ziet er zeker niet slecht uit
alleen gelijk die jazzy zegt die scooterbandjes zijn ook niet echt men smaak
is wel simpel op te lossen door een vlakke band
is inderdaad een smaak hee, maar ik ben nog altijd een beetje motorrijder
en die bandjes zijn nogal motoachtig.... dus mogen ze blijven.
enne ik moet zeggen dat hij ook lekker rijdt
heb er al wa mee gebold en ik kom er telkens me nen smile af... da belooft
en last but not least, mijn madam is ook blij en wil ermee rijden.
dus binnenkort kunnen we samen terug toerkes doen
zijn de raptor en ik mijne motor
jihaaaa
Laatst gewijzigd door blackbusa op vr 28 jan, 2011 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging
ga er zeker nog maken zenne
maar als mee buiten staat in het licht
is nu nogal donker....
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging
godver de godver
dikke miserie
er blijkt ooit een fout gebeurt te zijn met verwisseling van papieren
maar dat wist ik dus voor de aankoop.
wat ik niet wist is dat er een onderzoek liep bij de flikken
maar dat is afgerond wegens de papieren nu bij de juiste quad zijn
maar den DIV heeft geen afsluiting daarvan en ik krijg hem niet ingeschreven
allemaal de fout van de dealer....
ps. in een ander topic staat deze dealer al met dezelfde klacht
maar ik durf de naam niet zetten
heren moderatoren mag ik dit????
enfin, drie uren bij de flikken gezeten en ze hebben 5 telefoontjes gedaan en het geraakt toch opgelost
heb bewijs nu dat hij ok is en in geen onderzoek meer zit, dat fax ik maandag naar div en ik heb binnen de DRIE jawel DRIE weken nr plaat. woehoeeew, maar dat het allemaal zo lang moet duren door een handelaar zijn fout zit me heel hoog, en gaat nog een staarje krijgen (in gebreke stelling is verstuurt)
hello, vandaag heb ik me toch niet pmeer kunnen houden en heb mijn motor plaat op de quad gezet en heb er een redelijke rit mee gedaan, was heel tof
alleen heb ik een vraagje: hij stuurt vooraan nogal zenuwachtig, ik bedoel van zodra je beetje beweegt aan stuur heb je een heel onstabiel gevoel... ligt dat aan de voorbanden??? zijn scooterbandjes heeee (vindt ze wel knap qua look ma da is persoonlijk)
zou een stuurdempertje helpen vooraan??
of direct de boel verlagen vooraan???
greeeettsss
ps het vermogen is wel UBER zaliiigg, kan al nie wachten op barkers/power commander/ luchtfilter.... en dan wheelie... woehoeew
als je naar de onderkant van je kader kijkt zie je dat hij vanvoor lager ligt dan vanachter (dit komt door de scooterbanden) waardoor het caster is veranderd als je vanachter het stuk waar je veer opzit omdraaid dan zakt uw quad een paar cm
meer uitleg in dit topic http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 00#p371866" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
wat betreft de problematiek ivm de inschrijving, ga ik de naam van de winkel hier niet posten omdat ik een raadsman onder de arm heb genomen en die gasten zijn nu in gebreke gesteld....de fout ligt overduidelijk bij hun en ze zeggen vlakaf aan de telefoon "meneer dat hebt ge als ge 2de hands koopt, ons zorg niet"
ik werk zelf in de automobielsector en zou me zoiets niet moeten reskeren met een klant....
greeeetsss
heb deze week een en ander besteld
ga binnenkort topic starten in tuning projecten
greets