enkel en alleen omdat het een meid is!

ben benieuwdEa.2Fast schreef:Yeee vandaag mn streak gekregen![]()
Maar wat is zo'n ding traag zeg, moet echt wat aan gebeuren..
Verder heb ik nog wat vraagjes erover aangezien ik dit niet op het net kan vinden.
Kan iemand me zeggen waar de bidon voor is? Is deze voor overtollig koelvloeistof ofzo, en is het goed dat deze leeg is?Indd voor overtollig kvs. liefst zo leeg mogelijk.
En kan iemand me zeggen welke sproeier er standaard in zit? want nu zit er een te grote in voor mn gevoel (80, zonder buisje in luchtfilter)Helaas dit kan ik je niet vertellen. ik onthoud veel, maar dat is al 4 jaar geleden dus dat weet ik niet meerEven bougie nakijken
![]()
Ook ben ik benieuwd wat de juiste banden spanning is voor op de weg?? Welke banden heb je erop liggen? ( normaal hoort er ongeveer 0,6 bar in. MAAR, mijn access kwam toen voor geen zak vooruit, dus heb meestal rond de 1 1,2 bar gereden.
Als laatste, de digitale teller doet het niet, alleen de kleine lampjes voor de knipperlichten doen het, kan dit nog ergens anders aan liggen dan een kapotte teller? Geeft hij wel nog ligt of? ik weet wel dat ik een keer los contact heb gehad bij mijn contactslot waar de km teller rechtstreeks aan zat. Rammel eens met de draden daar. Wie weet helpt het, anders ben ik bang dat hij r.i.p is ( maar eerst even op jouw ondervindingen wachten en wat het nu precies wel doet )
Ik zal z.s.m. een paar foto's van mij en de quad maken, het was vandaag te slecht weer ervoor![]()
Groetjes Gab