Afstellen carburator
Re: Afstellen carburator
ik heb net een nieuwe fp uitlaatlijn. moet ik dan ook een grotere sproeier erin zetten???
wat zit er orgineel in een raptor 350r??? en wat zou er nu in moeten???
wat zit er orgineel in een raptor 350r??? en wat zou er nu in moeten???
weet iemand de leksproeier zitte bij een yamaha yfz450?
grtz
grtz
2010 sponsors: Topslager De Clerck~W Ten Ham~Technoflex suspension~SteelMX~Monster Energy~ Eurol lubricants~Schuurman BV~Jos Dolphijn~mcg-racing~kenny~D.I.D. chains~CL Brakes~Fibe Industries Racing
-
- Toeschouwer
Wie weet waar ik "main jets" kan kopen voor Mikuni carbs??
Mikuni Main Jet Tuning Jetting SBN BN N102.221/132,5 t/m 142,5
Grtz,
peter.
Mikuni Main Jet Tuning Jetting SBN BN N102.221/132,5 t/m 142,5
Grtz,
peter.
ik rij zelf met een raptor 350 en heb gisteren mijn sproeier uitgehaald
omdat het mengsel te arm is. heb mijn demper uit originele uitlaat gehaald en
nu sputtert de motor wat. als ik het juist heb is mijn sproeier vergroten voldoende of zal
het echt nodig zijn de naald ook aan te passen? kan iemand mij hier wat raad bij geven?
als tip heb ik ook nog: vervang de boutjes van je vlotterbakje met boutjes die een inbuskop
hebben want de originele kruis bouten zijn voor mij niks waard en draaien direct zot.
omdat het mengsel te arm is. heb mijn demper uit originele uitlaat gehaald en
nu sputtert de motor wat. als ik het juist heb is mijn sproeier vergroten voldoende of zal
het echt nodig zijn de naald ook aan te passen? kan iemand mij hier wat raad bij geven?
als tip heb ik ook nog: vervang de boutjes van je vlotterbakje met boutjes die een inbuskop
hebben want de originele kruis bouten zijn voor mij niks waard en draaien direct zot.
Hoe zit het dan meerderr carburateurs en het synchroom zetten ervan?
hallo
kan er mij iemand helpen.
op men yamaha yfz zit er een leovinci x3 uitlaat.
maar de carbu is niet bijgelregelt. ze hebben mij gezegd dat ik ander naald en andere sproeiers moet steken.
weet er iemand welke sproeiers ik daar best voor gebruik.
gr kevin
yamaha for life
kan er mij iemand helpen.
op men yamaha yfz zit er een leovinci x3 uitlaat.
maar de carbu is niet bijgelregelt. ze hebben mij gezegd dat ik ander naald en andere sproeiers moet steken.
weet er iemand welke sproeiers ik daar best voor gebruik.
gr kevin
yamaha for life
je kunt beter een paar sproeiers kopen
in stappen vergroten veel werk maar kan niet precies zeggen hoe groot die moet zijn
Het is verschillend, heeft te maken met luchtfilter en afstellen van de luchtschoef de mengverhouding dus
in stappen vergroten veel werk maar kan niet precies zeggen hoe groot die moet zijn
Het is verschillend, heeft te maken met luchtfilter en afstellen van de luchtschoef de mengverhouding dus
zet er eens een 45 stationair sproeier en 168 hoofdsproeier in.
Zet daarna de naald nog eens 1 stand hoger,dwz de clip 1 groef lager naar de punt zetten.
Als je ook en ander luchtfilter hebt kom je aardig in de buurt.
Natuurlijk verschilt de exacte afstelling per quad.
Zet daarna de naald nog eens 1 stand hoger,dwz de clip 1 groef lager naar de punt zetten.
yfz450r Blauw/Wit 2012
-
- Toeschouwer
ik heb een raptor 660 bj 03. maar ik kan nergens een schroefje vinden waar ik ook kijk! ja een aftap schroefje voor vlotter bakje. is dat dan normaal?? mvgyfz450 schreef:zet er eens een 45 stationair sproeier en 168 hoofdsproeier in.
Ik kom er maar niet wijs uit.
Ik heb een trx450r 2005 en heb:
Een twin air filter
Een Rossier uitlaat systeem (compleet)
GEEN luchtfilter deksel
Een dynojet jetkit.
Ik had mijn jetkit eerder als de uitlaat en heb daarom de silencer uit de orginele trx uitlaat gehaald, mijn luchtfilterdeksel verwijderd en filter geplaatst en dprecies de bijgeleverde instellingen van dynojet aangehouden, 175 sproeier gasnaald in derde groef en luchtschroef 2,5 slag open. Hij liep geweldig, egt een wereld van verschil. Week later mijn uitlaat gemonteerd en ik heb het gevoel dat hij daarmee minder goed liep, vooral in hoge toeren. Wat moet ik nu doen? Heb nog wat geprobeerd met sproeiers en luchtschroef maar het word niet beter. Hopelijk zijn er nog tx rijders hier zonder filterdeksel en open uitlaat die mij hun instellingen door kun geven want ik ben bijna zo ver dat ik de orginele uitlaat weer ga monteren
Ik heb een trx450r 2005 en heb:
Een twin air filter
Een Rossier uitlaat systeem (compleet)
GEEN luchtfilter deksel
Een dynojet jetkit.
Ik had mijn jetkit eerder als de uitlaat en heb daarom de silencer uit de orginele trx uitlaat gehaald, mijn luchtfilterdeksel verwijderd en filter geplaatst en dprecies de bijgeleverde instellingen van dynojet aangehouden, 175 sproeier gasnaald in derde groef en luchtschroef 2,5 slag open. Hij liep geweldig, egt een wereld van verschil. Week later mijn uitlaat gemonteerd en ik heb het gevoel dat hij daarmee minder goed liep, vooral in hoge toeren. Wat moet ik nu doen? Heb nog wat geprobeerd met sproeiers en luchtschroef maar het word niet beter. Hopelijk zijn er nog tx rijders hier zonder filterdeksel en open uitlaat die mij hun instellingen door kun geven want ik ben bijna zo ver dat ik de orginele uitlaat weer ga monteren
HONDA the dream of power
-
- Pro Quadrider
hey ik heb het pas nog bij tips en trucs gemeld op de site van hmf heb je een afstel hulp pagina daar staat in welke sproeier je ongeveer moet hebben koop er een paar die in die richting zitten en proberen maar
hier nog een keer de link
http://hmfracing.com/jetting-recommendations/" onclick="window.open(this.href);return false;
hier nog een keer de link
http://hmfracing.com/jetting-recommendations/" onclick="window.open(this.href);return false;
dat schreef ik ook al een paar sproeiers kopen en proberen
-
- Pro Quadrider
ze kosten maar 3,50 bij de dynojet in ridderkerk dus daar hoef je het ook niet voor te laten
Ik heb dezelfde sproeier en luchtschroef stand als die site voorschrijft alleen raden hun een orginele gasnaald aan en een pilot jet 48, ik heb 50 en een dynojet gasnaald. Zouw dit iets uitmaken? Ze schrijven ook voor de luchtschroef 2,5 slag open te draaien. Ik zit nu op 3 slagen want bij 2,5 kwamen er flinke vlammen en ploffen uit de uitlaat. Nu klinkt hij veel rustiger, heb wel het gevoel dat hij iets minder trekt, vooral in lage toeren.
HONDA the dream of power