wie o wie weet of de dubbele doma een goede uitlaat is voor de 700R ???????
het gaat om de titanium uitvoering full systeem

groet Maurice

Had hetzelfde probleem, alu plaatje in de bak gezet en nu is het opgelost.vanpee jelle schreef:ik heb deze op men 660 en ben er best tevreden over maakt zonder DB-killer minder geluid dan men white brother met DB-killer kwa afweking ook geen klagen van ik ga hem wel kwa passing aanpassen want hij komt te dichtbij men luchtfilterbox en daardoor is deze gesmolten.
grtz jelle

heb ik ook gedaan en dan waterdicht gemaakt met speciale warmbestendige lijm.72_mrd schreef:Had hetzelfde probleem, alu plaatje in de bak gezet en nu is het opgelost.vanpee jelle schreef:ik heb deze op men 660 en ben er best tevreden over maakt zonder DB-killer minder geluid dan men white brother met DB-killer kwa afweking ook geen klagen van ik ga hem wel kwa passing aanpassen want hij komt te dichtbij men luchtfilterbox en daardoor is deze gesmolten.
grtz jelle
Ik heb zelf een doma gehad en als je ze goed afsteld echt een super uitlaat , spijtig dat ze niet meer past op men ltr anders stak ze er terug onder. Kwa vermogen kwaliteit en prijs is doma wel zeer goed