rappertjes 0,7l raptor
-
- Quadverslaafde
Re: rappertjes 0,7l raptor
dat ziet er errug lekker uit
mooi bumper trouwens.
mooi bumper trouwens.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Laag? Maar nee, dat is normaal xD
Ziet er alleszins mooi uit.
Ziet er alleszins mooi uit.
heel mooi man lekker laag
r1veren zijn niet in hoogte te verstellen wel in hard heid en in en uit gaande demping
ps alleen nog even de voor wielen van kant veranderen l&r zitten
r1veren zijn niet in hoogte te verstellen wel in hard heid en in en uit gaande demping
ps alleen nog even de voor wielen van kant veranderen l&r zitten
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
-
- Toeschouwer
merci mannen, oke ik hoop het dat het bekwaam is mee te rijden want zou hem echt graag zo houden
en de bumper...is dat één van de favorieten?
ik ben content dat hij een beetje naar men zin aan t geraken is want toen ik hem kocht was hij om mee te
schreeuwen, om nog maar van de geoxideerde details te zwijgen
even later was ie zo
en na een beetje tijd in te steken..
nu ben ik nog beetje aan t prutsen voor centercaps te maken want er zitten nogal een gaten in maar das al bijna opgelost (eveneens beetje zonde van de multisteek achteraan....)
dan komt er een mooie tankdop, verlagingslink achter (is onderweg), waarschijnlijk verbredingshubs achter want de voorste wielen hebben blijkbaar hele lage ET waarde tov de achterste en dan nog iets zoeken voor de achterbrug, misschien ook spuiten zoals men assen
@mobidirk: ik dacht ze toch juist gemonteerd te hebben...waarom denk jij dat ze anderom moeten?
en de bumper...is dat één van de favorieten?
ik ben content dat hij een beetje naar men zin aan t geraken is want toen ik hem kocht was hij om mee te
schreeuwen, om nog maar van de geoxideerde details te zwijgen
even later was ie zo
en na een beetje tijd in te steken..
nu ben ik nog beetje aan t prutsen voor centercaps te maken want er zitten nogal een gaten in maar das al bijna opgelost (eveneens beetje zonde van de multisteek achteraan....)
dan komt er een mooie tankdop, verlagingslink achter (is onderweg), waarschijnlijk verbredingshubs achter want de voorste wielen hebben blijkbaar hele lage ET waarde tov de achterste en dan nog iets zoeken voor de achterbrug, misschien ook spuiten zoals men assen
@mobidirk: ik dacht ze toch juist gemonteerd te hebben...waarom denk jij dat ze anderom moeten?
Laatst gewijzigd door rappertje 0,7l op zo 06 feb, 2011 08:15, 2 keer totaal gewijzigd.
Het profiel van je banden zijn een soort pijlen die ook de rijrichting weergeven. Dus de pijlen moeten naar voor wijzen als het ventieldopje naar buiten staat.
-
- Toeschouwer
gaddamme ja hoe kan da nu haha ik heb er nog zo opgelet, het water moet uiteraard naar buiten lopen als ge rijd, das gewoon gekomen met me te focussen wat binnen en buitenkant was wat mijn gedacht enkel door het ventiel te zien is en zo per ongeluk toch weer van kant gewisseld, man man das weer ne mooie flop zele maarja hier regent het toch nooit
ik was al aant denken zou ik ze binnenste buiten gezet hebben omdat ze wel zzoooo ver naar buiten komen maja das de et waard die dat bepaald... spoorverbreders zitten er achteraan al breder als vooraan vandaar ook maar verbrede wielhubs bijplaatsen achteraan denk...
merci mannen, morgen eerste werk
ik was al aant denken zou ik ze binnenste buiten gezet hebben omdat ze wel zzoooo ver naar buiten komen maja das de et waard die dat bepaald... spoorverbreders zitten er achteraan al breder als vooraan vandaar ook maar verbrede wielhubs bijplaatsen achteraan denk...
merci mannen, morgen eerste werk
- yamahakoppel
- Quad GOD
laag?? er zijn nog lagere laag vliegers alleen vanachter nog maar dat onderdeel is onderweg zeg je
als je uw link van de foto's tussen [img]link[/img] zet dan komen de foto's normaal direct op forum
als je uw link van de foto's tussen [img]link[/img] zet dan komen de foto's normaal direct op forum
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
-
- Toeschouwer
ja inderdaad, komt van ebay, kosten maar een 30pond, hopelijk is het een beetje te doen want met zo n goeikope spullen moet je eerst effe afwachten wat je in de bus krijgtyamahakoppel schreef: laag?? er zijn nog lagere laag vliegers alleen vanachter nog maar dat onderdeel is onderweg zeg je
ik wilde het al te vragen ivm die foto's haha, ik zal eens poging doen
zal even proberen de rest aan te passen, alvast bedankt
bij deze gebeurd en is idd veel leuker zo, ge moet het maar weten...
-
- Toeschouwer
zo nu had ik de achterste verlagingslink geplaatst en hij lag lekker en mooi laag, ga ik rijden en kom ik tot de conclusie dat ik bij optrekken met de plastic beschermkappen onderaan tegen de grond kom, voorlopig maar snel even terug omhoog gezet
nu mijn vraag is of ik de originele veren de schroefdraad volledig naar beneden draai of hij dan echt veel harder word zodat ik minder doorzak en hem toch zo laag mogelijk kan zetten... of worden soms de plastic beschermkappen ook verwijderd, scheelt weer paar centimeter maar dan heb ik wel geen bescherming meer en zou ik precies niet doen
heb wel de indruk dat de originele veer goed doorzakt bij het rijden...
nu mijn vraag is of ik de originele veren de schroefdraad volledig naar beneden draai of hij dan echt veel harder word zodat ik minder doorzak en hem toch zo laag mogelijk kan zetten... of worden soms de plastic beschermkappen ook verwijderd, scheelt weer paar centimeter maar dan heb ik wel geen bescherming meer en zou ik precies niet doen
heb wel de indruk dat de originele veer goed doorzakt bij het rijden...
- yamahakoppel
- Quad GOD
de originele veer kun je in hardheid ook wat regelen door de moeren naar beneden te draaien en de snelheid van het ingaan kun je ook regelen waardoor hij ook wat stijver word
onderkant veer zit een schroef platte schroevendraaier deze volledig indraaien als je draaid voel je dat er standjes in zitten om de paar mm dat je draaid. draaien dat je niet meer kunt, draaid normaal soepel dus niet overdrijven eenmaal achter nu 2 standjes terug dan heb je max
bovenkant zit ook een regelschroef deze is voor uitgaande snelheid, meer uitleg staat normaal in het kleine blauwe boekje wat je bij uw quad krijgt als je hem nieuw koopt
onderkant veer zit een schroef platte schroevendraaier deze volledig indraaien als je draaid voel je dat er standjes in zitten om de paar mm dat je draaid. draaien dat je niet meer kunt, draaid normaal soepel dus niet overdrijven eenmaal achter nu 2 standjes terug dan heb je max
bovenkant zit ook een regelschroef deze is voor uitgaande snelheid, meer uitleg staat normaal in het kleine blauwe boekje wat je bij uw quad krijgt als je hem nieuw koopt
Groetjes Kris
-
- Toeschouwer
merci
dus de onderste helemaal naar rechts draaien en dan twee standjes terug...? bedoel je zo yamahakoppel? welke stand zou helemaal rechts zijn dan, terug zachter?
heb alles zo beetje gebrobeerd maar hij blijft te soft eigenlijk, als ik erop ga zitten zakt ie mooi maar als ik er af kom
dan gaat hij gauw 7 a10cm terug omhoog, had hem liever harder en stijver gehad maar zal waarschijnlijk aan de originele veer liggen...
dus de onderste helemaal naar rechts draaien en dan twee standjes terug...? bedoel je zo yamahakoppel? welke stand zou helemaal rechts zijn dan, terug zachter?
heb alles zo beetje gebrobeerd maar hij blijft te soft eigenlijk, als ik erop ga zitten zakt ie mooi maar als ik er af kom
dan gaat hij gauw 7 a10cm terug omhoog, had hem liever harder en stijver gehad maar zal waarschijnlijk aan de originele veer liggen...
- yamahakoppel
- Quad GOD
als je er aan regelt dan voel je het niet direct na even te rijden merk je pas resultaat
helemaal rechts mag niet volgens boekje 2 standjes terug. de bovenste schroef, aan het potje geloof ik kun je de uitgaande snelheid regelen
ik zal mijn boekje nog eens zoeken voor de preciese uitleg is voor mij ook al paar jaar geleden
helemaal rechts mag niet volgens boekje 2 standjes terug. de bovenste schroef, aan het potje geloof ik kun je de uitgaande snelheid regelen
ik zal mijn boekje nog eens zoeken voor de preciese uitleg is voor mij ook al paar jaar geleden
Groetjes Kris
-
- Toeschouwer
nu door de verlaging vooraan komt hij vooraan al gauw 5cm breder te staan per kant als achter, ik heb voor- en achteraan spoorverbreders, zou ik nu de voorste er van tussen uit doen zodat hij voor en achter even breed staat of achteraan nog verbreden maar met originele achteras is er niet veel mogelijkheid meer denk of zo laten?
ik weet niet in weggedrag wat da ga schelen, misschien gaat hij beter sturen en dergelijke zonder de verbreders vooraan, een stuurdemper van hyper pro is ook onderweg, hopelijk heb ik daar goed mee gedaan want heb er weinig ervaring mee
http://img52.imageshack.us/i/s3009.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img821.imageshack.us/i/s3005.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img856.imageshack.us/i/s3006.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img854.imageshack.us/i/s3010.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
ik weet niet in weggedrag wat da ga schelen, misschien gaat hij beter sturen en dergelijke zonder de verbreders vooraan, een stuurdemper van hyper pro is ook onderweg, hopelijk heb ik daar goed mee gedaan want heb er weinig ervaring mee
http://img52.imageshack.us/i/s3009.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img821.imageshack.us/i/s3005.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img856.imageshack.us/i/s3006.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img854.imageshack.us/i/s3010.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door rappertje 0,7l op di 01 mar, 2011 19:19, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadverslaafde
ik zou alleen nog achter extended hubs erop zetten of een andere as.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves