OTX op een 2011 raptor ! [UPDATE P5]
-
stephkewillems1
- Easy Quadrider

Re: OTX op een 2011 raptor ! [update op P2]
een echte chauffeur rijd graag met alles 
-
stephkewillems1
- Easy Quadrider

een echte chauffeur rijd graag met alles ,al wa vooruit gaat en ge zotte touren mee kunt uithalen is voor mij goed genoeg om mij te amuseren

Het is geen overstap hoorhardcorechaam schreef:van een motor naar een quad, die overstap zie je niet vaak
- hardcorechaam
- Quadracer

- Contacteer:
2 wielen blijft toch ook lachen he 
Zeker, maar niet op straat. Je kan nergens meer gas gevenhardcorechaam schreef:2 wielen blijft toch ook lachen he
Over een paar uur gaat mijn nieuwe uitlaat er op en de tovami kit in de carburateur
hand je dan toch beter nie wat een zwadere quad gekocht
kvind deze wel nice ma as je gewoon bent van met zo zware machine te rijden is het dan nie traag

kvind deze wel nice ma as je gewoon bent van met zo zware machine te rijden is het dan nie traag
suzuki ltz 400 special edition

Nee, dit is prima zo. 100 km/u is snel genoeg op straat tussen al die idioten in een auto die meer aan hun radio zitten te pielen dan te letten op andere weggebruikers.Gielen_24 schreef:hand je dan toch beter nie wat een zwadere quad gekocht![]()
kvind deze wel nice ma as je gewoon bent van met zo zware machine te rijden is het dan nie traag![]()
Op het circuit rij ik 300 + km/u, op straat hou ik me in
Mijn nieuwe uitlaat demper is gemonteerd
In combinatie met de tovami jet kit lijkt het middengebied wat sterker geworden. Maar vooral.... het geluid !
En het ziet er een stuk beter uit dan de zwarte kachelpijp...

- sjmallie94
- Quadverslaafde

- Contacteer:
Re: OTX op een 2011 raptor ! [nieuwe uitlaat, P3]
whooow nette uitlaat
nerfbars past ook mooi bij de rest van de kleuren van de quad
enjha een zwaarderen quad heb je niet echt nodig , dan ga je echt voor comfort , maar als je niet gaat crossen of dat je de autobaan op moet doet zoon 250 het prima , kun je lekker met verkeer mee rijde 
nerfbars past ook mooi bij de rest van de kleuren van de quad
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . 
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
dank usjmallie94 schreef:whooow nette uitlaat![]()
![]()
nerfbars past ook mooi bij de rest van de kleuren van de quad![]()
Re: OTX op een 2011 raptor !
Ja oke kan bestOTX schreef:Mijn raptor trekt een stuk sneller op dan de 350 van Ben. Maar een goed onderhouden 350 zal wel wat sneller zijn dan die van Benyannick14 schreef:Jou raptor 250 is sneller dan de raptor 350 uit 2008 ?![]()
hoe hebben ze dit voor elkaar gekregen. want voor zover ik weet zit er toch een groot verschilin vermogen tussen beiden..
wel mooi dit nieuwe model ...
wat ik nog heb gezien. op je quad hangt een auto nummerplaat ipv een motor nummerplaat ?![]()
![]()
Ik rij idd met een americaanse autoplaat. Mijn verzoek om een motorplaat heb ik wel bij het rdw ingediend.
mischien zit ik teveel aan de blaster te denken.
een vriend van me rijd een blaster 200cc maar dit is dan wel 2takt.
maar hij kan toch moeilijk volgen hoor (op parkoer)
op de baan rijdt hem eraf.. top snelheid van mijn raptor ligt veel hoger.. 115km/u
de mijne loopt met nieuwe afstelling en uitlaat 102 op de gps, dan is echt alle rek er uit.
Gaat dus vlot voor een 250.
als ik persoonlijk vragen mag , ging het lekker bij tovami ? ik ga de 20ste er zelf naar toe met me Raptor 660 en heb nog nooit iets van me voertuigen op een dyno bank gezet dus vraag ik me toch af?
En... well een mooie 250 toch leuk zoon machintje
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
Het ging prima bij Ruud. Ik ken hem al jaren uit de motorsport en heb nu met mijn werk veel met ze te maken. Ruud en zijn mannen zijn echte tovenaars qua afstellenZakie schreef:als ik persoonlijk vragen mag , ging het lekker bij tovami ? ik ga de 20ste er zelf naar toe met me Raptor 660 en heb nog nooit iets van me voertuigen op een dyno bank gezet dus vraag ik me toch af?
Dan ben ik zeer blij om dat te horen van u , ik ga dinsdag er naar toe , voor afstellen , K&N filter en setje dus ik zie het wel.
Nogmaals bedankt
Nogmaals bedankt
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen