Pagina 3 van 31
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: di 20 jan, 2009 20:11
door dieseltank
da gaat nog eens een monster worden
ik ga deze volgen, ik hoop dat der later ook nog filmpjes komen
houdoe!
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: di 20 jan, 2009 21:20
door FLIPmode
IzzY schreef:jij werkt lekker snel door zeg !
ga je motorisch ook helemaal zelf aanpakken ?
de turbo,s enzo ?
Ben al 2 maanden bezig
, maar hij is dan ook tot de laatste schroef uit elkaar geweest( sta der zelf ook van te kijken
). En ja alles is eigenbouw, ben al meer dan een half jaar info en ideeën aan het verzamelen en hoop dattem over een maandje of zo eens kan proefdraaien. Grootste dilemma opt moment is waar ik de benzinetank ga plaatsen, en of er N2O op gaat komen. Maar als dat dan weer gebeurt moet er weer aan de koppeling gewerkt worden (lock-up kit), ge ziet het wel : ideeën zat
.
Greetz
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: di 20 jan, 2009 23:30
door Kaboutermans
Ziet er echt gaaf uit, ben benieuwd naar het eind resultaat.
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: wo 21 jan, 2009 17:09
door IzzY
FLIPmode schreef:IzzY schreef:jij werkt lekker snel door zeg !
ga je motorisch ook helemaal zelf aanpakken ?
de turbo,s enzo ?
Ben al 2 maanden bezig
, maar hij is dan ook tot de laatste schroef uit elkaar geweest( sta der zelf ook van te kijken
). En ja alles is eigenbouw, ben al meer dan een half jaar info en ideeën aan het verzamelen en hoop dattem over een maandje of zo eens kan proefdraaien. Grootste dilemma opt moment is waar ik de benzinetank ga plaatsen, en of er N2O op gaat komen. Maar als dat dan weer gebeurt moet er weer aan de koppeling gewerkt worden (lock-up kit), ge ziet het wel : ideeën zat
.
Greetz
ik vind het echt gaaf dat je echt alles zelf doet, dat is pas het echte werk.
Beter zorg je gewoon eerst dat je alles lopend krijgt, en daarna aan het lachgas gaat.
lock-up kitje is inderdaad mooi, ben tijdje bezig geweest om zelf een te maken, maar me ontwerp klopte niet zo.
anyway,. ga zo door ! zal het project zeer nauw volgen
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: wo 21 jan, 2009 20:32
door FLIPmode
Een deel van de gerestaureerde voorophanging, ben nog aan het wachten op nieuwe balljoints en dan kunnen de voorste wielen der weer op
(En ja tinypic is 100 keer makkelijker
)
@Izzy : der zijn veel dingen die ik zelf kan maar draai en freeswerk hoort daar jammer genoeg niet bij, en aangezien der toch behoorlijke krachten op gaan komen zal het waarschijnlijk een worden van mtc (met een spacer natuurlijk).
greetz
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: do 05 feb, 2009 21:41
door FLIPmode
Zo nog eens een opdatum, heb eindelijk de balljoints binnen.
en dus de voorophanging gemonteerd
zelf nieuw steuntje gemaakt voor achterrem (moet wel nog een kleurtje krijgen en afgewerkt worden
)
Zo dat was het, nu weer verder klooien
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: do 05 feb, 2009 22:00
door dieseltank
da gaat der goed uitzien!
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: di 14 apr, 2009 23:31
door snowseals
als ge me de maten en vorm bezorgd van de nafttank die ge nodig ga hebben wil ik u wel een inox
tank lassen
ik vind het een heel mooi project da ge bezig zijt ma
1opmerking ivm met uwe achterschokdemper?
heb het gedacht dat da met die pk 's nie ga goedkomen
uwe demper gaat toch veel moeilijker open en dicht ? oner die hoek
gaat uw achteras toch sneller beginnen stuiteren waneer ge optrekt?
met gevolg da ketting die klappen nie houd
ma ik wil nie moeien of afbreken
dus neem me da aub nie kwalijk
ik had mijn reiger dempers eerst vrij stijf staan en
ketting is 2x over gevlogen omda wielen begonnen te huppellen
bij het optrekken
greetz snow
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: wo 15 apr, 2009 15:34
door IzzY
die turbo,s worden echt aso
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: wo 15 apr, 2009 16:23
door KrisZ400
Dat van die achterveer zal de tijd moeten uitwijzen
Zonder zijn tandwiel kan hij toch niet rijden
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: wo 15 apr, 2009 19:24
door FLIPmode
hehe stuiker
Nee de tank is bijna klaar, ben met elektro bezig (de helft van de kabelboom moet hermaakt
).
Der komen ook veel dikkere banden op die de slagen gedeeltelijk opvangen,dragsters zijn zelfs bijna ongeveerd. Ik denk eerder dat uw ketting gesprongen is ofwel omdat ge met uw 520 rijd(uw orginele,die niet gemaakt is voor de pk's) of omdat de 530 te gespannen staat, als het dat niet is zou ik maar eens een spanrol zetten . Nu, ik ga zowie zo niet met de orginele ketting rijden, moet een bestellen in Engeland (of der eens heen gaan
), moet een dragsterketting zijn.
Der komen over een paar weken foto's als em op de testbank is afgesteld.
De groeten
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: do 16 apr, 2009 01:36
door tomas
dikke project deze ga ik zkr volgen
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: ma 08 jun, 2009 20:52
door FLIPmode
Minder goed nieuws
Ontstekingsmodule stuk en aan betaalbare prijs onvindbaar (orgineel kost dat stukken van mensen).
Gelukkig kwam ik tijdens mijn zoektocht op the interwebz een ander alternatief tegen (voor hetzelfde geld als de module
); een jonger broertje van den gsx namelijk de gsxR 1100:
Dus begint alles van voor af aan, gelukkig had de man waar ik deze van kocht er al een revisie van de blok opzitten (wou de motor restaureren) maar moest hem weg doen van het vrouwtje wegens kindje en de reden dat hij der al 5(!) had
Plaats te kort dus maar gelukkig niet bij ons
Volle moed dus terug sleutelen (uitlaten opnieuw, oliesmering en koeling opnieuw, up pipe, enz....), gelukkig heb ik voor de rest alle onderdelen al bij elkaar en zal het nu vlotter gaan. Maar eerst eens laten lopen en daarna de blok een beetje pimpen
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: di 09 jun, 2009 18:05
door KrisZ400
Jammer van het vorige blok maar het was een goeie poging he!! Blok zelf was nu ook nie de kop af hé
Deze zal zeker gaan lopen
Als ge nog hulp moet hebben hoor ik het wel
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: di 09 jun, 2009 18:09
door Haagje
nice
houdt ons op de hoogte