Tjobsters Airbrushed 734R

Laat ons watertanden met de mooiste foto's uit je collectie...
maxxer
Quadracer
Quadracer

Re: Tjobsters Airbrushed 734R

Bericht door maxxer »

Dat zijn 2000000 pagina's :shock:
<<<MAXXER_300>>>
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

hihi, veel succes :lol:
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
mobydirk
Quad Master
Quad Master

Bericht door mobydirk »

dat is gewoon gemeen van je
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... start=1425" onclick="window.open(this.href);return false;
hier moet je het volgens mij zoeken
ik kon het niet raden
warrior gsxr 1000

Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
mike04011977
Quad Master
Quad Master

Bericht door mike04011977 »

als ik goed heb opgelet :idea:
is het iets van wieldoppen die ie wilt laten afdraaien
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
Afbeelding
rappertje 0,7l
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door rappertje 0,7l »

heeeeeeeeeeeel mooi , origineel en best uniek, zo zijn er geen twee en dat maakt het zo leuk :buig:

moest je iets met je gaten in de wielen willen doen (centercaps) heb ik nog wel idee, heb ze bij mij alle 4 dicht gekregen :wink:
mike04011977
Quad Master
Quad Master

rappertje 0,7l schreef:heeeeeeeeeeeel mooi , origineel en best uniek, zo zijn er geen twee en dat maakt het zo leuk :buig:

moest je iets met je gaten in de wielen willen doen (centercaps) heb ik nog wel idee, heb ze bij mij alle 4 dicht gekregen :wink:

foto's :honger: :honger:
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
Afbeelding
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

tnx. voor het mooie compliment.
ik heb eerst nog iets anders wat ik wil proberen en daar moet ik een soort adapter voor zien te maken(laten draaien)
maar als het er niet uit gaat zien of niet lukt wil ik graag van jouw optie2 gebruik maken. :p
foto,s :honger: :honger:
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
rappertje 0,7l
Toeschouwer
Toeschouwer

mijn optie 2 is een spotgoeikope, ik zal al beginnen met de foto,
http://img821.imageshack.us/i/smii004.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
de achterste zijn gewoon caps van een auto die je in kleur kan maken die je zelf wil en de voorste tja.... durf het
eigenlijk ni goed zeggen.... ik zal gewoon zeggen dat een cd de juiste maat heeft en als je het gat in de midden wa
groter maakt kan daar je moer van je hub door en de rubber kan je dan daarop plakken :bier: :lol: :lol:
ik weet zelf niet of ik het zo ga laten maar was vooral door gebrek aan anders en nu zijn toch althans voorlopig de gaten toch
al gevuld.
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

:lol: hoe vindingrijk kan je zijn :p :idea:

tziet er in ieder geval zo op het eerste gezicht goed uit dus je weet maar nooit :p
AfbeeldingAfbeelding
rappertje 0,7l
Toeschouwer
Toeschouwer

haha ja inderdaad, heb een bak vol centercaps en dergelijke maar natuurlijk allemaal te klein en bleef maar zoeken tot ik iets voor de voorwielen gevonden had en een cd is zeker ni slechter kwalitatief als plastic en dient maar voor de looks en niet voor veiligheid dus geen enkel probleem, ook het voordeel dat het heeel licht van gewicht is dus blijft zo zitten met beetje lijm, als je iets laat draaien in metaal moet je echt gaan schroeven vanwege het gewicht.
schuurpapierke p800, busje lak en vernis, beetje fixall en t is klaar dus en je hebt niks te verliezen. wou liever de gechromeerde look zoals de velgen maar das te moeilijk om da met verf te verkrijgen dus dan liever zwart :wink:
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

hihi, lang leve de cd :bier: (RIP FTD :| )
AfbeeldingAfbeelding
mike04011977
Quad Master
Quad Master

nog een ideetje mss :idea:
kijk hier effe
http://shop.ebay.de/www_increativo_de/m ... m270.l1313" onclick="window.open(this.href);return false;
don't ride, just fly
yfz 450
Afbeelding
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

hi, deze had ik al heel lang geleden gezien maar vind het niks voor mij. :wink:
AfbeeldingAfbeelding
mobydirk
Quad Master
Quad Master

Bericht door mobydirk »

ik vind ze wel dik maar dan heb je nog altijd het gat in het midden
warrior gsxr 1000

Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

mobydirk schreef:ik vind ze wel dik maar dan heb je nog altijd het gat in het midden
ook, maar het is ook maar 1mil dik materiaal :oops:
AfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie