2006 Yamaha Yfz 450
Re: Mijn Yfz 450
ja, hij is nog iets stiller nu. Tzal wel goe zijn zo, tis ook geen trotinette eh
Yamaha Yfz 450
idd ze mogen je nog horen
nog wat nieuwe dingen
XRW front guard. Pasvorm is perfect maar de afwerking (ontbramen, scherpe randen...) van gefreesde sleuven kon veel beter.
Zelf de vijl er ff bij pakken is dus aangeraden
De nieuwe bandjes
En mijn achterbrug is laten glassbeaden op het werk, ziet er terug als nieuw uit (zat een bruine schijn op)
Morgen nieuwe lagers in de carrier persen en de as terug monteren, en dan staat hij terug in orde voor een tijdje
XRW front guard. Pasvorm is perfect maar de afwerking (ontbramen, scherpe randen...) van gefreesde sleuven kon veel beter.
De nieuwe bandjes
En mijn achterbrug is laten glassbeaden op het werk, ziet er terug als nieuw uit (zat een bruine schijn op)
Morgen nieuwe lagers in de carrier persen en de as terug monteren, en dan staat hij terug in orde voor een tijdje
Yamaha Yfz 450
die achterbrug ziet er heel mooi uit!
schoon werk geleverd!
en van die klaws ga je geen spijt krijgen!
schoon werk geleverd!
en van die klaws ga je geen spijt krijgen!
Schoon ding ( letterlijk en figuurlijk )
Veel plezier ermee.
Als ik dit zie kan ik niet wachten totdat ik woensdag mijn quad heb
MVG Rob.
Veel plezier ermee.
Als ik dit zie kan ik niet wachten totdat ik woensdag mijn quad heb
MVG Rob.
E-Ton DXL50
Aprilia RS50
Aprilia RS50
Voila, alles zit terug in elkaar:
Binnekort mss nog een stickerset laten maken bij ketchonaise, en de nerfbars aanpassen, want die lassen op die platen blijven maar barsten...
Zou mss ook iemand dit kunnen herzetten naar projecten ofzo ?
Binnekort mss nog een stickerset laten maken bij ketchonaise, en de nerfbars aanpassen, want die lassen op die platen blijven maar barsten...
Zou mss ook iemand dit kunnen herzetten naar projecten ofzo ?
Yamaha Yfz 450
-
- Toeschouwer
Re: 2006 Yamaha Yfz 450
Zeer mooie machine....was ook bijna voor de YFZ in het wit gegaan....
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
En tot de dag van nu , zeg ik altijd tegen mezelf had ik maar een yfz450 gekocht Hijs super mooi!
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
wat heb je de skid plates betaald? als deze van titanium is zal deze wel zeer duur zijn geweest tov een aluminium. tog zeker als hij 3mm dik is.
grtjs
grtjs
-
- Quadrider
deze heeft hij zelf gemaaktglenn 91 schreef:wat heb je de skid plates betaald? als deze van titanium is zal deze wel zeer duur zijn geweest tov een aluminium. tog zeker als hij 3mm dik is.
grtjs
-
- Quadrider
Stino89 schreef:nog wat nieuwe dingen
De nieuwe bandjes
btw wat is glassbeaden krek?
gr.
glass beaden = parelstralen, zelfde principe als zandstralen (maar dan met glas ipv zand)
daar wil ik het fijne wel van weten titanium i een van de duurste en hardste metalen,en valt niet zomaar eventjes aan mekaar te lassenraptordegekste schreef:deze heeft hij zelf gemaaktglenn 91 schreef:wat heb je de skid plates betaald? als deze van titanium is zal deze wel zeer duur zijn geweest tov een aluminium. tog zeker als hij 3mm dik is.
grtjs
grtjs