In brussel is het ook gedaan
Re: In brussel is het ook gedaan
.
Laatst gewijzigd door Charger69 op ma 22 mar, 2010 08:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: In brussel is het ook gedaan
Daar komt het op neer. Als de flik vaststelt dat het stoort heb je het aan je vijs.Charger69 schreef:
Dus een rechter beslist da het menselijk oor voldoende is tegenover hoog technolische apparatuur ???
Dan vraag ik me toch af waarom de flitstoestellen regelmatig geijkt moeten worden ? Hier kan een rechter dan ook uitspraak doen dat het menselijk oog van een politieagent voldoende is om in te schatten dat de snelheid te hoog was.
Sorry maar dat is toch dikke zever in pakskes hoor. Volgens mij hadden die pipo's met hun boomcars een zeer slechte advokaat.
Anderzijds blijkt alweer in Antwerpen zomaar alles te kunnen. Van Burgemeester tot Rechter
Als je geflits wordt en je zegt dat je niet te snel aan het rijden was, moeten ze laten zien wanneer het toestel het laast gekijkt is. Als dit langer geleden is dan 3 maanden of 6 maanden (weet het niet juist meer), dan is het toestel verkeerd en heb je niet te snel gereden.
Ik ontken niet dat het zever is, maar het is wel gebeurd. en als er over een zaak éénmaal een uitspraak is gebeurd dat verwijzen andere zaken die er op lijken naar die uitspraak. Meestal of zeg maar bijna altijd krijgt die "nieuwe" zaak dan dezelfde uitspraak.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Re: In brussel is het ook gedaan
ik zou in beroep gaan dan!
Re: In brussel is het ook gedaan
Kan je altijd in beroep gaan?
Ik geloof dat het in deze zaken niet ging.
Ik geloof dat het in deze zaken niet ging.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Re: In brussel is het ook gedaan
.
Laatst gewijzigd door Charger69 op ma 22 mar, 2010 08:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- blaster0496
- Quadfanaat
- Berichten: 75
- Lid geworden op: za 02 aug, 2008 13:50
- Locatie: Aalst
- Contacteer:
Re: In brussel is het ook gedaan
Hallo Charger en alleman, een kleine toffe nota in dit forum T'is zondag hé
Heb het juist gevonden
Het Japanse Liberty Walk heeft een heel aparte manier gevonden om het quadverbod te omzeilen: de Lambormini. Deze ATV heeft een Lamborghini-look-a-like koetswerk zodat geen enkele politiepatrouille nog zal vermoeden dat de bestuurder met een quad onderweg is. Prijzen beginnen bij 1.880.000 Yen, omgerekend ongeveer 13.750 euro, voor het 50cc tweetaktmodel.
Klik hier http://www.youtube.com/watch?v=MCuUG89u ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb het juist gevonden
Het Japanse Liberty Walk heeft een heel aparte manier gevonden om het quadverbod te omzeilen: de Lambormini. Deze ATV heeft een Lamborghini-look-a-like koetswerk zodat geen enkele politiepatrouille nog zal vermoeden dat de bestuurder met een quad onderweg is. Prijzen beginnen bij 1.880.000 Yen, omgerekend ongeveer 13.750 euro, voor het 50cc tweetaktmodel.
Klik hier http://www.youtube.com/watch?v=MCuUG89u ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;
Suzuki Ltz gekocht hé
Re: In brussel is het ook gedaan
Je hebt gelijk, maar waarom meten de flikken enkel nachtlawaai (en als ze het meten, schrijven ze het nog verkeerd op, of ze meten verkeerd) en geen wagens?Charger69 schreef:hele lange tekst
De boemboemcars zijn een andere paar mouwen. Het feit is dat ze niet hoeven te meten. Waarom uitspraak van een rechter. Vraag maar aan je advocaat, als een rechter iets heeft uitgesproken dan wordt dat in verwante zaken aangehaald en in 95% van de gevallen volgt dezelfde uitspraak.
Hoe je het ook draait of keert onze vierwielige motor voertuigen zonder carrosserie worden door iedereen geviseerd en gehaat. Nu na wat ik vandaag heb gezien op de herfstrit van de hartrijders kan ik ze niet echt ongelijk geven, sommige gasten horen niet thuis op een quad.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Re: In brussel is het ook gedaan
.
Laatst gewijzigd door Charger69 op ma 22 mar, 2010 08:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: In brussel is het ook gedaan
ja, het is toch aan ons zelf te danken. Als we het goede voorbeeld geven spreken we de apen niet aan.
Een apart rijbewijs voor quads, net zoals het nodig is om zoiets tebehalen voor de moto. zou het voor de quads ook geen slecht idee zijn.
Een apart rijbewijs voor quads, net zoals het nodig is om zoiets tebehalen voor de moto. zou het voor de quads ook geen slecht idee zijn.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Re: In brussel is het ook gedaan
Of toch al zeker theoretisch examen, zodat je weet waar je wel of niet mag rijden. Kunnen we niet een beetje lobbyen in die richting?cd_BE schreef:Een apart rijbewijs voor quads, net zoals het nodig is om zoiets tebehalen voor de moto. zou het voor de quads ook geen slecht idee zijn.
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
Re: In brussel is het ook gedaan
.
Laatst gewijzigd door Charger69 op ma 22 mar, 2010 08:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- cyberdrone
- Quadracer
- Berichten: 1022
- Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
- Locatie: meldert
Re: In brussel is het ook gedaan
De persoon die ons kan zeggen waar we mogen en niet mogen rijden, diene moet nog geboren worden denk ik...JBX schreef:Of toch al zeker theoretisch examen, zodat je weet waar je wel of niet mag rijden. Kunnen we niet een beetje lobbyen in die richting?cd_BE schreef:Een apart rijbewijs voor quads, net zoals het nodig is om zoiets tebehalen voor de moto. zou het voor de quads ook geen slecht idee zijn.
Ik ben zo eens op het politie bureau en de gemeente bij ons geweest om te vragen wat ik allemaal moest doen om een een georganiseerde rit goedgekeurd te krijgen, en toen legde ik ze een kaart voor met daarop mijn route, en ik vroeg of ik ergens niet mocht rijden, en ze wisten niet wat te antwoorden .. Dus hebben ze via de burgemeester een goedkeuring gegeven voor alles, en de route was ook ok voor de stukken die om vlaams-brabant grondgebied lagen..
Dus uiteindelijk was het wel ok en de burgemeester (zaliger) deed er echt niet moelijk over, maar ze wisten op verschillende vragen mij echt geen antwoord te geven.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Re: In brussel is het ook gedaan
Ik denk dat je dat altijd gaat hebben.
Er is geen één burgemeester die weet waar welke borden staan en of je op bepaalde wegen wel of niet mag rijden.
Verbieden is dan gemakkelijker.
Het probleem is dat als je met de quad iets wil doen, in de gemeenstes waar ze het willen verbieden gaan ze moeilijk doen. In andere niet.
Als je iets doet altijd aanvragen.
Er is geen één burgemeester die weet waar welke borden staan en of je op bepaalde wegen wel of niet mag rijden.
Verbieden is dan gemakkelijker.
Het probleem is dat als je met de quad iets wil doen, in de gemeenstes waar ze het willen verbieden gaan ze moeilijk doen. In andere niet.
Als je iets doet altijd aanvragen.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Re: In brussel is het ook gedaan
.
Laatst gewijzigd door Charger69 op ma 22 mar, 2010 08:23, 1 keer totaal gewijzigd.
- cyberdrone
- Quadracer
- Berichten: 1022
- Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
- Locatie: meldert
Re: In brussel is het ook gedaan
Dus, als ik op een gegeven dag een mooi ritje wil uitstippelen op mijn mapsource, zou ik dan naar iedere gemeente moeten bellen om te horen of ik daar mag passeren ? I think not, dit is in mijn ogen serieuze beperking van vrijheid, en ik dacht dat dit nog steeds een democratisch land was ?cd_BE schreef:Ik denk dat je dat altijd gaat hebben.
Er is geen één burgemeester die weet waar welke borden staan en of je op bepaalde wegen wel of niet mag rijden.
Verbieden is dan gemakkelijker.
Het probleem is dat als je met de quad iets wil doen, in de gemeenstes waar ze het willen verbieden gaan ze moeilijk doen. In andere niet.
Als je iets doet altijd aanvragen.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates