.8" maken standaard dan hebben ze nog ruimte voor velgen die 1" breder vallen. En natuurlijk moeten de aftermarket leveranciers ook nog de kans krijgen om iets te verkopen :D

Ik veronderstel dat het bestaande Laegers chassis mits kleine wijzigingen verder bruikbaar zal zijn.

Geplaatst: do 11 sep, 2008 20:31
door SlOoT
Als je velgen gaat gebruiken met andere offset klopt de uitlijning van het voorterrein niet meer. Je gaat dan een hefboom werking krijgen waardoor het sturen zwaarder wordt en de klappen harder aankomen, zelfde effect als spoorverbreders van 2,5 cm.

Geplaatst: vr 12 sep, 2008 06:31
door No Limit W-tec
Gedetailleerde info : http://www.quadlib.com/essais/yamaha/yf ... icites.php

leeg gewicht : 174 kg
met olie en benzine : 184 kg

Als de gegevens correct zijn zit er foutje in hun volumes want
10 liter benzine + 1,6 liter olie + 1,3 liter radiator + koelvloeistof in motor + remvloeistof = minstens 13 liter.

Het blijft wat goochelen met cijfers...

De test van quadlib : http://www.quadlib.com/essais/yamaha/yfz450R/index.php

Geplaatst: vr 12 sep, 2008 10:01
door Alfredo
Dat kan toch kloppen? De dichtheid van benzine is 0,72 kg/l, 10 l weegt dus 7,2 kg.
1,6 l motorolie weegt 1,28 kg. Uiteindelijk zal je wel aan 10 kg geraken.

Geplaatst: vr 12 sep, 2008 11:45
door No Limit W-tec
Oh, dacht dat dichtheid meer in buurt van 1 liter=1kg kwam, dan kan het idd wel kloppen.

Geplaatst: za 13 sep, 2008 12:12
door Macronske
Kan er iemand mij vertellen of het mogelijk is om een Wolverine 450 4x4 op te drijven... want ze vertellen mij dat zo'n machien "maar" 80 doet...

Kan dit mits enkele aanpassingen naar 100 of meer gaan ?

Grtz,

P.S.: ik testte gisteren een Raptor 350, is wel super... maar met vitessen en redelijk zenuwachtig... ging wel makkelijk over de 95 en had nog reserve...