quad kopen in tweede hands?

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Boncari
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 3218
Lid geworden op: do 16 aug, 2007 22:16

Re: quad kopen in tweede hands?

Bericht door Boncari »

desmoboy schreef:het verschil van een 700 en een 450,

de kp's
de kilo's
de koppel

het onderhoud,

heb er ééntje gevonden van ieder, heel mooie quads, mijn voorkeur gaat naar de 450, moet zeggen dat ik een max van 80 km daarmee in één trek zou doen, zo'n 450 kan dat toch wel aan zeker,

heb wel al veel yzf's 450 gezien die al veel stukken aan de motor zelf hebben verandert
zijn dit gevoelige blokken ofzo, of toch een 700
In dit topic wordt al gezegd dat de 450's voor cross gebruikt worden, daardoor gaat er vaker iets kapot dan bij recreatief gebruik!
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'

http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
Koen Berendsen
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 685
Lid geworden op: wo 30 aug, 2006 11:57
Locatie: Achterhoekse Halle

Re: quad kopen in tweede hands?

Bericht door Koen Berendsen »

Ja gewoon 700! Als ik kijk na uw achtergrond zal dat een stuk fijner zijn!

en ritten van 80 km is nog best ver!

Of een kfx 700 met 2 ciliner minder slijtage. Maar zuipt heel veen maar is wel automaat (je lijkt me echt iemand die voor mooie afstanden rijdt en dan zal een schakel toch wel leuker zijn?)

450 kan ook makkelijk!

Tja je kiest wel tussen het beste en iets heel goeds dus eigenlijk zit er niet eens zo zeer veel verschil in:D maar als ik kijk na uw achtrergrond met al die mooie motoren zal de 700 het beste zijn!
YAMAHA BREEZE 125cc
YannickSantermans
Quadrider
Quadrider
Berichten: 264
Lid geworden op: zo 24 dec, 2006 17:58
Locatie: Ergens in het Limburgse

Re: quad kopen in tweede hands?

Bericht door YannickSantermans »

Als ik dit topic lees, denk ik inderdaad ook dat de 700 een ideale quad is voor jou.
Véél minder onderhoud, groter, en zit ook comfortabeler. En hij kost ook nog eens ongeveer even veel als een 450.
Steek op de 700 een ander uitlaatje + power commander + powerflow kit, en je zal niet veel meer moeten onderdoen voor een 450.
Nadeel aan een 450 is dat je na een bepaald aantal draaiuren nieuwe piston, nieuwe segmenten, nieuwe dichtingen, etc... moet zetten als je zware stukken wil vermijden. Dit is bij een 700 niet het geval.

ps: Nice bikes!!!! Zeker die witte GSX-R :yummie:

Grtzzzz
Plaats reactie