![Razz :p](./images/smilies/icon_tong.gif)
Vandaag wezen rijden, maar bij elke plas of bagger bocht was ik aangewezen op me blinde geleide hond... want zag geen hol meer door me bril.
![Schater Lachen :lol:](./images/smilies/icon_schater.gif)
Wat is de beste helm/bril/whatever als je gaat baggeren...
Link
Link
je kan een roll of nemen maar die zal snel op zijn bij jou:P ook heb je nog van die brillen waar er een plasticje zit over de gehele bril en die je er dan steeds aftrekt, die zullen daarvoor wel fijn zijn.
Haha, ik denk dat het de Scott 89xi word, met roll off en tear offs. Wil d'r eerst weekie mee gaan snowboarden daarna de bagger in.raptordegekste schreef:je kan een roll of nemen maar die zal snel op zijn bij jou:P ook heb je nog van die brillen waar er een plasticje zit over de gehele bril en die je er dan steeds aftrekt, die zullen daarvoor wel fijn zijn.Ardjuh schreef:Iemand ervaring met veel bagger/water en cross brillen?![]()
Vandaag wezen rijden, maar bij elke plas of bagger bocht was ik aangewezen op me blinde geleide hond... want zag geen hol meer door me bril.![]()
Wat is de beste helm/bril/whatever als je gaat baggeren...
Link
8Sjx7_U2-Nc
Link
Link
86m86VM6y_I
Link
Schijnt dat er gekleurde lenzen voor te krijgen zijn, aangezien scott ook skie/snowboard brillen maakt.....Boncari schreef:Mooie bril, maar je hebt dan geen gekleurde lens
Maar hoe werkt dat dan, is het een bril met roll-off EN tear-off???
Moet je dan van te voren kiezen wat je gebruikt en dat er dan opdoen ofzo??