aankoop quad
-
- Quadrunner
Re: aankoop quad
de MXU 400 en 500 hebben dit probleem niet.
- kymcodriver
- Quadfanaat
Voor die uitlaat ben je niet naar de dealer moeten gaan dan?
Heb nog nooit een uitlaat moeten vervangen bij mijn Kymco's hoor.
Had dat probleem ook met mijn mxu 300 een 4 tal jaar geleden dat er water in de koplamp was gekomen,maar dit werd direct vervangen in garantie en het probleem was opgelost.
Kocht mij dan maar een nieuwe yamaha wolverine 4x4 .
Na 9 maanden mijn startmotor naar de botten en de dealer zij dat hij vol modder zat en dus geen garantie en zelf mogen betalen.
Dan zwijg ik nog van die opbouw pinkers op jullie( A )merken die al niet meer werken als het regent.
Dan ga ik liever eens achter een koplamje bij mijn dealer in garantie.
Met mijn mxu 400 nog geen enkel probleem gehad en ik kan u verzekeren dat die de straat nog bijna niet gezien heeft en steeds zware off road doet.
Vraag anders maar eens aan de jongens die meegeweest zijn op 07/11/09 naar Bilstain wat wij doen met onze Kymco's.
Heb nog nooit een uitlaat moeten vervangen bij mijn Kymco's hoor.
Had dat probleem ook met mijn mxu 300 een 4 tal jaar geleden dat er water in de koplamp was gekomen,maar dit werd direct vervangen in garantie en het probleem was opgelost.
Kocht mij dan maar een nieuwe yamaha wolverine 4x4 .
Na 9 maanden mijn startmotor naar de botten en de dealer zij dat hij vol modder zat en dus geen garantie en zelf mogen betalen.
Dan zwijg ik nog van die opbouw pinkers op jullie( A )merken die al niet meer werken als het regent.
Dan ga ik liever eens achter een koplamje bij mijn dealer in garantie.
Met mijn mxu 400 nog geen enkel probleem gehad en ik kan u verzekeren dat die de straat nog bijna niet gezien heeft en steeds zware off road doet.
Vraag anders maar eens aan de jongens die meegeweest zijn op 07/11/09 naar Bilstain wat wij doen met onze Kymco's.
Quadrijden is meer dan alleen de clown uithangen.
- cyberdrone
- Quadracer
Mannen, lezen jullie niet goed ofzo ? Ik schreef toch dat ik tevreden was van een Kymco, en moest er een dealer dichtbij huis zijn dat ik nu waarschijnlijk met een kymco reed.
man man man, zo rap in jullie gat gebeten ...
K'zal het nog eens zeggen zunne 'ik was zeer tevreden over mijn Kymco MXU250'
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
- kymcodriver
- Quadfanaat
Zelfs lezen kunnen mensen die met Kymco rijdencyberdrone schreef:Mannen, lezen jullie niet goed ofzo ? Ik schreef toch dat ik tevreden was van een Kymco, en moest er een dealer dichtbij huis zijn dat ik nu waarschijnlijk met een kymco reed.
Het is niet persoonlijk hoor cyberdrome maar op het forum lees je enkel wat prutsproblemen over sommige merken die aanschouwt worden als B merken.
Ik was voorzitter van de quadclub quadvrienden een 3 jaar geleden en daar reden alle merken mee alsook de topmerken.
Ook die hadden problemen en niet van de minste maar daar lees je en hoor je hier niets van en dat is soms om lastig van te worden.
Quadrijden is meer dan alleen de clown uithangen.
- cyberdrone
- Quadracer
Daar moet ik je gelijk in geven, ik heb ook al can-ams, yam en andere duurdere merken in panne zien staan, en dat gaan ze niet snel vertellen als ze tussen de 10000 en 15000 euro hebben neergelegd bij de aankoopkymcodriver schreef:Zelfs lezen kunnen mensen die met Kymco rijdencyberdrone schreef:Mannen, lezen jullie niet goed ofzo ? Ik schreef toch dat ik tevreden was van een Kymco, en moest er een dealer dichtbij huis zijn dat ik nu waarschijnlijk met een kymco reed.
Het is niet persoonlijk hoor cyberdrome maar op het forum lees je enkel wat prutsproblemen over sommige merken die aanschouwt worden als B merken.
Ik was voorzitter van de quadclub quadvrienden een 3 jaar geleden en daar reden alle merken mee alsook de topmerken.
Ook die hadden problemen en niet van de minste maar daar lees je en hoor je hier niets van en dat is soms om lastig van te worden.
Veel hangt af van de bestuurder, en van het onderhoud van je quad, en iedere quad en bestuurder heeft zijn grenzen.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
-
- Quadrunner
uiteraard moet je ook wat "geluk" hebben en blijft het ook nog steeds mekaniek.
Cyberdrone, we hebben het niet tegen u persoonlijk zenne, integendeel. We hebben het vooral tegen de gasten die kymco totaal ni kennen en het dan maar een B merk noemen, terwijl de kwaliteit beter is dan sommige A merken.
Cyberdrone, we hebben het niet tegen u persoonlijk zenne, integendeel. We hebben het vooral tegen de gasten die kymco totaal ni kennen en het dan maar een B merk noemen, terwijl de kwaliteit beter is dan sommige A merken.