Yamaha Raptor 700 (04/2009) Update P5
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
Re: Yamaha Raptor 700 (04/2009)
Erg mooi staat het!
Ik wil ook een r1 achterlicht monteren, maar ik ben geen ster in electronica. Kan jij misschien uitleggen hoe je het precies aansluit?
Ik wil ook een r1 achterlicht monteren, maar ik ben geen ster in electronica. Kan jij misschien uitleggen hoe je het precies aansluit?
Raptor 660 SM
zo staat hij heel mooi leroy!
-
- Quadverslaafde
ziet er idd top uit!
keep up the good work
keep up the good work
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Pro Quadrider
superrr
Hier nog een updatetje,
Vandaag een nieuw tankdopje gekocht tis wel maar iets kleins .
Was eigenlijk enkel geweest om olie en oliefilter te gaan halen om mijn onderhoud te doen.
Maar ja kon het niet laten.
Dus dan maar thuis gekomen en begonnen met verversen van de olie.
Het befaamde tankdopje
En hier enkele foto's van het onderhoud
Voila zo heb ik dan mijn zaterdag middag omgekregen.
Vandaag een nieuw tankdopje gekocht tis wel maar iets kleins .
Was eigenlijk enkel geweest om olie en oliefilter te gaan halen om mijn onderhoud te doen.
Maar ja kon het niet laten.
Dus dan maar thuis gekomen en begonnen met verversen van de olie.
Het befaamde tankdopje
En hier enkele foto's van het onderhoud
Voila zo heb ik dan mijn zaterdag middag omgekregen.
hoi Leroy,
prachtmachien!!!! hoop je tegen het lijf te lopen op 16 mei...
een vraagje....... horen je kleine veren niet bovenaan te zitten? als je al ziet dat je verenset maar net tussen je demper past....ik heb deze ook zitten en ik weet dat je die KN veren er kan uithalen zonder enige moeite, zelf zonder deze op te spannen......originele veren moet je al deftig opspannen om ze ertussen te krijgen...
nu mijn zorg tot jou....( begrijp me niet verkeerd en opdringerig.....) als je jumpt of optrekt ontspannen je veren..... is dat niet stabieler als je die kleiene veer bovenaan steekt opdat de vloot ertussen niet zou uitvallen?
de veer kan immers niet volledig ontspannen, dat weet ik ook wel, omdat het frame onderaan de zwenkcapaciteit van de onderste a-arm tegenhoud...
misschien even vragen aan Kris ( yamahakoppel ) hoe dit zit....want zelf heb ik nog ook maar een 4tal weken ervaring met die veren.....
prachtmachien!!!! hoop je tegen het lijf te lopen op 16 mei...
een vraagje....... horen je kleine veren niet bovenaan te zitten? als je al ziet dat je verenset maar net tussen je demper past....ik heb deze ook zitten en ik weet dat je die KN veren er kan uithalen zonder enige moeite, zelf zonder deze op te spannen......originele veren moet je al deftig opspannen om ze ertussen te krijgen...
nu mijn zorg tot jou....( begrijp me niet verkeerd en opdringerig.....) als je jumpt of optrekt ontspannen je veren..... is dat niet stabieler als je die kleiene veer bovenaan steekt opdat de vloot ertussen niet zou uitvallen?
de veer kan immers niet volledig ontspannen, dat weet ik ook wel, omdat het frame onderaan de zwenkcapaciteit van de onderste a-arm tegenhoud...
misschien even vragen aan Kris ( yamahakoppel ) hoe dit zit....want zelf heb ik nog ook maar een 4tal weken ervaring met die veren.....
-
- Quadverslaafde
kleine veren horen boven te zitten, de kleine veren zorgen er alleen voor dat de grote veer niet loskomt bij het uitveren.
je hebt trouwens wel een overheerlijk grote werkplek zeg
en ik kan het niet vaak genoeg zeggen: echt een prachtmachin!
je hebt trouwens wel een overheerlijk grote werkplek zeg
en ik kan het niet vaak genoeg zeggen: echt een prachtmachin!
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Hey ik snap het eigenlijk niet zo goed met die kleine veren en grote veren.
Ik heb ze enkel gemonteerd, mcg-racing (jumpingjet) heeft deze kw spiraal op mijn veer en demper geplaatst.
Heb ze toch gemonteerd hoe zei me hebben gezegd.
Dat hij maar net tss mijn demper past is maar zicht bedrog via de foto.
Heb plaatst zat en komt nergens tegen.
Zal straks eens effe een foto van dicht bij maken van men veren dan kan je me mss beter uitleggen hoe het moet.
@ tjobbie, ja werkplek genoeg eh veel fijner en vooral gemakkelijker om te werken.
Ja hoop dat het mooi weer is die dag, dan zal ik de rit zeker bijwonen!
Greetz
Ik heb ze enkel gemonteerd, mcg-racing (jumpingjet) heeft deze kw spiraal op mijn veer en demper geplaatst.
Heb ze toch gemonteerd hoe zei me hebben gezegd.
Dat hij maar net tss mijn demper past is maar zicht bedrog via de foto.
Heb plaatst zat en komt nergens tegen.
Zal straks eens effe een foto van dicht bij maken van men veren dan kan je me mss beter uitleggen hoe het moet.
@ tjobbie, ja werkplek genoeg eh veel fijner en vooral gemakkelijker om te werken.
Ja hoop dat het mooi weer is die dag, dan zal ik de rit zeker bijwonen!
Greetz
Hey Sixman,
Neem dat zeker niet verkeerd op hoor, als er iets zou mis zijn heb ik idd liever dat je het zegt dan dat er straks stukken zijn.
bedankt al in ieder geval.
Ja hoop er ook bij te zijn binnenkort!
Denk toch wel da men achterste veer genoeg ruimte heeft tussen men dempers, niet?
Hier enkele foto's van men veren, laat de info maar komen.
Neem dat zeker niet verkeerd op hoor, als er iets zou mis zijn heb ik idd liever dat je het zegt dan dat er straks stukken zijn.
bedankt al in ieder geval.
Ja hoop er ook bij te zijn binnenkort!
Denk toch wel da men achterste veer genoeg ruimte heeft tussen men dempers, niet?
Hier enkele foto's van men veren, laat de info maar komen.
-
- Quadrider
- Contacteer:
Hoi,
Bij mij Zitten toch echt de kleine dunne veren aan de bovenkant zoals de beschrijving ook aangaf
Vreemd je kan nutwee dingen doen de Quad onderste boven zetten wat voor geen meter rijd en niet goed is voor je kappenset of de veren omdraaien
See You
Verder echt een mooie Quad en vooral de sleutel ruimte
Bij mij Zitten toch echt de kleine dunne veren aan de bovenkant zoals de beschrijving ook aangaf
Vreemd je kan nutwee dingen doen de Quad onderste boven zetten wat voor geen meter rijd en niet goed is voor je kappenset of de veren omdraaien
See You
Verder echt een mooie Quad en vooral de sleutel ruimte
2007 YFM 700 R SE
http://www.mijnalbum.nl/Album=8DIUHTLD
http://www.mijnalbum.nl/Album=8DIUHTLD
met die demper bedoelde ik je veerpiston.... die kw veren passen er net tussen en zoals tjobbe ook zei... dat deze kleine veren maken dat je grote veer er niet uitspringt bij het uitveren......
neem je veren er gewoon uit, zonder de veren te moeten opspannen zul je wel zien dat die vloot er zo uitkomt en je schuift de veren eruit.....plaats toch maar je kleine veertjes bovenaan....
bij het monteren moet je je veren wat induwen om ze ertussen te plaatsen en deze druk is goed genoeg om bij een wheely te verhinderen dat je vloot eruit springt.
voila....nu heb je weeral werk bij!
Ik heb ook deze namiddag wat werk verricht..... nieuwe pinkrelais en setje ledpinker achteraan....deze rammelden omdat de ledlampjes afgekraakt waren door de trillingen......relais heeft kortsluiting gemaakt en ik mocht het hele zooitje vernieuwen...
heb tevens ook mijn side-protections overtrokken met carbonvel.
tot hoors!
neem je veren er gewoon uit, zonder de veren te moeten opspannen zul je wel zien dat die vloot er zo uitkomt en je schuift de veren eruit.....plaats toch maar je kleine veertjes bovenaan....
bij het monteren moet je je veren wat induwen om ze ertussen te plaatsen en deze druk is goed genoeg om bij een wheely te verhinderen dat je vloot eruit springt.
voila....nu heb je weeral werk bij!
Ik heb ook deze namiddag wat werk verricht..... nieuwe pinkrelais en setje ledpinker achteraan....deze rammelden omdat de ledlampjes afgekraakt waren door de trillingen......relais heeft kortsluiting gemaakt en ik mocht het hele zooitje vernieuwen...
heb tevens ook mijn side-protections overtrokken met carbonvel.
tot hoors!
thnx voor de info!
Ja moet eens kijken wanneer ik er tijd voor vind om dit te veranderen.
Heb 2weken terug decibel killers besteld maar deze zijn nog steeds niet binnen.
Hoop dat ik ze voor zaterdag heb, dan kan ik mijn quad wegbrengen om een efi-box te laten plaatsen + afstellen.
Dit laat ik enkel plaatsen om ervoor te zorgen dat mijn beestje perfect loopt. (niet te arm/niet te rijk)
Niet om hem sneller te doen lopen of meer pk's te krijgen want ik moet zeggen POWER genoeg!
Meer info volgt.
Greetz
Ja moet eens kijken wanneer ik er tijd voor vind om dit te veranderen.
Heb 2weken terug decibel killers besteld maar deze zijn nog steeds niet binnen.
Hoop dat ik ze voor zaterdag heb, dan kan ik mijn quad wegbrengen om een efi-box te laten plaatsen + afstellen.
Dit laat ik enkel plaatsen om ervoor te zorgen dat mijn beestje perfect loopt. (niet te arm/niet te rijk)
Niet om hem sneller te doen lopen of meer pk's te krijgen want ik moet zeggen POWER genoeg!
Meer info volgt.
Greetz
Hier nog eens een update.
Omdat ik toch niet gerust was als mijn quad wel goed was afgesteld heb ik onlangs dan maar een fuel controller geplaatst.
Moet zeggen de quad rijdt veel soepeler en is veel heviger bij her reageren als er gas wordt gegeven.
Heb enkele dagen geleden dan ook maar eens mijn veren omgedraaid, want deze waren niet juist gemonteerd.
Vandaag dan toch maar eens goed gaan rijden al was de wind toch nog wel wat frisjes
En daarna eens goed gepoetst buiten.
Voila hier nog een paar foto's
Omdat ik toch niet gerust was als mijn quad wel goed was afgesteld heb ik onlangs dan maar een fuel controller geplaatst.
Moet zeggen de quad rijdt veel soepeler en is veel heviger bij her reageren als er gas wordt gegeven.
Heb enkele dagen geleden dan ook maar eens mijn veren omgedraaid, want deze waren niet juist gemonteerd.
Vandaag dan toch maar eens goed gaan rijden al was de wind toch nog wel wat frisjes
En daarna eens goed gepoetst buiten.
Voila hier nog een paar foto's