slotjes

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Jazzy
Forum moderator
Forum moderator

Re: slotjes

Bericht door Jazzy »

Even over dat topic, want die heb ik gesloten... De enige reden dat ik dat topic gesloten heb is dat de topicstarter nog niet eens geprobeerd had om te bellen.

Mijn persoonlijke mening is dat als je mailtjes niet snel genoeg beantwoord krijgt, dat je de telefoon pakt het op die manier probeert. Als je in plaats daarvan een topic op een forum opent wat begint met: "Weet iemand wat hier gaande is?" dan suggereer je al dat er een probleem is bij die zaak. Dat is iets wat je pas doet als je zelf alles gedaan hebt wat je kunt. Daarom heb ik het topic gesloten maar als bonus nog even een extra manier aangerijkt om Quadtuning te bereiken (per PB).

Dit is overigens precies wat ik in dat topic schreef en ook al per PB heb uitgelegd. Hoe iemand dan kan denken dat een topic gesloten wordt omdat er geen kritiek gegeven mag worden? :)
Boncari schreef:
tjobbie schreef:och, ik kan nog zoveel leuke originele dingen bedenken maar m,n vrouw en het geld zit ertussen :D
let op btw. ander worden we verplaatst naar "cafe" hihi

Just kidding Jazzy :wink:
Waar stond dit topic eerst dan?? Want dit hoort in het onderdeel forum dacht ik :roll:
Het staat al die tijd al in Café en ik durf het niet naar het goede onderdeel te verplaatsen. :)
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'

Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
alfa164
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door alfa164 »

Boncari schreef: :S Als voorbeeld: als er iemand naar een beginnersquad vraagt wordt er als antwoord door de ene gezegt: blaster en door de volgende raptor 350 of ltz 400. Die topics bestaan zo enorm veel en telkens komt er hetzelfde uit. Ik vind het nog beter als de topics met slotje na een week verwijderd worden, deze voegen echt niets toe aan het forum.
Slechte topics die vaker voorkomen zorgen ervoor dat de zoekfunctie niet goed werkt.
Eigenlijk moeten de topics ouder dan een jaar opgeschoond worden (dezelfde topics verwijderen), maar dat kost enorm veel tijd en helaas hebben de meeste mensen niet veel tijd en ik helaas ook niet.....

hier ben ik ook mee eens
vervuilende topics die niets toedoen an het forum,mogen van mij na een loop van tijd verwijderd worden
dan kan je beter een topic over b.v. het vervangen van de distributieketting met foto's overnemen zadat de foto;s ook op de server van QFB staan
zit ook wel eens op bepaalde topics te zoeken net als het vervangen van lagers of distri-kettingen of gewoon een how-to
dan zijn de foto's weg omdat diegene ze niet meer op inet heeft staan
dat zou mooie opvulling ervoor zijn
wat betreft slotjes: iedereen geeft toch wel de raad om ff de zoekfunctie te gebruiken
dan een paar dagen later een slotje erop na overleg via pb

de zoekfunctie is wel uitgebreid hier,misschien té
misschien een idee om een sticky op de hoofdpagina te maken om eerst de zoekfunctie te gebruiken
en dan die zoekfunctie wat vergemakkelijken zodat die allen in de titel zoek
en een geavanceerde voor diegene die weten hoé ze moeten zoeken

just my 5cents about it :D
van cr250 naar can-am ds250 naar ltz400
Boncari
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Boncari »

Jazzy schreef:Even over dat topic, want die heb ik gesloten... De enige reden dat ik dat topic gesloten heb is dat de topicstarter nog niet eens geprobeerd had om te bellen.

Mijn persoonlijke mening is dat als je mailtjes niet snel genoeg beantwoord krijgt, dat je de telefoon pakt het op die manier probeert. Als je in plaats daarvan een topic op een forum opent wat begint met: "Weet iemand wat hier gaande is?" dan suggereer je al dat er een probleem is bij die zaak. Dat is iets wat je pas doet als je zelf alles gedaan hebt wat je kunt. Daarom heb ik het topic gesloten maar als bonus nog even een extra manier aangerijkt om Quadtuning te bereiken (per PB).

Dit is overigens precies wat ik in dat topic schreef en ook al per PB heb uitgelegd. Hoe iemand dan kan denken dat een topic gesloten wordt omdat er geen kritiek gegeven mag worden? :)
Boncari schreef:
tjobbie schreef:och, ik kan nog zoveel leuke originele dingen bedenken maar m,n vrouw en het geld zit ertussen
let op btw. ander worden we verplaatst naar "cafe" hihi

Just kidding Jazzy :wink:
Waar stond dit topic eerst dan?? Want dit hoort in het onderdeel forum dacht ik :roll:
Het staat al die tijd al in Café en ik durf het niet naar het goede onderdeel te verplaatsen. :)
Haha!

Ik wil er eigenlijk niet te veel meer over zeggen, maar ik zou de volgende keer gewoon zeggen dat die eerst moet bellen en dan wachten totdat de topicstarter weer reageerd en uitleg geeft.

Maar Jazzy, ik wilde je het al een paar keer zeggen, maar ik ben blij dat je zo actief bezig bent voor QFB!! :bier:
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'

http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
KrisZ400
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door KrisZ400 »

Grizzly700 schreef:
Boncari schreef: Al vind ik het slecht dat het topic over quadtuning gesloten werd, michael is ook actief op het forum en hij kan dus gewoon reageren op het topic. Een moderator kan een bericht naar michael sturen met de link naar het topic evt...
Heb dit soort dingen ook liever via de PB als er iets mis is.

Maar vindt het juist wel goed dat diversetopics worden gesloten, meeste wat erin staat is al vaak zat gevraagt en wat moeite doen om het antwoord te vinden of wat in de buurt komt is ook niet al te moeilijk als je gewoon even wat rondzoekt.
Zeker laatste maanden word er gewoon veel te veel topics geopent als het niet nodig is.
Maar dit is mijn mening!
Ik heb je hier niet mee willen aanvallen ofzo hoor, maar mij lijkt het raar dat als je op mail niet antwoord dat je het op pb wel zou doen?
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
Grizzly700
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Grizzly700 »

Ik heb je hier niet mee willen aanvallen ofzo hoor, maar mij lijkt het raar dat als je op mail niet antwoord dat je het op pb wel zou doen?
Nee helemaal begrijpelijk :bier:
PB lees ik s'avond in me prive tijd en daar heb ik altijd wat meer tijd haha.
QT mail is gewoon laatste weken (sinds terugkomst van vakantie) serieus veel geweest iets te veel dat 1 persoon aankan op een normale dag.

Maar back on topic.
Ik blijf erbij dat ik toch vindt dat de nieuwe mods hun werk netjes doen,
mike04011977
Quad Master
Quad Master

Bericht door mike04011977 »

idd tog een diepe :buig: voor alle mods, ze doen het tog maar effe in hun vrije tijd :duimhoog:
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
Afbeelding
XeromeX
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door XeromeX »

Vind de meeste slotjes wel op z'n plaatst , zeker die van verzekeringen/beginner quads (hoewel het er wel aan ligt hoe dat topic geschreven is, als iemand serieus veel dingen en goede punten vraagt, is dat niet nodig om te sluiten....maar dat ook nog nieg gezien :p)

En die topics van mensen die voor 1000eurie bijwijze van een raptor 700 verwachten qua snelheid/kwaliteit etc zijn er ook genoeg.

Alleen heb zelf ook wel dat de zoekfunctie vaag/niet altijd juist werkt...of iig anders dan ik gewend ben.

Eigenlijk zou er gewoon een optie moeten bestaan, dat zo'n topic niet gesloten word, dus er nog gereageerd kan worden.
Maar dat bijvoorbeeld in zo'n "kansloos" topic, de reacties het topic niet omhoog brengen/bumpen.

Dan kan er evt nog een keertje gereageerd worden, zonder dat het steeds op pagina 1 komt te staan zonder echte reden.
Yamaha Raptor 700
BJ [eind] 2006

Mods:
DMC Force 4 Duals
Powercommandor 5
Baby blue wire mod
Monster Intake
K&N High-Flow Filter
Vapor KM Teller
Powermadd Handkappen + Spiegels
Tusk Alu Tankdop
15/36 vertanding