Schouppe wil verkeersborden voor quads
Re: Schouppe wil verkeersborden voor quads
Ik heb al verschillende keren geprobeerd om bij PJ te geraken, maar hij weigert.
Bij andere Burgemeesters mag ik wel gewoon binnen. Er zijn dus ook burgemeesters die er zijn voor hun burgers.
En de kranten verkiezen om het slechte nieuws te publiceren.
Je wil niet weten hoeveel moeite het gekost heeft om dit gedaan te krijgen.
Bij andere Burgemeesters mag ik wel gewoon binnen. Er zijn dus ook burgemeesters die er zijn voor hun burgers.
En de kranten verkiezen om het slechte nieuws te publiceren.
Je wil niet weten hoeveel moeite het gekost heeft om dit gedaan te krijgen.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
- supermarcie
- Quadfanaat
CD_BE ik waardeer je werk en weet dat je er al veel moeite voor hebt gedaan, maar helaas zien we nog steeds geen resultaten.
Zijn er dan geen kranten die willen publiceren dat PJ totaal niet open staat voor een gesprek!
Volgens mij is de burgemeester er voor zijn volk!!!
Zijn er dan geen kranten die willen publiceren dat PJ totaal niet open staat voor een gesprek!
Volgens mij is de burgemeester er voor zijn volk!!!
Yahama Raptor 700 special edition
t'ja, wat kan ik daar op zeggen.
Ik moet rekening houden met enkele standpunten van M.A.G. waardoor ik enkel met leden mag werken.
Bijvoorbeeld; op 14 november zou er een gratis quad screening moeten zijn, waar waar iedereen welkom is. Maar om dit te verantwoorden moet ik minstens 10 - 15 man hebben. Van de 70 MAG quad leden hebben er 5 zich aangemeld. Als ik die 10 man heb, dan mag ik pas verdere gegevens op fora posten en het de mensen duidelijk maken.
En zo zijn er nog wel enkele andere problemen waar ik op stoot.
bijvoorbeeld dat Touring & Febiac met onze pluimen gaan lopen. Het is nieuws maar mag wordt niet vernoemd. Dan lijkt het natuurlijk dat MAG niets doet. Geloof mij, we hebben meer gedaan dan de kranten laten zien.
Het feit dat we het niet in de kranten zetten is omdat we PJ geen slechte pers willen geven. Hij zal wel tot rede komen, het duurt alleen wat langer.
Ik moet rekening houden met enkele standpunten van M.A.G. waardoor ik enkel met leden mag werken.
Bijvoorbeeld; op 14 november zou er een gratis quad screening moeten zijn, waar waar iedereen welkom is. Maar om dit te verantwoorden moet ik minstens 10 - 15 man hebben. Van de 70 MAG quad leden hebben er 5 zich aangemeld. Als ik die 10 man heb, dan mag ik pas verdere gegevens op fora posten en het de mensen duidelijk maken.
En zo zijn er nog wel enkele andere problemen waar ik op stoot.
bijvoorbeeld dat Touring & Febiac met onze pluimen gaan lopen. Het is nieuws maar mag wordt niet vernoemd. Dan lijkt het natuurlijk dat MAG niets doet. Geloof mij, we hebben meer gedaan dan de kranten laten zien.
Het feit dat we het niet in de kranten zetten is omdat we PJ geen slechte pers willen geven. Hij zal wel tot rede komen, het duurt alleen wat langer.
- Danny
- Quadrider
Mooi krantenartikel cd_be.
En mogen we dan nu wel terug in antwerpen rijden omdat het verbod illegaal is?
Ik hoop allesinds dat er snel duidelijkheid komt over hoe het nu allemaal in elkaar zit. En dat er nergens geen verbod meer komt maar de cowboys ertussenuit pakken.
En mogen we dan nu wel terug in antwerpen rijden omdat het verbod illegaal is?
Ik hoop allesinds dat er snel duidelijkheid komt over hoe het nu allemaal in elkaar zit. En dat er nergens geen verbod meer komt maar de cowboys ertussenuit pakken.
2008 Can am outlander 800 max
Daar zijn ze niet duidleijk over.
De flikken doen "niets" zolang je niet in centrum Antwerpen of oud Antwerpen komt. Ik heb al van verschillende mensen gehoord dat ze geen boete of sanctie hebben gekregen.
Meestal krijgen ze een verwittiging om niet in oud Antwerpen te komen. Maar het verbod geld wel voor grondgebied Antwerpen.
Het is zeer spijtig dat niet elke burgemeester zoals die van Mechelen heeft gedaan. Dan zou er veel minder last geweest zijn.
De flikken doen "niets" zolang je niet in centrum Antwerpen of oud Antwerpen komt. Ik heb al van verschillende mensen gehoord dat ze geen boete of sanctie hebben gekregen.
Meestal krijgen ze een verwittiging om niet in oud Antwerpen te komen. Maar het verbod geld wel voor grondgebied Antwerpen.
Het is zeer spijtig dat niet elke burgemeester zoals die van Mechelen heeft gedaan. Dan zou er veel minder last geweest zijn.
- supermarcie
- Quadfanaat
Denk je dat PJ zelf tot inzicht gaat komen????
Nee denk het niet, volgens hem is dit een afgesloten zaak, dus waarom zou hij erop terug komen???
Hij stelt ons bijna dagelijks in slecht daglicht, dus waarom mag er dan niets slecht over hem geschreven worden?
Als hij dat wil voorkomen dan moet hij maar eens wakker worden en er zelf iets aan doen.
Dat kan natuurlijk alleen maar als wij recht in onze schoenen staan, maar denk wel dat dit het geval is.
Nee denk het niet, volgens hem is dit een afgesloten zaak, dus waarom zou hij erop terug komen???
Hij stelt ons bijna dagelijks in slecht daglicht, dus waarom mag er dan niets slecht over hem geschreven worden?
Als hij dat wil voorkomen dan moet hij maar eens wakker worden en er zelf iets aan doen.
Dat kan natuurlijk alleen maar als wij recht in onze schoenen staan, maar denk wel dat dit het geval is.
De politiek is iets raar.
Ik zou PJ ook mijn gedacht willen zeggen. Ik wil hem zelfs op een quad gooien om een ritje te maken. Dan weet hij over wat hij spreekt. Maar hij wil niet. Hij moest eens weten wat hij mist.
En als quadrijders nu de politiekers belachelijk gaan maken is niet direct wijs te noemen. Hij heeft ons als in een slecht daglicht gezet, maar de gene die het goed menen die blijven postief tegenover PJ. Anders gaat het alleen maar erger worden.
Ik zou PJ ook mijn gedacht willen zeggen. Ik wil hem zelfs op een quad gooien om een ritje te maken. Dan weet hij over wat hij spreekt. Maar hij wil niet. Hij moest eens weten wat hij mist.
En als quadrijders nu de politiekers belachelijk gaan maken is niet direct wijs te noemen. Hij heeft ons als in een slecht daglicht gezet, maar de gene die het goed menen die blijven postief tegenover PJ. Anders gaat het alleen maar erger worden.
.
Laatst gewijzigd door Charger69 op ma 22 mar, 2010 08:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- supermarcie
- Quadfanaat
ik spreek niet van belachelijk maken.
Maar hij moet toch een reden hebben om u niet te willen spreken.
Als hij gewoon zegt : afgeronde zaak
tja dan gaat er niet veel tegen te doen zijn, dan werkt rustig afwachten niet.
Dan zal toch wel iets of iemand eens goed tegen zijn schenen moeten stampen.
En blijkbaar ook tegen die andere 75% van de burgemeesters.
Maar hij moet toch een reden hebben om u niet te willen spreken.
Als hij gewoon zegt : afgeronde zaak
tja dan gaat er niet veel tegen te doen zijn, dan werkt rustig afwachten niet.
Dan zal toch wel iets of iemand eens goed tegen zijn schenen moeten stampen.
En blijkbaar ook tegen die andere 75% van de burgemeesters.
De reden is: dealers en leden van quadclubs hebben hem gezegd dat quads niet thuishoren in het stad.
De dealers gingen hem eens laten zien wat een quad was. Allemaal foto's en filmpjes van een quad in het bos/modder.
Enkele quadclubbers hebben hem verteld dat ze het begrijpen dat quads niet thuishoren in het stad.
Als je dan komt vertellen dat het anders is dan is hij, na het zien van die foto's & filmpjes, er van overtuigd dat hij gelijk heeft.
We hebben het probleem nu aangekaard op hoog niveau. Daar is het wachten op antwoord, als dat ons net bevalt dan zullen ze het horen; Want enkel Antwerpen aanpakken is niet goed. Ze zijn OVERAL bezig met quads te weren. Dus moeten we het probleem ineens voor heel Beglië aan pakken.
De dealers gingen hem eens laten zien wat een quad was. Allemaal foto's en filmpjes van een quad in het bos/modder.
Enkele quadclubbers hebben hem verteld dat ze het begrijpen dat quads niet thuishoren in het stad.
Als je dan komt vertellen dat het anders is dan is hij, na het zien van die foto's & filmpjes, er van overtuigd dat hij gelijk heeft.
We hebben het probleem nu aangekaard op hoog niveau. Daar is het wachten op antwoord, als dat ons net bevalt dan zullen ze het horen; Want enkel Antwerpen aanpakken is niet goed. Ze zijn OVERAL bezig met quads te weren. Dus moeten we het probleem ineens voor heel Beglië aan pakken.
Ergens niet thuis horen is nog altijd geen reden. Paarden, tractors, 4x4's, Ligiers, etc horen ook allemaal niet thuis op de straat.
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
idd, dus daarin staan we sterk.
Maar het is wel zo dat de drempel voor cowboys klein is om het kieken te gaan uithangen met een quad. t'is niet omdat je kan autorijden je met een quad kan rijden. Maar het mag wel.
Dus het zou niet erg zijn moest er een duidelijke wetgeving komen rond quads. Maar verbieden op basis van niet thuishoren kan niet. De quads zijn verboden op basis van geluidsoverlast.
Maar een quad en een quad is niet hetzelfde.
Maar het is wel zo dat de drempel voor cowboys klein is om het kieken te gaan uithangen met een quad. t'is niet omdat je kan autorijden je met een quad kan rijden. Maar het mag wel.
Dus het zou niet erg zijn moest er een duidelijke wetgeving komen rond quads. Maar verbieden op basis van niet thuishoren kan niet. De quads zijn verboden op basis van geluidsoverlast.
Maar een quad en een quad is niet hetzelfde.
-
- Quadrunner
Wa kiekens zijn da ??? Die hebben nog nooit gehoord van baanbanden zeker ??? En een bagagezak of koffer om bvb boodschappen te doen of te gaan werken ????cd_BE schreef:De reden is: dealers en leden van quadclubs hebben hem gezegd dat quads niet thuishoren in het stad.
- supermarcie
- Quadfanaat
Allé vanmorgen Schouppe op de radio gehoord!!!
Hij vind het verkeersreglement veel te ingewikkeld voor de jonge chauffeurs!!
Dan stel ik mij toch wel serieus wat vragen hoor!!!
Wat met de verkeersregels die in codexen van gemeentes steken, waar ze geen bal te doen hebben!!!!
Want wie gaat daar de verkeers wetgeving zoeken.
Verder was er ook sprake van teveel verkeersborden!!!
Of zou het (misschien) nieuwe verkeersbord voor quads een uitzondering zijn???
Tijd voor in actie te schieten en verkeersreglementering in codexen te laten verbieden!!!!!
Hij vind het verkeersreglement veel te ingewikkeld voor de jonge chauffeurs!!
Dan stel ik mij toch wel serieus wat vragen hoor!!!
Wat met de verkeersregels die in codexen van gemeentes steken, waar ze geen bal te doen hebben!!!!
Want wie gaat daar de verkeers wetgeving zoeken.
Verder was er ook sprake van teveel verkeersborden!!!
Of zou het (misschien) nieuwe verkeersbord voor quads een uitzondering zijn???
Tijd voor in actie te schieten en verkeersreglementering in codexen te laten verbieden!!!!!
Heel de tekst van schouppe telt 185 pagina’s. We zijn aan het zien of hij er uberhoud iets over quads heeft ingezet.