Test: wie gaat er op de quad naar school????
-
- Toeschouwer
bij mij op school heb je bewaakte fietsenstalling. En daar staan ook scooters denk dat die eerder gestolen worden omdat ze minder opvallen.
Maar is het te doen kwa reacties enzo wat vinden jullie ervan? wat is stoerder op een aprilia racing rs50 komen (sorry quad forum) of een unilli ax 50 (d8 ik) . Qaud natuurlijk wel 70cctje onder. Waarmee verdien je meer respect? We blijven natuurlijk wel jongeren
Maar is het te doen kwa reacties enzo wat vinden jullie ervan? wat is stoerder op een aprilia racing rs50 komen (sorry quad forum) of een unilli ax 50 (d8 ik) . Qaud natuurlijk wel 70cctje onder. Waarmee verdien je meer respect? We blijven natuurlijk wel jongeren
waar da gij u mee bezig houdtcrosser10040 schreef: wat is stoerder op een aprilia racing rs50 komen (sorry quad forum) of een unilli ax 50 (d8 ik) . Qaud natuurlijk wel 70cctje onder. Waarmee verdien je meer respect? We blijven natuurlijk wel jongeren
rij quad omda je't zalig vind om zo'n beest onder controle te houde, maar toch nie omda je daardoor meer respect zou krijgen op't school van uw 'so called friends'
no offence, ma vind't maar heel ZIELIG van u om die vraag hier te moeten stellen
-
- Quadracer
- Contacteer:
Ja dat vind ik eigenlijk ook ja. Als je een quad rijd maak je een statement dat je niet hetzelde doet als iedereen en meer je eigen keus maakt. Aan jou de keus of je meeloopt in de scooter rage of je eigen plan trekt en voor een quad kiest
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
- Tegazo
- Quadrider
Hoi ben nieuw hier ,
Ik ga elke dag om m'n quad naar school. Heb een unilli cx 50 en het gaat prima. Het zit helemaal niet krap ofzo. Het is echt lache. Ben niet de enigste wat er staat er ook nog een adly. Hij is nu nog helemaal standaard en rijdt ongeveer 53km per uur, maar ik wil hem opvoeren, iemand tips??
Ik ga elke dag om m'n quad naar school. Heb een unilli cx 50 en het gaat prima. Het zit helemaal niet krap ofzo. Het is echt lache. Ben niet de enigste wat er staat er ook nog een adly. Hij is nu nog helemaal standaard en rijdt ongeveer 53km per uur, maar ik wil hem opvoeren, iemand tips??
-
- Quadrider
- Contacteer:
uitlaat + grotere bocht, open luchtfilter, grotere carb,...quadboy! schreef:Hoi ben nieuw hier ,
hoe groot ben je dan als jij daar fatsoenlijk op past ???
Driving a Yamaha blaster
-
- Toeschouwer
niet om het respect hoor maar wou wel ff vinden wat iedereen ervan vind. Vind het ook stoerder om op een quad te komen!!!!!!!!! (al is rs ook wel gaaf) maar ik weet nog niet of ik ut met quad ga doen want op de weg waar ik fiets zijn nogal wat fietsers en dan kan je nog niet erg lekker door gassen met 800 van die fietsers vanuit een dorp.
En zou een 50cc ori quad meer zuipen dan een rs 50 ori?
En zou een 50cc ori quad meer zuipen dan een rs 50 ori?
-
- Quadrider
- Contacteer:
De engiste reden waarom ik met quad naar school zou willen gaan is omdat het uniek is, scooters rijden overal maar quads zie je niet zo veel.
Toch zie ik bijna elke dag een Yamaha raptor limited edition over koolmijnlaan in beringen rijden, en ik heb respect voor de kerel. Das echt zo vet
Toch zie ik bijna elke dag een Yamaha raptor limited edition over koolmijnlaan in beringen rijden, en ik heb respect voor de kerel. Das echt zo vet
Driving a Yamaha blaster